Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako sektiossa olla silmalasit paassa? En muuten nae mitaan, joten ois entista jannittavampaa jos " silmat" pitaa jattaa paasta pois.

Vierailija
18.04.2006 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan halua olla yhtä minuuttiakaan sokea jos ei tarvitse. siinä se juju.

Vierailija
2/15 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki puudutus tmp:een tuleva voi ottaa lasit mukaan ja antaa sit hoitajalle, jos vaikka haluaakin nukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole kuullut että kukaan sen toimenpiteen malttaisi nukkua heräämössä. Kaikki ovat sanoneet että ovat täpinöissään odottaneet vaan että tunto palaa jalkoihin ja pari tuntia vierähtää jotta pääsee osastolle vauvan kanssa.

Vierailija
4/15 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsilakatkin pitää ottaa pois.

Ei siinä kyllä ole mitään näkemistäkään, kun on se vihreä lakana näköesteenä. Vauva tuodaan sitten ihan rinnalle, että näkee sen veikkei olis rillejäkään.

Vierailija
5/15 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tarkoitin tuolla ihan yleisesti puudutustoimenpiteisiin tulevia potilaita!

Vierailija
6/15 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan malttanut nukkua heräämössä, vaan tuijotin kellon sekuntiviisaria sen pari tuntia kunnes pääsin osastolle.

Varmasti saat lasisi pitää! Voihan ne desinfioida ennen leikkausta.

Vierailija
7/15 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kynsilakkaa ei saa olla siksi, että sormeen tulee se pulssia mittaava anturi, ei muun takia!

Itse en ainakaan malttanut nukkua heräämössä, vaan tuijotin kellon sekuntiviisaria sen pari tuntia kunnes pääsin osastolle.

Varmasti saat lasisi pitää! Voihan ne desinfioida ennen leikkausta.

Vierailija
8/15 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kynsilakatkin pitää ottaa pois.

Ei siinä kyllä ole mitään näkemistäkään, kun on se vihreä lakana näköesteenä. Vauva tuodaan sitten ihan rinnalle, että näkee sen veikkei olis rillejäkään.

näkökyvyn puuttuminen on aivan sama kun sulta vietäis suu, kun eihän tässä just nyt ole mitään syötävää, kädet kun ethän sä käsiäs nyt tarvii, kuulo kun eihän tässä mitään kuulemista ole.

Vierailija
9/15 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä syntyi kaksoset suunnitellulla sektiolla ja vauvat oli minun ja miehen kanssa tarkkailuhuoneessa, kunnes jalkoihini palasi tunto ja sitten päästiin kaikki samaan aikaan osastolle.

Vierailija
10/15 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naamalla, joten ei ne rillit taida mahtua sinne maskin alle.

Vierailija:

No joo, oli mikä tahansa " anturi" , niin pointti oli se, että ei se kynsilakka muuten leikkausta haittaa!!!!

Vierailija
11/15 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

naamalla, joten ei ne rillit taida mahtua sinne maskin alle.

Vierailija:

No joo, oli mikä tahansa " anturi" , niin pointti oli se, että ei se kynsilakka muuten leikkausta haittaa!!!!

Vierailija
12/15 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos nään, että on mulla itelläni kädessä edelleen viisi sormea, jos otan lasit pois - saatin sitten että näkisin tarkastella uutta tulokasta, vaikka kuinka oltaisiin nenä nenää vasten.

Vierailija
13/15 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sinun täytyy olla jämpti ja vaatia sitä. Yksinkertaisesti sanot, että pidän silmälasit päässä ja sillä selvä. Näin minä olen tehnyt kahdessa leikkauksessa. Toinen leikkaus nukutuksessa, jolloin nukahdin ja heräsin rillit päässä. Toinen puudutuksessa ja rillit koko ajan päässä. Ymmärrän sinua oikein hyvin. Oma tilanteeni aivan sama. Kun ei näe niin ei näe. Vaadi saada pitää rillit, sillä kaikki tuntuu vielä pelottavammalta, jos ei näe. Minulla oli leikkaussalissa mukana kotelo, jossa oli nimeni ja sosiaaliturvatunnukseni siltä varalta, että olisin halunnut rillit pois. Näin lasini olisivat löytäneet omistajansa. Hyvää jatkoa ja onnea sektioon rillit päässä!

Vierailija
14/15 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Helsingin NKL:lla sain olla kiireellisessä sektiossa silmälasit päässä. Ei tullut edes mieleenikään riisua niitä, eikä kukaan sitä kyllä edes pyytänytkään!

Vierailija
15/15 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä päässä ja välillä pois , hoitsu niitä siinä asenteli. Kysyivät, että

haluanko pitää. Se on kyllä niin, että jos ei näe niin tuntuu ettei myöskään

kuule, on ikään kuin sellaisessa sumussa. Sitä ei varmaan tajua ne joilla

ei ole silmälaseja. Silmälasien kanssa on paljon varmempi olo.

Heräämössä olin neljä-viisi tuntia , sielläkin olisi kyllä ollut orpo olo ilman laseja.

Olin myös tässä vähän aikaa sitten jalkaleikkauksessa ja silmälasit oli

taas mukana leikkaussalissa, tai oikeastaan se oli ihan vaan huone.

Ei desinfioitu eikä mitään muutakaan, näin Jorvissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme