Miksi joku poseeraisi puolisonsa kanssa FB-profiilikuvassa?
Halutaanko siinä näyttää, että "mulla onkin puoliso/vaimo/aviomies!" vai mikä lienee syynä?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yhteiskuva.
Laitoin sen, kun yhteenaikaan random-miehet lähettelivät viestejä. Se vähentää sellaisia yhteydenottoja. Kaikki eivät näköjään lue tiedot-osiosta, että olen naimisissa, kuva on selkeämpi.No kyllä sun täytyy olla ihan helvetin kaunis jos random-miehet vaivaksi asti lähestyy.
No nimenomaan näitä random-miehiä pyytelee yhtenään minuakin ystäväksi enkä todellakaan kuvittele olevani mikään kaunotar näin reilusti yli viisikymppisenä. Etkö muka itse koskaan ole saanut kaveripyyntöjä näiltä huijareilta? Etkä edes lukenut iltapäivälehdistä? Nehän on just näitä, joihin jotkut epätoivoiset naiset sortuu ja lähettelee kymmeniä tuhansia euroja jonnekin ulkomaille, jotta mies voisi tulla hänen luokseen.
Ja kyllä, minulla on tällä hetkellä profiilikuvan yhteiskuvan ihan siitä syystä, että se sattuu olemaan harvinaisen hyvä kuva meistä molemmista. Enkä kyllä ymmärrä näitä kommentteja, jossa väitetään sen olevan jotenkin leuhkimista, että minullapa on kumppani. No niin on, ollut se yksi ja sama jo viimeiset 40 vuotta :D.
Tatuoi vielä nimesi puolisosi otsaan.
Itse voisin ainakin kuvitella laittavani vaikka hääkuvan facebookiin, ainakin hetkeksi, koska sillä hetkellä se olisi elämässäni isoin ja ajankohtaisin asia ja olisin siitä yksinkertaisesti niin onnellinen että "hehkuttaisin" asiaa laittamalla sen profiilikuvakseni. Miksikäs ei, kaunis päivä, kauniiksi laitettu minä kauniissa puvussani ja rakkaus, maailman kaunein asia. :)
Mua ahistaa profiilikuvat. Helpompi olla jotain epämääräistä, tummaa tai jaettu kuva, jossa huomio jakaantuu toiseen henkilöön. Ryhmäkuvat sosiaalisessa mediassa kivoja, mutta en ikinä ole itse välittänyt/ymmärtänyt sooloposetuksia.
Esimerkiksi yksi kaveri jolla kaunis parisuhdekuva profiilina on sellainen joka kameraa ei itseensä suuntaa. Ainoat kuvat jotka löytyy on toisten ottamana kavereiden/tyttöystävän kanssa.
Eli parisuhdekuva profiilina on erittäin normaalikuva ihmiselle joka ei selfieitä tykkää räpsiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Onhan siellä kissoja, koiri, maisemia jne. Mitä niillä sitten halutaan kertoa?
Sen kuvan pointti on erottaa useista samannimisistä se kaveri, jota hakee. Eli en ymmärrä myöskään kissoja, koiria tai maisemia siinä. Urpot.
Miehelläni on Whatsapp-profiilikuvana meidän yhteinen kuva. Kysyin häneltä, että miksi hän sellaisen on laittanut. Ei ollut laittanut, vaan meidän 11-vuotias tyttö oli vaihtanut sen hänelle. Mies ei ole vaihtanut sitä pois, kun hänelle on ihan sama mikä kuva siellä on.
Miksi ylipäätään profiilikuvassa pitäis näkyä oma naama?
Kaverit kyllä tietää miltä näytän ja niiden ketkä ei tiedä, eivät tarvitsekaan tietää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yhteiskuva.
Laitoin sen, kun yhteenaikaan random-miehet lähettelivät viestejä. Se vähentää sellaisia yhteydenottoja. Kaikki eivät näköjään lue tiedot-osiosta, että olen naimisissa, kuva on selkeämpi.No kyllä sun täytyy olla ihan helvetin kaunis jos random-miehet vaivaksi asti lähestyy.
No nimenomaan näitä random-miehiä pyytelee yhtenään minuakin ystäväksi enkä todellakaan kuvittele olevani mikään kaunotar näin reilusti yli viisikymppisenä. Etkö muka itse koskaan ole saanut kaveripyyntöjä näiltä huijareilta? Etkä edes lukenut iltapäivälehdistä? Nehän on just näitä, joihin jotkut epätoivoiset naiset sortuu ja lähettelee kymmeniä tuhansia euroja jonnekin ulkomaille, jotta mies voisi tulla hänen luokseen.
Ja kyllä, minulla on tällä hetkellä profiilikuvan yhteiskuvan ihan siitä syystä, että se sattuu olemaan harvinaisen hyvä kuva meistä molemmista. Enkä kyllä ymmärrä näitä kommentteja, jossa väitetään sen olevan jotenkin leuhkimista, että minullapa on kumppani. No niin on, ollut se yksi ja sama jo viimeiset 40 vuotta :D.
Miksi ihmeessä kukaan niin tekisi? Sulla taitaa olla paha olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehen profiili niin nainen pakottanut.
XD
Tai toisinpäin? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yhteiskuva.
On mulla niitä muutaman kerran tullut, ensinnäkin, ne on kaveripyyntöjä jotka voi hylätä tai olla huomioimatta.
Ja toisekseen, yleensä olen niille, hyväksymättä kaveripyyntöä, laittanut viestin että et viittis lainata mulle muutamaa tonnia kun on vähän tiukka paikka ja sulla näkyy olevan hyvä työpaikkaki. Ei ole koskaan mitään siihen vastanneet ???
Ehkä se on vaan ollut kiva kuva ja siksi profiilikuva. En tiedä miettiikö muut profiilikuviaan syvällisemmin, itse en mieti enkä ajattele muidenkaan kuvista muuta kun että se on profiilikuva.
Ymmärrän jos kerran tai toisinaan on kuva, mut yhdellä tutulla on jokainen kuva sellainen, jossa on miehensä kanssa. Siitä saa ikävä kyllä sellaisen vaikutelman, että suhteessa on epävarmuutta puolin tai toisin. Luulen, että tää tuttava ei koe varmaan olevansa itsenäinen ihminen, vaan miehensä jatke. Ei käy töissä, ei harrastuksissa. Puunaa hysteerisesti kotia ja lapsiaan. Aika surullista.
En minä nyt sitä ihmettele että on puolison kanssa FB-kuvassa, mutta kuin näitä pariskuntia on myös Tinderkuvissa ja se tuntuu minusta aika oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yhteiskuva.
Otanko myös hänen nimensä omaan otsaani?
Sellanen fb kuva ehkäisee aika hyvin ei toivottuja lähestymisyrityksiä.