Nyt vasta heräsin ihan oikeesti, että miten ihmeessä olenkaan tänne sisäsiittoiseen tuppukyläkaupunkiin joutunutkaan?
Mutta kuinka vapauttavalta tuntuukin jo pelkkä ajatuskin, että saamme puolisoni kanssa nostaa kytkintä ja ei jää jälkeemme kuin savukiekurat ja auton perävalot loistavat.
Arvatkaa, missä asumme?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylähän se
Tämähän se
T: ap
Vierailija kirjoitti:
Somero.
Oikein t: oikea ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylähän se
Tämähän se
T: ap
Älä sitten ainakaan muuta Kirkkonummelle, se on vielä pahempi.
Molemmissa asunut
Vierailija kirjoitti:
Kajaani
khyllä.
Eli todennäköisesti asut sellaisessa kaupungissa (mainitsit kaupungin, eli kunta ei riitä)mikä on Suomen syrjäisin. Etkä asu kaupungin keskustassa vaan jossain kylässä.
Miksi ketjussa mainitaan isoja kaupunkeja ( esim Savonlinna)? Asun itse alle 20 tuhannen asukkaan kaupungissa eikä tämä miltään tuppukylältä tunnu. Täydellisen kokoinen paikka minulle.
Onko sun geenipooli sitten jotenkin ylivertainen?
Vierailija kirjoitti:
Itse sanon Salo. Olen täällä asunut kymmenen vuotta, enkä ole ikinä tänne kotiutunut. Ihana kun pääsee poissa.
Mä komppaan tätä. Itse asuin Salossa 20 vuotta ja siinäpä sitä oli tunkkainen pikku kauppala.
Yleensä sellaiset vanhat kauan sitten perustetut kaupungit näyttävät ja tuntuvat kaupungeilta. Pahimpia ovat nämä kaupungeiksi itsensä ylentäneet maalaiskunnat. Onko joku Parkano, Somero tai Pudasjärvi muka kaupunki...
No kerro nyt jo! Orivesi?