Onko olemassa mukavaa kokoomuslaista?
Kommentit (39)
En ole kyllä itse tavannut. Ovat järjestään itsekeskeisiä ja hieman vajaa-älyisiä. Empatiakyky on myös vahva puute. Mutta voi sellainen tietenkin jossain olla, ei ole täysin poissuljettua. Itse en ole vasemmistolainen, mutta en kannata myöskään pelkkää ison pääoman ryöstökapitalismia vaan jonkunlaista kohtuullisuutta. Minusta on ihan hyvä, että yhteiskunta auttaa hieman elämän vaikeimmissa hetkissä. Kokoomuslaisissa ihmettelen juuri sitä, että ovat niin näköalattomia ja myötätunto puuttuu.
On, kokoomuslaiset on mukavinta porukkaa.
-Ylimielisiä.
-Parkkeeraavat huonosti ja tukkivat tiet.
Vierailija kirjoitti:
-Ylimielisiä.
-Parkkeeraavat huonosti ja tukkivat tiet.
Kyllä, nimimerkillä kokemusta on.
Itse tunnen yhden ihan aktiivisen kokoomuslaisen. On mielestäni mukava ja fiksu mies.
On olemassa, nimittäin minä. Ainakin kaikki tapaamani ihmiset ovat sanoneet minua mukavaksi, juomaavaiseksi ja ystäväksi. Olen
Siis Kokoomuslainen, löytyy jäsenkirja?mutta monta kertaa luultu vihreäksi tai vasemmistolaiseksi ellen erikseen asiasta sano.
Kyllä ne ainakin yrittää teeskenellä mukavaa jos luulevart siitä hyötyvänsä.
Onhan se sanontakin. Aitoa kuin kuin kokoomusnuoren kohteliaisuus.
Ei. Samanlaisia ahneita ja itsekkäitä kusipäitä kaikki.
Ei. Nyt esim. Kokoomuksen Marjo Matikainenkin on osoittautunut ahneeksi ketkuksi.
He ovat järjestään ahneita ja rahaa palvovia. Vähempiosaisiin suhtautuvat niin kuin heikko asema yhteiskunnassa olisi heidän oma syy (kuten työttömyys ja köyhyys).
Elin nuoruuteni kokkaripiireissä, mutta nyt heidän kannattaminen tuntuisi eettisesti väärältä. Enemmänkin olen nykyään sosiaalidemokraatti.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen politiikan kautta vain Sirpa Pietikäinen ja Pertti Salolainen, puolustavat luontoa ja eläimiä. Aika uskomatonta kokoomuslaisilta.
Onhan niillä ihan eri linja kuin Niinistöllä joka on sanonut että "Onko nyt viimeinenkin puu jätettävä pystyyn mätänemään, niin että kaikki metsämme rämettyvät läpipääsemättömiksi ryteiköiksi, joita kauniisti kutsutaan luonnontilaisiksi aarniometsiksi. Ja kaikki tämä vain sen takia, että jokainen tupajumi ja torakka saisi viettää monimuotoista ja onnellista elämää."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mukava on ihminen, joka ajattelee tuolla tavalla kuin ap? Että tulee mieleen edes kysyä jotain noin typerää ja yleistävää?
Minkälainen on ihminen, joka ei tajua huumoria?
No kokoomuslainen, tietysti!
En ole tavannut vielä sellaista.
Useat tapaamani henkilöt ovat yleensä häikelemättömän oloisia, oman arvonsa tuntevia -tyyppejä.
Usein jopa teennäisiä tyyppejä, ei kovin mukavia ystävinä.
Ehkä kokoomuksen puoluetoimistossa.