Korteista katsoja
Kommentit (493)
Vierailija kirjoitti:
Olenko elossa enää 2-5 vuoden kuluttua? En tiedä voiko tällaisia asioita nähdä korteista, mutta kokeillaan.
En halua katsoa. Olet!
Uuden asunnon löytäminen. Onnistuuko ja milloin?
Mitä tulevaisuudessani tulee tapahtumaan?
Olisinko ollut onnellinen nuoruudenihastukseni kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä näet miehelleni? Hänellä taitaa olla vaikeaa.
Näen ruskeaa massaa. Kamalaa , tukesi voi pelastaa hänet onnettomuudelta. Pitää toimia nopeasti. Älä anna miehesi juoda, tämä on tärkeintä!
Vierailija kirjoitti:
Mitä näet parisuhteelleni?
Hyviä aikoja on luvassa. Iloisesti kuplivaa energiaa on paljon hieman myöhemmin luvassa. Matka mahdollisesti...
Vierailija kirjoitti:
Olisinko ollut onnellinen nuoruudenihastukseni kanssa?
Et olisi :( Sinun on mentävä tämän asian suhteen eteenpäin.
Näetkö mitään mieheni taloudellisesta tilanteesta?
Ippe kirjoitti:
Uuden asunnon löytäminen. Onnistuuko ja milloin?
Ensi kuussa. Tämä on hyvin mieleinen sinulle. Tällä hetkellä tosi tunnet olevasi kuin "häkissä".
Vierailija kirjoitti:
Näetkö mitään mieheni taloudellisesta tilanteesta?
Näen hyvin vakavia numerosarjoja. Eihän miehesi ole velkaantunut tietämättäsi? Tämä on otettava puheeksi
Miten selvien "entisen elämäni" keskekeräisistä prosesseista? Tuleeko minulle ketään uutta rakasta ja uskallankohan edes kysyä, että koska, jos milloinkaan.
Minulla on ollut ihastus jo muutaman vuoden. Tuleeko tästä koskaan mitään ja olisiko molemminpuolista?
Onko lähipiirissäni masentuneita nuoria?
Vierailija kirjoitti:
Miten selvien "entisen elämäni" keskekeräisistä prosesseista? Tuleeko minulle ketään uutta rakasta ja uskallankohan edes kysyä, että koska, jos milloinkaan.
Nämä prosessit ovat karmista taakkaasi, pääset niistä eroon mutta tämä vie aikaa. Rakaskin löytyy mutta eri piireistä. Suosittelen tutustumista kuumailmapalloiluun.
Pyydän teitä kaikkia miettimään pari kertaa ennen kuin pyydätte tarotennustusta. Asia ei ole niin kepeä kuin voisi luulla. Henkimaailmassa on myös pimeitä voimia. Pyydän teitä kääntymään rukouksessa Jeesuksen puoleen ja jättämään tarot-kortit väliin.
Siunausta...
Mietityttää mieheni yritys. Kannattaako?
Näen että sinun pitää olla aktiivinen asian suhteen. Tämä ei ole tosin se mies jonka kanssa vanhenet. Hän astuu esiin vasta myöhemmin.