Kysy mäyräkoiralta
Kommentit (49)
Kumpi on kivempi, kaniinimäyräkoira vai kääpiömäyräkoira?
Kadehditko mäyrien komeaa raitatukkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet eläinsuojelulain uudistuksesta?
Hyvä juttu mun mielestä
Uudesta laista on itse asiassa tulossa niin huono, että sun kannattaa käydä antamassa haiseva vastalause sellaisille päättäjille, jotka vastustavat eläinten oloja parantavia uudistuksia. Yllytä koirakaverisikin mukaan!
Mäyräkoirat barrikaadeille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu mun mielestä
Näillä näkymin uudesta eläinsuojelulaista on tulossa huono eläinten hyvivoinnin kannalta.
Tuossa keskustelussa on linkki vetoomukseen, jonka allekirjoittamalla emäntäsi ja / tai isäntäsi ihmisystävineen voivat yrittää vaikuttaa tulevaan lakiin 28.2.2018 asti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3108717/viela-voit-vaikuttaa-uuteen-ela…
Oho! Misi tuo täysin asiallinen keskustelu eläinsuojelulaista poistettiin?
Linkki vetoomukseen:
Vierailija kirjoitti:
Onko selkäsi raihnainen?
Ei ole. Rehellisesti sanottuna se on vankka ja olen hyvärakenteinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu mun mielestä
Näillä näkymin uudesta eläinsuojelulaista on tulossa huono eläinten hyvivoinnin kannalta.
Tuossa keskustelussa on linkki vetoomukseen, jonka allekirjoittamalla emäntäsi ja / tai isäntäsi ihmisystävineen voivat yrittää vaikuttaa tulevaan lakiin 28.2.2018 asti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3108717/viela-voit-vaikuttaa-uuteen-ela…
Ai kauhee no en tiennyt sitten :( pitääpä perehtyä tähän asiaan tarkemmin sitten ! :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on kivempi, kaniinimäyräkoira vai kääpiömäyräkoira?
Ihan kivoja molemmat vaikka ärsyttääkin se että jalostetaan niin sairaalloisen pieniksi mäyräkoiria.
Uudesta laista on itse asiassa tulossa niin huono, että sun kannattaa käydä antamassa haiseva vastalause sellaisille päättäjille, jotka vastustavat eläinten oloja parantavia uudistuksia. Yllytä koirakaverisikin mukaan!