Korteista katsoja
Kommentit (493)
Riudun kirjoitti:
Tuleeko minun ja kauempana Suomessa asuvan henkilön jutusta mitään? Tykkääköhän se musta minkä verran? Kuvittelenko kaiken?
Mitä meidän tulevaisuuteen kuuluu?
Et kuvittele, hänellä on tunteita sinua kohtaan. Nyt on toimittava ripeästi. Ota asia puheeksi.....suhde voi kehittyä erittäin lämpimäksi.
Vierailija kirjoitti:
Saanko tytön vai pojan?
Selvä tyttö :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko minulle tapahtunut lapsena jotain pahaa? Miten saan asian selville?
Sain hyvin ahdistavia näkyjä mies henkilöstä. Ymmärsin hänen olevan sukulainen sinulle. Tämä on hyvin vaikeaa.
Regressioterapia...
Mitä näit? :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko minulle tapahtunut lapsena jotain pahaa? Miten saan asian selville?
Sain hyvin ahdistavia näkyjä mies henkilöstä. Ymmärsin hänen olevan sukulainen sinulle. Tämä on hyvin vaikeaa.
Regressioterapia...
Mitä näit? :(
Hyvin sairas ja kieroutunut mies...tavallinen ja"kiltti" mutta sairas. Näin visioita hyväksikäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vieläköhän tää joskus jatkaa vastailua... Mun intuitioni antoi "merkin" eräästä miehestä viime kesänä, tuleeko tämä mies jotenkin elämääni jossain vaiheessa?
Voit kertoa myös jos ei tule, se on ihan OK. Muutenkin kiinnostaa näkyykö mitään miessuhderintamalla tai työkuvioissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläköhän tää joskus jatkaa vastailua... Mun intuitioni antoi "merkin" eräästä miehestä viime kesänä, tuleeko tämä mies jotenkin elämääni jossain vaiheessa?
Voit kertoa myös jos ei tule, se on ihan OK. Muutenkin kiinnostaa näkyykö mitään miessuhderintamalla tai työkuvioissa?
En näe kyseistä miestä tulevaksi :( mutta alkukesä tuo eteesi taiteilijasieluisen miehen...myös ensi syksy on tämän johdosta sinulle hyvin mielenkiintoinen. Työssä ei näy mitään erityistä...tasaista puurtamista tämä vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Rakkauselämä? Löydänkö?26
Pääsiäisenä alkaa tapahtumaan. Levi...sinne sun pitäisi mennä silloin.
Saanko haluamani työn? Miten rakkauselämä? Kesäblondi
Vierailija kirjoitti:
Miksi olen niin masentunut?
Odotukset eivät kohtaa reaalielämää. Näen pieniä "kateuspalloja" alitajunnassasi. Lopeta facebookin käyttö jos käytät sitä... Kehosi huutaa liikuntaa, ja kunnollista ravintoa. Olet herkkä addiktioille kuten myös minä itse. Vältä myös kofeiinia ja alkoa. Korjaa nämä niin olet kesään mennessä parantunut masennuksesta. Pääset vielä pitkälle. Leuka pystyyn muru!
Paljon aiemmin ketjussa suosittelit minulle tutustumista kuumailmapalloiluun😁. Ymmärsin sen vinkiksi tulevan rakkauden löytämiseksi. Hiukan haastava erikoinen laji kyseessä... Olisiko sinulla jotain lisävinkkiä tähän? Milloin ja miten ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Paljon aiemmin ketjussa suosittelit minulle tutustumista kuumailmapalloiluun😁. Ymmärsin sen vinkiksi tulevan rakkauden löytämiseksi. Hiukan haastava erikoinen laji kyseessä... Olisiko sinulla jotain lisävinkkiä tähän? Milloin ja miten ihmeessä?
Kyllä...rakkaimpasi löytyy ilmailun parista. Etsi infoa lähimmästä harrastuskerhosta netistä. Kerro että olet kiinnostunut ja toivoisit pääseväsi kuumailmapallo lennolle mukaan. Toimi ripeästi.
Vierailija kirjoitti:
Saanko haluamani työn? Miten rakkauselämä? Kesäblondi
Vau... Ihania kuvia luvassa sinulle. Olet näyttävä ja kaunis nainen. Käsipuolessasi kulkee melkoinen komistus. Työ asiat myös onnistuvat. Lumoat ihmisiä olemuksellasi ja luvassa on upea vuosi ja tulevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulenko pian raskaaksi? Vauvan kaipuu on kova 💖
Menee kolme vuotta kunnes vauva saapuu. ps. Ole tarka kenet valitset isäksi.
Mutta olen mies. Miten kortit voivat väittää minun tulevan raskaaksi?
Vierailija kirjoitti:
mitä se mies tuumii minusta?[/quote
Hän on sulaa vahaa...teitpä mitä tahansa, hän tulee ihailemaan sinua aina.
Tuleeko elämäni muuttumaan mitenkään - rahan, rakkauden tai työn suhteen - vai jatkuuko kaikki tällaisena hamaan loppuun saakka?
Mitä loppu vuosi tuo tullessaan?