Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kuuluu teille masennusta sairastavat?

Vierailija
24.02.2018 |

Mitä kuuluu? Miten voit?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistaa ja väsyttää ihan hirveästi. Jotenkin myös tosi pettynyt olo siitä, että psykiatri kirjoitti minulle eilen 4kk lisää sairaulomaa. Tiedän etten ole työkykyinen, mutta sitä on vaikea hyväksyä.

Vierailija
2/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut päivät toivottomia, toisinaan pääsen sängystä ylös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kehumista. Uudelleen hoitoonpääsy ei etene ja koska olisi mukava saada edes lääkkeitä, lähetin juuri reseptinuusimispyynnön edelliseen hoitopaikkaan, eli ainoaan johon sen pystyin lähettämään. Sieltä tuli viesti, että hoito on siirretty tähän toiseen kaupunkiin ja pitää pyytää uusimista sieltä uudesta hoitopaikasta, jota tosin ei siis ole. Näitä asioita tässä on selvitelty vasta sellainen puoli vuotta, onneksi ei yhtään kyllästytä eikä toivo ole hiipunut *hehheh*. 

Vierailija
4/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Same old shit but a different day. Jälleen yksi täysin turha viikonloppu. Makaan sängyssä ja mietin miten en taaskaan saanut mitään aikaiseksi ja kohta on taas maanantai ja pitkä ja tylsääkin tylsempi työviikko edessä.

Vierailija
5/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän tämä. Noutajaa odotellessa.

Vierailija
6/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään on parempi päivä. Vaihtelevasti. Mutta minulla ei ole ollut vakavaa masennusta, vaan vain keskivaikea, ja nyt on vain ylläpitohoito menossa. Tällä hetkellä huonotkaan päivät eivät ole kuin vain raskaita, suht toiveikas olen silloinkin.

Vierailija
7/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän tämä. Noutajaa odotellessa.

Onneksi sentään viinaa riittää. En voisi kuvitellakkaan mitä pa#kaa tämä olisi selvinpäin.

Vierailija
8/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Same old shit but a different day. Jälleen yksi täysin turha viikonloppu. Makaan sängyssä ja mietin miten en taaskaan saanut mitään aikaiseksi ja kohta on taas maanantai ja pitkä ja tylsääkin tylsempi työviikko edessä.

Heh jep. Ihan koko päivän olen vain istunut tietokoneella ja selannut nettiä ilman päämäärää.

Suunnitelmana oli käydä uimassa mutta jotenkin vain jämähdin koneelle ja unohdin lähteä :()

Vierailija
9/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärvistelen Venlafaxinin vieroitusoireiden kourissa. Yhtä helvettiä koko elämä. 😣