Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuottelua jäljellä alle 3 minuuttia ja Saksa johtaa 3-2!!!!!

Vierailija
25.02.2018 |

Kaikien aikojen sesaatio tulossa!!!!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vastaa, olen Saksan puolella koska ei jääkiekossa yleensä pärjää niin hyvin, sama kun sillon Islannin puolella jalkapallon mm-kisoissa. Altavastaajassa on sitä jotain! Myönnän myöskin olevani hieman katkera Venäjää kohtaan muutamastakin ottelusta, varsinkin eräästä joka ratkaistiin tuomaripelillä.... mutta jokainen saa kannattaa sitä mikä hyvältä tuntuu :)

Ja EIIIIIII nyt se ratkes :(

Vierailija
22/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OAAAAAAAAAAR!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan hirveetä! Jännitän Saksan puolesta melkeen ku ois Suomi pelaamassa!

Mä jännitän vieläkin enemmän!!!

Mulla ei ole mitään Venäjää vastaan ja olen aina ihaillut heidän taitoaan, mutta onhan tämä pikkuisen (jääkiekossa) Saksan tarina aivan huikea ja totta kai pienen puolella täytyy olla.

ap

Saksa on mitalitilastoissa toisena ja johtaa kullassa. Millä mittarilla Saksa on pieni, ja miksi Saksan pitäisi vielä saada tuurilla kultaa lajissa, jossa se ei ole tuon tasoinen realistisesti?

Miksi et avaa trolleillesi omaa ketjua, tässä ketjussa nautitaab altavastaajan menetyksestä?

Paviaanikin ymmärtää. että Saksan on altavastaaja jääkiekossa, mutta sinä et?

Muut lajit ei kuulu tähän otteluun mitenkään.

Nyt sitten OAR voitti ansaitusti olympiakultaa, mutta todella iso hatunnosto mahtavalle Saksan taistelulle.

Vierailija
24/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä meni Sotshissa pelit penkin alle, ihan ansaittu voitto.

Vierailija
25/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAAAAAAAAAAAAAAAAAA LLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIII.

Hyvääääääääääää......... 

Vierailija
26/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jännitän vieläkin enemmän!!!

Mulla ei ole mitään Venäjää vastaan ja olen aina ihaillut heidän taitoaan, mutta onhan tämä pikkuisen (jääkiekossa) Saksan tarina aivan huikea ja totta kai pienen puolella täytyy olla.

ap

Saksa on mitalitilastoissa toisena ja johtaa kullassa. Millä mittarilla Saksa on pieni, ja miksi Saksan pitäisi vielä saada tuurilla kultaa lajissa, jossa se ei ole tuon tasoinen realistisesti?

Miksi et avaa trolleillesi omaa ketjua, tässä ketjussa nautitaab altavastaajan menetyksestä?

Paviaanikin ymmärtää. että Saksan on altavastaaja jääkiekossa, mutta sinä et?

Muut lajit ei kuulu tähän otteluun mitenkään.

Nyt sitten OAR voitti ansaitusti olympiakultaa, mutta todella iso hatunnosto mahtavalle Saksan taistelulle.

Jaahas, diktaattori saapui ketjuun. Missä kohtaa lukee, että tässä ketjussa ei saisi myös kannattaa OARia? Lakkaa tuol trollin jankkaamista, trolli ei edelleenkään ole sitä, ettei ole kanssasi samaa mieltä. Hankalaksi menee elämä jos kaikille erimielisille hoet tuota trollia. Taidat olla itse sellainen? Ja kaiken lisäksi myös spämmijä.

Saksa on altavastaaja, kerropa nyt sitten, miksi pitäisi olla altavastaajan puolella vain siksi että ovat altavastaajia?

Toivottavasti ymmärrät itse kuinka naurettava olet, kun täällä määräilet ketä saa kannattaa ja mitä ei.

Trolli.

Vierailija
27/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi voitti. Pulinat pois.

Saksalaiset jo luulivat voittaneensa! Kasvun paikka heille. Olisivat kiitollisia.

Vierailija
28/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisella torilla on nyt juhlat. Venäläisillä suora lento ja Putin vastassa ja viikon juhlat. 

Hyvä homma. Iloitaan mekin venäläisten voittoa.

Vierailija
29/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi voitti. Pulinat pois.

Saksalaiset jo luulivat voittaneensa! Kasvun paikka heille. Olisivat kiitollisia.

Keväällä sitten takaisin kakkosdivisioonaan.

Vierailija
30/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että saksan aitiossa näkyi hymyjä jo jälkipuinnissakin.

Vierailija
31/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä OAR voittonsa ansaitsi ehdottomasti, mutta Saksa teki näiden kisojen muuten kohtuu tylsästä jääkiekosta unohtumattoman. Se osoitti sen, että kun asenne ja motivaatio ja ennen kaikkea usko omaan itseensä on kohdallaan, niin joukkue voi mennä vaikka kuinka pitkälle. Materiaaliltaanhan Saksa on venäläisten joukkueeseen verrattuna korkeintaan kolmosdivaritasoa, mutta tahto oli silkkaa timanttia.

Vierailija
32/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksa on *aska maa, hyvä että OAR voitti.

Vierailija
33/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksa on *aska maa, hyvä että OAR voitti.

Ihanan aihevapaalaista😅😅

Vierailija
34/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksalaiset on loperöjä euroopan rajojen valvojia. Luotan Putiniin enemmän.

Vierailija
35/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, harmittaa saksalaisten puolesta, olivat niiiin lähellä!

Mutta hieno turnaus heiltä! Oli ihana nähdä mitaleita jaettaessa hymyt heidän kasvoillaan, tuo hopea kirkastuu varmasti nopeasti heidän mielissään. Saavat olla ylpeitä.

Vierailija
36/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikita Gusev dominoi turnausta ja voitti pistepörssin. Kirill Kaprizov löi läpi ja ottaa Tietokone-Datsyukin paikan maajoukkueen ykkösplaymakerina. Huikeaa taituruutta!

Onnea Saksalle upeasta turnauksesta. Ei edes tämä 30 vuotta lajia todella läheltä seuranneena osannut tätä pommia ennustaa. Keep on going!

Vierailija
37/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punaisella torilla on nyt juhlat. Venäläisillä suora lento ja Putin vastassa ja viikon juhlat. 

Hyvä homma. Iloitaan mekin venäläisten voittoa.

No ei nyt sentään. Eivät he mikään Suomi ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi