Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vauva litistyä seksin aikana mahassa?

Vierailija
24.02.2018 |

Seksiä oli jonkin aikaa myös lähetyssaarnaaja asennossa, jolloin mies hetkittäin painoin mun mahaa. Voiko mahaan kohdistuvasta paineesta aiheutua vauvaulle vahinkoa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Siellä kohdussa on vettä.

Vierailija
2/15 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jos mies painaa vaikka 100kg. Järkikinhän sen jo sanoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mies toki iso, mutta eihän se nyt koko painollaan mahan päällä makaa. Painettiin mua ultratessakin aika kovaa ja mahaa hytkytettiin, kun vauvan haluttiin vaihtavan asentoa. Ap

Vierailija
4/15 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos miehellä ei ole liian pitkä meisseli

Vierailija
5/15 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse edellä tulee ulos joten varmistaudu halkeamaan.

Vierailija
6/15 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aivan helposti litisty. Tosin varottiin ihan vaan kun siltä tuntui. Sivusta ja takaa niin ei painu maha.

Joskus jäi kesken kun mahan sisällä oleva liikkui niin että mulla/munalla loppui fiilis. Pikkusen liian greeppiä kun näkee mahan liikkuvan selvästi jonkun olevan hereillä. Ihan vähästä en hyydy mutta jostakin kuitenkin.

Vierailija
7/15 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että vielä nykyäänkin kysytään tästä asiasta. Taidat vain etsiä tekosyitä kieltäytyä seksistä.

Vierailija
8/15 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Tähkän kohdalla oli harrastettu seksiä liikaa ihan viimevaiheessa ja siksi sen naama on vino. Oli ilmeisesti tökitty naamaan liikaa. That's what causes those damn cockeyed kids.

Vierailija
9/15 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, siitä johtuu lapsella litteä pää kuin kalalla!

Vierailija
10/15 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi litistyä vatsassa ja tulla vahinkoa. Varovainen saa olla. Miehet painavat aika paljon! En silti usko että teillä olisi käynyt mitään

Vierailija
11/15 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tietenkin. Siksi kaupungilla näkee niin usein epämuotoisia, litteitä ihmisiä. Heidän vanhempansa ovat harrastaneet lähetyssaarnaajaa.

Vierailija
12/15 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi raskausaikana on mielestäni jotenkin tosi pervoa... Itse en ole pystynyt koko touhuun alkuraskauden jälkeen, eikä ole tehnyt yhtään mielikään. Olen kyllä nähnyt muutaman kerran seksuaalisia unia ja näin ollen saanut uniorgasmeja, mutta en usko että ne olisi vaikuttanut mitenkään sikiöön.

Vierailija
13/15 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi raskausaikana on mielestäni jotenkin tosi pervoa... Itse en ole pystynyt koko touhuun alkuraskauden jälkeen, eikä ole tehnyt yhtään mielikään. Olen kyllä nähnyt muutaman kerran seksuaalisia unia ja näin ollen saanut uniorgasmeja, mutta en usko että ne olisi vaikuttanut mitenkään sikiöön.

Ei kai siinä mitään erityisen pervoa ole. Mielestäni on tärkeää pitää puolisoiden välistä kiintymyssuhdetta yllä. Saa nähdä miten onnistuu hetken päästä. Maha on vielä melko pieni ja eka kerran huomasin, että oli tiellä. Ap

Vierailija
14/15 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikahan on parasta aikaa naida. Meillä ainakin vaimo halusi joka toinen päivä synnytykseen asti. Sadat tuhannet on ne synnytykset, joita on suomessakin seksillä yritetty käynnistää. Eli aivan yleistä ja toivottavaa harrastaa raskaana seksiä.  Täyspäisiä on ainakin meidän 4 jo nyt aikuista lasta. Naitiin kuin kanit ja vaimo sai aina herkästi  rajuja orkkuja, jossa koko kroppa jännittyi kaarelle.  Eipä näyttänyt lapsiin vaikuttaneen.

Vierailija
15/15 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaessamme lykin päältäkin. Sitten sikiö alkoi takoa äitinsä masua samassa tahdissa enkä uskaltanut enää jyystää lähetyssaarnaajassa. Sikiön toinen silmä oli kuitenkin musta syntyessä, jota vieläkin ihmettelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme