Mitä mieltä miehestä joka paskoo istueltaan?
Kommentit (20)
On, brutaalia tyhjentää anaali istuen. Tosimies vääntää tortut reilun puolen metrin päästä pöntöltä, hieman kalsareita raottaen.
Käsillään seisoen on se ainoa oikea miehekäs tapa.
Eli mitä mieltä: ei ole omaksunut kultutturimme tapoja syystä tai toisesta, jos kykkii pöntöllä istuen.
Sanoisin, että aika mielikuvitukseton ja turvallisuushakuinen mies. Ei jatkoon.
Meillä tekee suoraan naapurin perunapeltoon, niin ei mene hyvät typet ja muut semmoiset mitä näitä nyt on hukkaan. Talvella suoraan lumen päälle. Vähän ikävästi saanut haulikosta välillä kun naapuri on luullut sitä vaimonsa tai tyttärensä salarakkaaksi.
Tylsä mies. Seisaalteen se kaapeli pitää vääntää.
Kyykkypaska on se luonnollisin asento. Sellaiset mäkin käyn silloin tällöin täräyttämässä naapurin porkkanapellolle.
Ei oo sitten ihan niin kiire kun mulla.
Vierailija kirjoitti:
Kyykkypaska on se luonnollisin asento. Sellaiset mäkin käyn silloin tällöin täräyttämässä naapurin porkkanapellolle.
Sinäkö se oletkin ja minä kun olen kuvitellut että se on meidän muori kun paskansa kanssa pelautuu. Koskas muuten tulet taas saunomaan niin voitaisiin taas juoda viinaa ja tapella niin kuin ennenvanhaan?
Opettele sinä ap sen paskomisen lisäksi taivuttamaan sanoja oikein.
Vihervassarifemakot paskoo istualtaan bussissa ja vielä housut jalassa.
Slaavilainen ripaskapaska on ainoa oikea. Tapetteja ei tarvita kun seinät on rapattu.
Siis kyllähän ainoa oikea tapa paskoa on leijua siinä pöntön yllä T-kirjaimen muotoisessa poseerauksessa.
Lampaat paskoo bää bää! Teette varmaan ihan mitä vaan muutakin, jos valtamedia käskee.
Vierailija kirjoitti:
Lampaat paskoo bää bää! Teette varmaan ihan mitä vaan muutakin, jos valtamedia käskee.
:D :D
Kyseessä länsimainen mies, onhan se toisille aika vierasta.