Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiskan mukaan Jenni Vartiaisen "sude syvenee" - millä ihmeen perusteella??

Vierailija
24.02.2018 |

Jenni on jo yli vuoden treffaillut miljonääri-valokuvaaja-kirjailija Sami Salmenkiveä. Matkustelleet yhdessä ympäri maailmaa ja Jenni on viettänyt paljon aikaa Nykissä Samin asunnolla. Kumpikaan ei ole SANALLAKAAN myöntänyt tai kommentoinut suhdetta millään tavalla.

Miten ihmeessä Seiska katsoo oikeudekseen väittää jotain suhteen syvenemisestä ilman asianosaisten suostumusta? Vaikka kyseessä voi olla pelkkä ystävyyssuhde, tai Sami voi olla vaikka naimisissa?

https://www.seiska.fi/Uutiset/Jenni-Vartiaisen-suhde-syvenee-vauhdilla-…

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli vuoden seukanneet jotta kyllä varmaan muutakin ovat kuin pelkkiä kavereita. Suhteen syvyydestä tosin ei Seiska voi väittää tietävänsä mitään kun tyypit ei siitä mitään puhu.

Vierailija
2/32 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä taputelleet valaita, onhan se selkeä suhteen syvenemisen merkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsastelin molempien Instaa ja kyllä ovat yhdessä matkailleet yli vuoden. Romanttiseen suhteeseen viittaisi pari asiaa: Ystävänpäivän Samin ottama kuva jossa Jenni nakuna kylpyammeessa, ja puna Jennin poskilla sekä vapautunut olemus Vain elämäässä viime kaudella 😊.

Vierailija
4/32 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on aloittaneet peppuseksin.

Ja sulla on tarve kahden viestin voimalla tätä asiaa ajaa?

Olen kyllä kirjoittanut ketjuun vain kerran. En huomannut aiempaa viestiä. Nyt asia on kuitenkin varma kun muutkin on sitä mieltä.

Vierailija
5/32 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon onnellinen Jennin puolesta. Ulkoisesti tämä uusi mies voittaa Immosen ja Kaskiston helposti. Luonteesta en tietenkään osaa sanoa mitään, niin ulkoiseen pakko takertua. Toivottavasti Jenni saisi perheen tämän uuden miehen kanssa, sitä hän toivoi Vain elämässä.

Vierailija
6/32 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, ei suhteen syvyydestä voi tietää mitään muut kuin asianosaiset. Sitten kun Jennille ilmestyy kihlasormus, voi sanoa että "suhde on syventynyt".

Vierailija
7/32 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samihan asuu Nykissä, eli ei voi kovin syvä tuollainen kaukosuhde olla.

Vierailija
8/32 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskuvankin on Sami julkaissut heistä eli silloin on aika pitkällä suhde kun Jenni on tuollaiseen luvan antanut.

https://www.instagram.com/p/BYRaE4ilD7w/?taken-by=salmonkiwi

Vierailija
9/32 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuohon listaan lisätään vielä yhteinen joulun vietto Saharassa, niin kyllä yhteinen joulu on jo aika syvä mittari suhteen syvyydestä. Lisäksi 4kk keikkatauko ja sen vietto uuden äärellä Jenkeissä. Samalla uutta musaa tehden.

Sami taitaa olla hieman myös taiteilijasielu ja nähdä asioita varmasti samallalailla kuin Jenni. Toivotaan, että suhde kestää pitkän välimatkan ja Jennin uuden musarundin joka huhtikuussa starttaa pitäen häntä Suomessa.

Toivon myös, ettei Sami ole mikään pelimies ja on tosissaan Jennin kanssa.

Vierailija
10/32 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliselle: vähän veikkaan että se on ollut Jenni jonka vaikea sitoutua. Ainakin Jukan pettämisen jälkeen, ehkä vaikea luottaa kehenkään.

Vierailija
11/32 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon miehen kanssa jos lapsia alkaa hankkia, yksinhuoltajaksi jää.

Vierailija
12/32 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai Jenni tosiaan kuvittele että tuon näköinen ja kaltainen maailmanmies tosiaan pitäisi vain ehtä naista kerrallaan? Samilla on varmasti muija joka satamassa eikä varmasti selibaatissa odottele että queen Vartiainen suvaitsee matkustaa kiertueiltaan Jenkkeihin. Johan täällä joku av-mammakin kertoi panneensa tuon kanssa mikä osoittaa melkoisen huonoa makua.

Vierailija
13/32 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Jenni tosiaan kuvittele että tuon näköinen ja kaltainen maailmanmies tosiaan pitäisi vain ehtä naista kerrallaan? Samilla on varmasti muija joka satamassa eikä varmasti selibaatissa odottele että queen Vartiainen suvaitsee matkustaa kiertueiltaan Jenkkeihin. Johan täällä joku av-mammakin kertoi panneensa tuon kanssa mikä osoittaa melkoisen huonoa makua.

...ja olikohan tällä av-mammalla jotain todisteita panemisestaan?

Vierailija
14/32 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella upea uros! Aivan eri luokkaa kuin pettäjä-Immonen tai vauva-Kaskinen.

Vierailija
15/32 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan muka väittänyt että nuo olisi jotenki sitoutuneet toisiinsa? Voihan sitä matkustella ja tapailla silloin tällöin fuckbuddy-suhteessa ja hyvää matkaseuraa. Silti voi olla muidenkin kanssa.

Vierailija
16/32 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että Jenni lauloi jo vain elämässä Samille tämän Kaijan biisin sydän vähän kallellaan :

Kysymättä sä kävelet sisään niin kuin aina, isältäsi näytät Sulla ei ole asiaa, kysyn: onko nälkä, haluatko syödä? Kengät sä jo riisuit pois Hetkeksi vaan jäädä voit

Tänään on kaikki hyvin, minä tiedän sä tulit käymään vaan On silti mulla takiasi aina sydän vähän kallellaan sydän vähän kallellaan

Sinä ainoa tekoni jota mä en koskaan kadu Mutta mietin miten kohtelet elämää Mihin se sua johtaa, mitä vielä ottaa Enkä edes tunne niin sua nenän päästä varpaisiin

Tänään on kaikki hyvin, minä tiedän sä tulit käymään vaan On silti mulla takiasi aina sydän vähän kallellaan sydän vähän kallellaan

Jenkeissä Jennin on helpompi olla ja kulkea Samin kanssa.(seiska ei ole vaanimassa) Jotenkin Jennistä jo aisti konserttisalikiertueilla syksyllä, että rakkausenergiaa on ilmassa. Hän teki kyllä hienot ja tunteikkaat keikat. Toivottavasti hän jatkaa musauraansa vielä eikä lopeta tämän rakkauden myötä musiikkihommia kesän keikkojen jälkeen.

Vierailija
17/32 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Jenni lauloi jo vain elämässä Samille tämän Kaijan biisin sydän vähän kallellaan :

Kysymättä sä kävelet sisään niin kuin aina, isältäsi näytät Sulla ei ole asiaa, kysyn: onko nälkä, haluatko syödä? Kengät sä jo riisuit pois Hetkeksi vaan jäädä voit

Sinä ainoa tekoni jota mä en koskaan kadu Mutta mietin miten kohtelet elämää Mihin se sua johtaa, mitä vielä ottaa Enkä edes tunne niin sua nenän päästä varpaisiin

Jenkeissä Jennin on helpompi olla ja kulkea Samin kanssa.(seiska ei ole vaanimassa) Jotenkin Jennistä jo aisti konserttisalikiertueilla syksyllä, että rakkausenergiaa on ilmassa. Hän teki kyllä hienot ja tunteikkaat keikat. Toivottavasti hän jatkaa musauraansa vielä eikä lopeta tämän rakkauden myötä musiikkihommia kesän keikkojen jälkeen.

Tuosta olet oikeassa että Jenni hehkuu keikoilla siten että on varmasti tyydytetty pitkästä aikaa, henkisesti ja fyysisesti sekä tunne-elämältään. Sen sijaan tuo biisi kertoo lapsesta eikä miehestä, ja J haluaisi palavasti saada lapsen, siksi liikuttui tuota laulaessaan. Nyt hänellä saattaa olla vihdoin asiallinen isäehdokas. 

Vierailija
18/32 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta olet oikeassa että Jenni hehkuu keikoilla siten että on varmasti tyydytetty pitkästä aikaa, henkisesti ja fyysisesti sekä tunne-elämältään. Sen sijaan tuo biisi kertoo lapsesta eikä miehestä, ja J haluaisi palavasti saada lapsen, siksi liikuttui tuota laulaessaan. Nyt hänellä saattaa olla vihdoin asiallinen isäehdokas. 

Jennin instassa tämän laulun kohdalla hän toteaa, että laulu kertoo koruttoman kauniisti huolen pienestä ja vähän isommastakin rakkaasta. Eli, hyvin sopii Samiin myös. Jos tulkitsee sanat tarkkaan =)

Vierailija
19/32 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi jo aika näidenkin tunnustaa suhteensa julkisesti jos on muka niiiiin vakaalla pohjalla.

Vierailija
20/32 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi jo aika näidenkin tunnustaa suhteensa julkisesti jos on muka niiiiin vakaalla pohjalla.

Kerro yksikin syy, miksi laulaja ja liikemies olisivat velvollisia selostamaan suhdettaan medialle vaikka asia ei liity mitenkään heidän julkisuuteensa tai ammattiinsa? Sami ei ole edes julkisuden henkilö joten kai edes hänellä pitäisi olla jokin yksityisyyden suoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi