Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, nostatko renkaan ylös kun olet käynyt vessassa?

Vierailija
24.02.2018 |

Meillä mies laskee renkaan kun on käynyt vessassa, minä taas nostan sen aina kun itse olen käynyt.
Vaaditteko että laskevat renkaan alas, vai onko väliä? Nostatteko itse renkaan kun olette käyneet vessassa?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä taas ihmiskunnalla suuret ongelmat, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
42/53 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? En toud nosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina nuoleskelemassa sitä rengasta jos on ollut naisvieraita.

Vierailija
44/53 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies laskee renkaan kun on käynyt vessassa, minä taas nostan sen aina kun itse olen käynyt.

Vaaditteko että laskevat renkaan alas, vai onko väliä? Nostatteko itse renkaan kun olette käyneet vessassa?

Kansi alas ennen vetämistä. Muuten roiskuu bakteereja pöntön ympäristöön seinille ja lattialle. 

Vierailija
45/53 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naiset saavat sen renkaan alapuolen sotkettua virtsaan?

Vierailija
46/53 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ette laita pöntön kantta alas, kerrotteko miksi teidän mielestä siinä on se kansi olemassa? Ihmetyttää kun monilla se kansi on aina ylhäällä.

Vierailija
47/53 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka ette laita pöntön kantta alas, kerrotteko miksi teidän mielestä siinä on se kansi olemassa? Ihmetyttää kun monilla se kansi on aina ylhäällä.

Siksi, että sen päällä voi seista, kun kurottaa tavaroita peilikaapin päältä.

Vierailija
48/53 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tod.

Vierailija
49/53 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki sulkee pöntön kannen kokonaan käytyään tarpeillaan. Sukupuolesta riippumatta.

Taloudessamme asuu kissa, joka tykkää jostain syystä käydä pöntössä uimassa jos kansi jää vahingossa auki... En kyllä muutenkaan haluaisi, että kansi on auki ja kaikki kakkabakteerit leijailee hammasharjoihin.

Vierailija
50/53 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten erittäin hyvä kysymys. Kas kun ei näille kakkapöpöjen spreijaajille myydä ihan valmiiksi kannettomia pönttöjä. Tuo yksikin, jota oikein raivostuttaa nostaa toisen laskemaa kantta, voisi helpottaa elämäänsä vain irrottamalla koko kannen. Myös keittiön kaapiston ovet voisi poistaa, niin voisi vain ojentaa käden suoraan sisään, kun haluaa vaikka leipää.

Vierailija
51/53 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen bakteerikammo teillä.

Vierailija
52/53 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En laske, kaikki talon miespuoliset istuu tarpeensa. Ja vituttaa suunnattomasti nostella kantta jonkun toisen jäljiltä, joten en myöskään laske sitä.

V*tuttaako sua myös avata ovia, kaappeja ja laatikoita? Mahtaa olla rankkaa. Kyllä sen nostamisen välttääkseen varmaan mielellään sitten hengittelee loisia ja viruksia.

Niitähän ei yhtään tuukkaan kun päräyttää sen kannen auki, suurin syy mun vitutukseen. Ja ne jarrutusjäljet suorastaan pomppaa silmille.

Vierailija
53/53 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännän aina kunnon paskat ja laitan vain kannen kiinni enkä vedä.