Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joiden perusasiat huonosti/kaikki huonosti ja köyhä?

Vierailija
24.02.2018 |

Olen väittänyt olevani Suomen surullisin tapaus/köyhin/kaikki asiat pielessä ilman alkoholia ja muuta vastaavaa omaa syytä. Olenko, vai onko muita?
Itselläni ei ole ammattia, en pysty opiskelemaan, ei ole ajokorttia, olen insestin uhri, olen köyhästä yh.perheestä. Olin itsekin yh, kunnes vielä mieheni murhattiin ja lapset otettiin huostaan.
Luottotiedot menneet. Ei vanhempia.
Työtön.
En usko että löytyy muita. Lisäksi minulla on kasvain sekä selkärankareuma.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muuten nuo paitsi pystyn opiskelemaan jonkin verran, en ole koskaan ollut oikeassa parisuhteessa joten lapsia ei ole, ei ole fyysisiä vaan psyykkisiä sairauksia.

Vierailija
2/5 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja luottotiedot ja ajokortti on, ei autoa joten ei sillä tee mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on muuten nuo paitsi pystyn opiskelemaan jonkin verran, en ole koskaan ollut oikeassa parisuhteessa joten lapsia ei ole, ei ole fyysisiä vaan psyykkisiä sairauksia.

Mulla samat ja vielä päihdeongemlia on lisäksi minulla.

Vierailija
4/5 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös köyhä, työtön ja pahoja mt-ongelmia. Ei vanhempia, ei ammattia eikä kykyä parisuhteeseen. Asun kunnan kämpässä vuokralla. Ei kavereita. Lisäksi nivelrikko, selkäkipuja ja tinnitus. Ikää jo yli 30...En näe itselläni tulevaisuutta

Vierailija
5/5 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse myös köyhä, työtön ja pahoja mt-ongelmia. Ei vanhempia, ei ammattia eikä kykyä parisuhteeseen. Asun kunnan kämpässä vuokralla. Ei kavereita. Lisäksi nivelrikko, selkäkipuja ja tinnitus. Ikää jo yli 30...En näe itselläni tulevaisuutta

Kyllä meillä jokaisella on tulevaisuus, jos et nyt aivan päätä kuolla. Tuo parisuhteeseen kykenemättömyys on kyllä ikävä juttu, mulla varmaan samanlainen tilanne.

kolmonen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme