Yli 30-vuotias, täysin kokematon sinkkumies viettää iltaa kotona katsoen dokumenttielokuvia. Onko kysyttävää?
Tänä viikonloppuna näyttäisi tulevan paljon Persianlahden sodista.
Kommentit (35)
Onko antaa jotain hyviä dokumenttivinkkejä? Kaikki aiheet kiinnostavat. Itse olen M25 ja melkein sama tilanne
HBO Nordicilla on mielenkiintoisia dokumentteja.
Particle Fever on hyvä.
T. Sinkkumies 39
Ei ole kysyttävää. t: neitsytmies -78
M27 sama homma :D vaihdoin kyllä äskön leffan pariin
Vierailija kirjoitti:
Kerro vähän tuosta naistilanteesta. Eikö kukaan ole vuosien varrella osoittanut kiinnostusta?
Joitakin on ollut mutta itse en ole ollut kiinnostunut niistä.
Vierailija kirjoitti:
Onko antaa jotain hyviä dokumenttivinkkejä? Kaikki aiheet kiinnostavat. Itse olen M25 ja melkein sama tilanne
Youtube: gQmf3SleIRo
Täällä kohta 30 v kokematon sinkkunainen viettää lauantai-iltaa kotona. Voitko suositella jotain hyviä dokumentteja?
Vierailija kirjoitti:
Täällä kohta 30 v kokematon sinkkunainen viettää lauantai-iltaa kotona. Voitko suositella jotain hyviä dokumentteja?
Edellisen lisäksi esimerkiksi ugeUGnxvm_U (tosin en ole vielä aloittanut sitä mutta Apocalypse-dokkarit toimittaa yleensä).
täällä sinkkunainen pohtii dokumentteja katsovia sinkkumiehiä
Vierailija kirjoitti:
Ihmisseura on yliarvostettua.
Varsinkin kun sen ehtona on juominen. Muuten saattaisin harkita baariin lähtemistä mutta en halua juoda alkoholia.
älyllisesti stimuloiva rakastava parisuhde on se mitä haluan.en ole menettänyt toivoani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kun sen ehtona on juominen. Muuten saattaisin harkita baariin lähtemistä mutta en halua juoda alkoholia.
missä teihin törmää oikeassa elämässä? työpaikoilla?
arvostan miestä joka halveksii Tinderiä. kiitos
Täällä sinkkunainen haaveilee sinkkumiehestä, joka viettäisi iltaa kanssani kotosalla dokkareita katsellen. Ja ehkäpä voisimme sen jälkeen kokea yhdessä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten esimerkiksi treffipaikoilla? Suomi24?
Onko miestä jonka luo nainen voisi tulla katselemaan dokumentteja? Voin tarjota vaikka pitsat.
Melkein tuplasti ikäisesi nainen katsoo täällä myös yksin dokkareita, mutta en Persianlahdesta. ;) Suosittelen kuitenkin Netflixiä, koska sieltä löytyy muutama mainio dokumentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten esimerkiksi treffipaikoilla? Suomi24?
Onko siellä noin fiksujakin?
anteeksi!
Kerro vähän tuosta naistilanteesta. Eikö kukaan ole vuosien varrella osoittanut kiinnostusta?