Miksi morsian usein itkee häissä?
Kommentit (31)
Häiden valmistelun aiheuttama stressi laukeaa itkuna.
En halunnut stressiä, siispä käväisimme siipan kanssa maistraatissa.
Haluaa oman missihetken. Miksi naiset ei voisi keskenään kaveriporukassa kruunata toisiaan?
Minä meinasin nauraa. Siis ihan koko ajan pureskelin kieltä, painoin kynsiä nyrkkiin ja yritin miettiä kaikkea surullista, etten olisi räjähtänyt räkänauruun.
Vierailija kirjoitti:
Minä meinasin nauraa. Siis ihan koko ajan pureskelin kieltä, painoin kynsiä nyrkkiin ja yritin miettiä kaikkea surullista, etten olisi räjähtänyt räkänauruun.
Miksi? Räkänauruun? Voisitko vähän selittää?
En minä pientä itkua ihmettele, kyllähän siinä liikuttuu. Sen sijaan minua kummastuttaa morsiammet, jotka mainostavat että hääpäivä oli elämän onnellisin päivä. Itse löydän helposti elämästäni monta onnellisenpaa päivää. Ja päivä jolloin tapasin tulevan mieheni on ollut yksi niistä.
Vierailija kirjoitti:
Joutuu luopumaan sukunimestään.
Ei ole joutunut luopumaan enää vuosikymmeniin. Itse olen mennyt naimisiin vuonna 1995 ja ihan oman nimeni olen pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännitys purkautuu hysteerisenä nauruna.
Vierailija kirjoitti:
Sama mutta sain pidäteltyä niin että nauroinkin vasta matkalla pankkiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin ei ole kaikki ihan kondiksessa. Aikuisen pitäisi kuitenkin olla kyseessä. Millä tavalla suhtautuu koko naimisiinmenoon, jos tilanne on tuo?
Yksissä häissä morsian itki hysteerisesti kun vieraat jonottivat alussa onnittelemaan. Oli isot häät ja kättely kesti pitkään, jossain vaiheessa itku taisi laantua Näki selvästi miten jännitys purkautui tuolla tavalla.
En ole käynyt kokeilemassa, mutta jos minut joku saa huijattua alttarille johtuu se siitä että olen niin töyssyissä että näen pikku-ukkoja. Ehkä niille pikku-ukoille tapahtuu jotain surullista ja siksi itken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin ei ole kaikki ihan kondiksessa. Aikuisen pitäisi kuitenkin olla kyseessä. Millä tavalla suhtautuu koko naimisiinmenoon, jos tilanne on tuo?
Jep jep 😉 Eli kun SINUSTA vain itkeminen on oikea tapa ilmaista jännityksen purkautumista vihkitilanteessa, niin kaikki "ei ole kondiksessa" jos joku toinen ei reagoi samalla tavalla kuin sinä 👍
Kannattanee vähän laajentaa maailmankuvaa.
Omalla kohdalla tilanne oli niin herkistävä. Siinä miettii elämäänsä ja kaipaa edesmenneitä omaisiaan. Kuinka ihanaa olisi, kun he olisivat vielä elossa ja mukana tässä ihanassa perhejuhlassa.
Ja btw, jos nauraminen kertoo väärästä asenteesta naimisiinmenoon, niin mitähän se itkeminen mahtaa kertoa... 😁
Minä itkeä tirautin omissa häissäni ihan siksi että oli jokin liikuttava hetki, en enää muista mikä, mutta ei se muistaakseni omaan tilanteeseeni liittynyt, ehkä johonkin puheeseen? Olen muutenkin kova itkemään liikutuksesta toistenkin juhlissa, eikä se aina ole kovin kivaa sillä lailla liikuttua, kun kaikki on iloista ja asiat ovat hyvin. Naama kirjavana ja ripsivärit helposti poskilla sen jälkeen.
Tietää, että tulee todennäköisesti pian äidiksi ja vaistoaa, että menettää koko elämänsä siinä samalla.