Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloittaisitteko suhteen miehen kanssa joka käyttää meikkivoidetta?

Vierailija
24.02.2018 |

Tapailen yhtä miestä ja selvisi että käyttää meikkivoidetta, koska kasvoissa paljon arpia. En huomannut tätä ennen kuin sanoi. Olisiko omalla kohdallanne nk. dealbreaker vai miten suhtautuisitte?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkiä tai ihan vaan huulirasvaa käyttävä mies on monesti uhka naiselle. Samalla tavalla kuin itse poraa ja vasaraa käyttävä nainen miehelle. Surullista!

Naisellisena naisena en koe kosmetiikkaa käyttävää miestä uhkaksi, vaan neidiksi.

Onhan se nyt yököttävää, jos mies meikkaa, se ei ole millään mittarilla miehekästä, vaan ällöttävää. Samaa sarjaa on nuttura ja kynsilakka miehellä.

Jollain rokkarila voi meikki mennä rooliasusteena, mutta muuten ei.

Vierailija
22/36 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin näyttää miten paljon helpompaa on käyttää meikkivoidepuuteria meikkivoiteen sijaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai aloittaisin! Omalle miehelle olen pari kertaa lainannut meikkivoidettani, kun on ollut iso punoittava yksittäinen finni kasvoissa ja on mennyt pitämään presentaatiota tärkeille johtajille. Totta kai se prese menee paremmin kun voi olla varma, ettei yleisön huomio kiinnity kasvoissa loistavaan aknenäppylään.

Vierailija
24/36 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaisin näyttää miten paljon helpompaa on käyttää meikkivoidepuuteria meikkivoiteen sijaan.

Noi puuterit vaan voi tahria vaatteita, jos sattuu vaikka pyyhkäisemään kasvoja hihaan ohimennen tmv. Meikkivoiteissa on niitä nestemäisiä (jollaista minäkin käytän), jotka jämähtävät kuivuttuaan kasvoille eikä niistä irtoa sen jälkeen mitään minnekään. Mielestäni paras vaihtoehto miehelle, joka haluaa näyttää siistiltä.

Vierailija
25/36 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko? Peittääkö se oikeasti? Kerro ihmeessä mullekin, miten käytetään

Vierailija
26/36 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kosmetiikkamarkkinat ovat kasvussa, kehitys on väistämätön.

Ettäs tiedätte.

Vierailija
27/36 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikkiä tai ihan vaan huulirasvaa käyttävä mies on monesti uhka naiselle. Samalla tavalla kuin itse poraa ja vasaraa käyttävä nainen miehelle. Surullista!

Naisellisena naisena en koe kosmetiikkaa käyttävää miestä uhkaksi, vaan neidiksi.

Onhan se nyt yököttävää, jos mies meikkaa, se ei ole millään mittarilla miehekästä, vaan ällöttävää. Samaa sarjaa on nuttura ja kynsilakka miehellä.

Nämä viestit muistuttavat minua aina siitä miten järkevästi tein kun valitsin ulkomaalaisen naisen. Ei tarvitse välittää seksistisistä Suomi-naisista joille miehen kosmetiikan käyttökin on niin kova paikka että itku tulee. Hyvin te persut vedätte.

Vierailija
28/36 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustella voisin sellaisen kanssa, mutta pitäisin homona tai biseksuaalina. Olen tavannut miehen, joka käytti pohjaa. Outoa oli, että hän oli suhteessa naisen kanssa. En voinut ymmärtää, miten nainen voi olla sen miehen kanssa, koska mies oli niin homokeikarimainen. Nainen taas oli normaali. Ei normaali mies pidä meikkivoidetta.

Vierailija
29/36 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se varmaan sit ajelee alapäänsä kanssa.

Kerro toki miten alapään ajelu auttaa arpien peittämiseen? Jos ei auta, kommenttisi ei liittynyt mitenkään ap:n tapaukseen.

Vierailija
30/36 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa, riippuu, miten pahat arvet kyseessä. En kyllä tykkäisi. Koittaisin saada häntä johonkin arpien laserhoitoon yms. :)

Se onkin loistava lähtökohta parisuhteelle, että muokkaa heti tapailuvaiheessa toista mieleiksekseen. Eiköhän se, jolla arpia on, ihan itse  hakeutuisi laserhoitoon jos kokisi sen itselleen parhaaksi ratkaisuksi.

Varsinaiseen kysymykseen, kyllä voisin tapailla meikkivoidetta käyttävää miestä. Yläasteella naurettiin pojalle, joka peitteli finnejä meikkivoiteella, nämä "hyi meikkaava mies"-kommentit taitavat olla henkilöiltä, joiden henkinen kehitys pysähtyi yläasteikäisenä.

Vierailija
31/36 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä viestit muistuttavat minua aina siitä miten järkevästi tein kun valitsin ulkomaalaisen naisen. Ei tarvitse välittää seksistisistä Suomi-naisista joille miehen kosmetiikan käyttökin on niin kova paikka että itku tulee. Hyvin te persut vedätte.

No hyvä, että kelpasit ulkomaalaiselle. Minun mielipidettäni se ei kuitenkaan muuta aiheesta, meikkaavat miehet eivät ole miehekkäitä. Minulla ei ole mitään homoja vastaan. Itkeä en ole aiheesta joutunut, koska oma puolisoni on äärimmäisen maskuliininen mies.

Vierailija
32/36 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olis tosi pahasti näkyvät, punoittavat ja isot arvet, voisin ymmärtää meikkivoiteen käytön. Jos taas kyseessä jotkut pikku pilkut, niin sitten en kyllä tykkäis.

Vierailija
33/36 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa tässä ketjussa olla vain yksi miesten kosmetiikkaan kriittisesti suhtautuva joka kirjoittaa joka toisen viestin. Ja hänkin on todennäköisesti pelkkä provoilija. Että ei kannata yleistää kaikkiin suomalaisiin naisiin.

Vierailija
34/36 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä, että kelpasit ulkomaalaiselle. Minun mielipidettäni se ei kuitenkaan muuta aiheesta, meikkaavat miehet eivät ole miehekkäitä. Minulla ei ole mitään homoja vastaan. Itkeä en ole aiheesta joutunut, koska oma puolisoni on äärimmäisen maskuliininen mies.

Ehta junttinainen. Arvostan!

Vierailija
35/36 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se varmaan sit ajelee alapäänsä kanssa.

Joo, mulla loppui kiinto tuollaiseen mieheen, joka kertoi ajelevan karvansa jalkovälistään. Äänikin oli jotenkin kimakka ja olemus mieheksi hento.

Ei napannut sitten yhtään.

Vierailija
36/36 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siinä miehen valinnassa painavat muut seikat enemmän. Se kuinka hyvä tyyppi on, ratkaisee, ei ulkonäköön liittyvät asiat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän