Kamalan ristiriitainen olo kun tapailen kahta miestä yhtä aikaa
Miten ihmiset voi tapailla montaa yhtä aikaa? Tämä on kamalaa 🙄 Koko ajan tunne, että teen väärin. Lisäksi pidän kummastakin miehestä paljon.
Kommentit (15)
Minäkin pyöritään yleensä ainakin muutamaa säätöä samaan aikaan. Itseä kiihotaa valtavasti tämä valta asema miehiin. Miehet eivät tietenkään tiedä toisistaan mitään. Varsinkin seksi on niin mahtavan erillaista kahden miehen välillä. Joskun viekää onnistu yö herra A luona ja tämän jälkeen suoraan herra B hoitoon 😋 Eipäs arva herra B miksi olen niin valmis 😂.
Päätä mitä teet jo tänään ja ilmoita ratkaisusi nopeasti. Et saa miehistä nyt mitään irti muutenkaan, joten päätöstä peliin.
Mitä se kellekään kuuluu, montako ystävää tai rakastajaa jollakulla on, kunhan huolehtii mm. sukupuolitautien ehkäisystä. Eikä sekään ole ongelma, ellei seksiä ole.
Minulla on aina ollut monta miesysyävää. Toki se herättää kateutta yksinäisissä, mutta on itsestä kiinni, onko viehättävä vai ei. Luonne ratkaisee, ei kuulemma ulkonäkö.
Piut paut piittaan tiukkapipoista.
Vierailija kirjoitti:
Päätä mitä teet jo tänään ja ilmoita ratkaisusi nopeasti. Et saa miehistä nyt mitään irti muutenkaan, joten päätöstä peliin.
Mitä vittua (anteeksi) pitäisi päättää? Mihin on kiire? Mitä niistä pitäisi irrottaa 😂😂😂
Kuvitteletko miesten loppuvan ennen sinua, jos jollain on kaksi?
Kiinassa, Intiassa ja Pohjois-Karjalassa on miljoonia miehiä naista vailla, hae sieltä.
Mä en kanssa pysty luontevasti, mutta pakko se on nykyaikana ajatusmallia muuttaa. Miehetkin tapailee montaa samaa aikaan, niin ei ole enää nykyään järkevää olettaa mitään ja jättää yhden ihmisen varaan. Ennen oli helpompaa kun tapailu oli sanaton sopimus ettei muita tapailla, mutta nykyään pidetään haaremia kunnes toisin sovitaan. Vaikeaa on, kovasti yritän itsekkin nyt sopia deittejä ja tapailla montaa, vaikka ihastunut olisinkin jo yhteen. Ihan p*rseestä olla sinkku nykypäivänä. 😰
Tapailemisessa ilman seksiä ei ole mitään pahaa. Mielestäni vapaa aikuinen nainen saa harrastaa seksiäkin niin paljon kuin ehtii ja haluaa.
Olkaa vapaasti muuta mieltä, ei se minua häiritse. Elän kuten opetan. Eikä minulla ole tabuja.
Mä en kykenisi tapailemaan useampaa yhtä aikaa, jos olisin todella kiinnostunut edes jostakusta heistä. Ihmisiä, joiden kanssa ei ole kiinnostusta edetä pidemmälle, tietysti voi nähdä vähän niin kuin kaveripohjalta. Silloin suhteisiin ei kylläkään kuulu seksiä, pussailua tai sellaista läheisyyttä. Jos joku alkaa näyttää lupaavammalta ja jonkun kanssa viihtyy paremmin, niin silloin katoaa kyllä into tavata ketään muuta.
N:34 kirjoitti:
Minäkin pyöritään yleensä ainakin muutamaa säätöä samaan aikaan. Itseä kiihotaa valtavasti tämä valta asema miehiin. Miehet eivät tietenkään tiedä toisistaan mitään. Varsinkin seksi on niin mahtavan erillaista kahden miehen välillä. Joskun viekää onnistu yö herra A luona ja tämän jälkeen suoraan herra B hoitoon 😋 Eipäs arva herra B miksi olen niin valmis 😂.
Peruslutka
Vierailija kirjoitti:
N:34 kirjoitti:
Peruslutka
Eiköhän toi ole miehen kirjoittama hassu
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna on hieno olla. Voi kokeilla kaikkea ja tavata ketä haluaa.
Eiköhän ideaali suhteessa myöskin voi kokeilla kaikkea ja tavata ketä haluaa, erona on se että ei enää halua.
Hyi olkoon mikä ihminen. Kerro vaan rehellisesti millainen hutsu olet niin tuskin tarvitsee nähdä enää kumpaakaan.