Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuottelua jäljellä alle 3 minuuttia ja Saksa johtaa 3-2!!!!!

Vierailija
25.02.2018 |

Kaikien aikojen sesaatio tulossa!!!!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 minuuttia jäljellä ja Venäjä saa 2 minuutin rangaistuksen, mitä täällä tapahtuu!?!?!?

Vierailija
2/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen minuutti  käynnissä Venäjällä maali tyhjänä ja Venäjä tasoittaaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksa kuitenkin pelaa vielä 45 sekuntia ylivoimaa

Vierailija
4/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika likaista peliä tuomareilt.

Team OAR

Vierailija
5/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te mummot tajua, mitä nyt tapahtuu????

Vierailija
6/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Team OAR

Höpö höpö, älä tule tänne nyt lässyttään politiikkaa, ollaan nyt vaan mukana Saksan hurmoksessa.

Vierailija
7/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on lapsellisuuden henkilöllistymä.

Vierailija
8/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Team OAR

Höpö höpö, älä tule tänne nyt lässyttään politiikkaa, ollaan nyt vaan mukana Saksan hurmoksessa.

Missä kohtaa puhuin politiikasta? Sanoin vain totuuden, eli että pelissä selvästi suositaan Saksaa. Kukaan ammattitaitoinen tuomari ei anna häviöllä olevalle joukkueelle 2min rangaistusta kun peliaikaa jäljellä 2min.

Aivan naurettavaa olla jossain Saksan hurmoksessa. Saksa ei olisi ansainnut yhtään mitään mitalia tästä turnauksesta.

Vierailija
9/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoajalle mentiin, on tämä huikea finaali.

Vierailija
10/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan hirveetä! Jännitän Saksan puolesta melkeen ku ois Suomi pelaamassa!

Vierailija
11/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Team OAR

Missä kohtaa puhuin politiikasta? Sanoin vain totuuden, eli että pelissä selvästi suositaan Saksaa. Kukaan ammattitaitoinen tuomari ei anna häviöllä olevalle joukkueelle 2min rangaistusta kun peliaikaa jäljellä 2min.

Aivan naurettavaa olla jossain Saksan hurmoksessa. Saksa ei olisi ansainnut yhtään mitään mitalia tästä turnauksesta.

Mites mä arvasin, että sama jonne tulee trollaamaan tähänkin ketjuun. Heittikö ne sut ylilaudalta pihalle, vai mistä kenkä nyt puristaa?

Kun et näköjään jääkiekosta mitään ymmärrä, niin totean vain entisenä tuomarina, että hyvän tuomarin erottaa keskinkertaisesta siinä, että hänen vihellyksiinsä ei vaikuta sen kummemmin kello, kuin tulostaulukaan, vaan hän viheltää virheen, jos sellainen tulee, oli tilanne mikä hyvänsä. Todella hieno vihellys ja iso hatunnosto huipputuomarille.

Sinä sitten jatkat tuon ylilautatrollin hokemista. Jospa keksisit välillä jotain muuta, tuo ei oikein toimi. Selitin asian jo viime ketjussa.

Edelleenkin, se, että on sinun kanssasi eri mieltä, EI tee trolliksi, jonneksi tai ylilautailijaksi. Minulla ei kenkä purista mistään, mutta sinulla ilmeisesti puristaa kun hoet samaa jonnemantraa ketjusta toiseen.

Tottakai sinulla tulee hoivavietti ja sympatisoit yleisesti heikompaa maata, joka nyt sattuu olemaan Saksa. Venäjää vihaat ihan vaan syystä että haluat jotain mitä vihata. Mitään tekemistä sillä ei ole sen kanssa, kenen puolella oikeasti olisit. Enpä ihmettele että olet entinen tuomari.

Vierailija
12/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, jännä finaali!!!  Ja jos kääntää kanavaa, mielenkiintoinen naisten hiihto myös menossa. Hauska aamu!  Olen nyt jotenkin Saksan puolella, ihan kuin Suomen puolesta jännittäisi.

Vierailija
13/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken lisäksi on äärimmäisen huvittavaa, että et kestä sitä ettei kaikki ole Saksan puolella.

Vierailija
14/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi, Venäjä se Suomen naapurimaa on.

Vierailija
15/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Team OAR

Mites mä arvasin, että sama jonne tulee trollaamaan tähänkin ketjuun. Heittikö ne sut ylilaudalta pihalle, vai mistä kenkä nyt puristaa?

Kun et näköjään jääkiekosta mitään ymmärrä, niin totean vain entisenä tuomarina, että hyvän tuomarin erottaa keskinkertaisesta siinä, että hänen vihellyksiinsä ei vaikuta sen kummemmin kello, kuin tulostaulukaan, vaan hän viheltää virheen, jos sellainen tulee, oli tilanne mikä hyvänsä. Todella hieno vihellys ja iso hatunnosto huipputuomarille.

Kanssasi on hyvin hankala keskustella, kun ainoat argumenttisi ovat "trolli" ja "ylilautajonne". Huvittavinta tässä on se, että luulet oikeasti olevasi älykäs kommentteinesi.

Vierailija
16/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jännitän vieläkin enemmän!!!

Mulla ei ole mitään Venäjää vastaan ja olen aina ihaillut heidän taitoaan, mutta onhan tämä pikkuisen (jääkiekossa) Saksan tarina aivan huikea ja totta kai pienen puolella täytyy olla.

ap

Vierailija
17/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oooooo, mikä torjunta!!!!

HUHHUH!!!

Vierailija
18/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jännitän vieläkin enemmän!!!

Mulla ei ole mitään Venäjää vastaan ja olen aina ihaillut heidän taitoaan, mutta onhan tämä pikkuisen (jääkiekossa) Saksan tarina aivan huikea ja totta kai pienen puolella täytyy olla.

ap

Saksa on mitalitilastoissa toisena ja johtaa kullassa. Millä mittarilla Saksa on pieni, ja miksi Saksan pitäisi vielä saada tuurilla kultaa lajissa, jossa se ei ole tuon tasoinen realistisesti?

Vierailija
19/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi ei saisi olla Saksan puolella? Tai miksi joku ei saisi olla Venäjän puolella? En ymmärrä tällaista diktaattorimaista ajattelua. Ei ole laitonta olla ihan kummalla puolella tahansa.

Vierailija
20/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIksi ei saisi olla Saksan puolella? Tai miksi joku ei saisi olla Venäjän puolella? En ymmärrä tällaista diktaattorimaista ajattelua. Ei ole laitonta olla ihan kummalla puolella tahansa.

Minä en ilmeisesti saisi olla OARin puolella, muuten leimataan ylilautajonnetrolliksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan