Mikä tänään on ärsyttänyt?
Mä ärsyynnyin, kun Jehovat seiso jo kymmeneltä ovella. Ettäs kehtaavat häiritä ihmisiä.
Kommentit (32)
Heräsin krapulassa ja olin eilen niin kännissä että uhosin ettei krapulaa tule. Olin väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Kauppakassin kerääjät Prismassa jotka jyrää päälle joka sa*tanan käytävällä 😡
Oletko miettinyt että ne rynnijät ajattelee samaa sinusta?
Toriostokset meni sivu suun, kun en saanut kyytiä niille riittävän nopeaan. Lapsen vastaanhankaaminen.
Kieli on turta. Johtuiskohan mahahapoista.
Väsyttää.
Haluaisin olla halattavana.
Vierailija kirjoitti:
Kieli on turta. Johtuiskohan mahahapoista.
Väsyttää.
Haluaisin olla halattavana.
Voi ei. Halaukset sulle. T:Ap
Lapset vaihtaa vaatteita puolet tunnin välein ja ne puoli tuntia päällä olleet vaatteet jää lattialle lojumaan. Taidan siirtää kaikki lasten vaatteet lukolliseen komeroon.
Dildo jumissa perseessä. Kaivelin sitä toisella dildolla ja nyt sekin hävis.
Tämä pakkanen joka johtuu suomalaisten varastamisesta ja piiloittelusta. Missään ei ole järkeä kuin asioista tehdään järjettömiä.
Paskapää mies, joka ei pidä sovitusta kiinni! Miksihän helvetissä tämän kanssa ees asun? Ärsyttänyt jo pidemmän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Paskapää mies, joka ei pidä sovitusta kiinni! Miksihän helvetissä tämän kanssa ees asun? Ärsyttänyt jo pidemmän aikaa.
Leikkaa munat siltä paskaSialta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas paskapää muija, samoista syistä.
Taidan olla pitkävihainen kun tänäänKIN on ärsyttänyt se, että mies ryyppäsi eilen. Nukkuu siis tänään krapulaansa ja ärsyttää tietysti sekin.
Ei muuten olisi niin väliä, mutta kun lapset, vauva ja minä ollaan flunssassa, jääkaappi tyhjä ja lääkekaapin sisältö oli sen verran rajoittunut, että piti anopilta kysyä ehtiskö tuoda vauvalle Buranaa. Ihan en viitsi kuumeisia lapsia viedä 5km kävelylle lähimpään apteekkiin, ulkona -18 astetta.
Ja ärsyttää jo valmiiksi ilta, kun mies aikanaan herää. Valittaa minulle miksi olen taas perheasioita (miehen krapulassa olosta) kertonut anopille ja miksen ole lääkkeitä itse hakenut jos sellaisia muka tarvitaan, tai miksei sellaisia ollut kaapissa valmiina. Joo, en ymmärrä itsekään miksi vielä saman katon alla asutaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä pakkanen joka johtuu suomalaisten varastamisesta ja piiloittelusta. Missään ei ole järkeä kuin asioista tehdään järjettömiä.
En ymmärrä, mitä tarkotat. Varastettiinko me Siperian pakkanen?
Ärsyttää kun menin vessaan sontimaan niin sieltä tulikin vain iso räjähdysmäinen pieru.
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla pitkävihainen kun tänäänKIN on ärsyttänyt se, että mies ryyppäsi eilen. Nukkuu siis tänään krapulaansa ja ärsyttää tietysti sekin.
Ei muuten olisi niin väliä, mutta kun lapset, vauva ja minä ollaan flunssassa, jääkaappi tyhjä ja lääkekaapin sisältö oli sen verran rajoittunut, että piti anopilta kysyä ehtiskö tuoda vauvalle Buranaa. Ihan en viitsi kuumeisia lapsia viedä 5km kävelylle lähimpään apteekkiin, ulkona -18 astetta.
Ja ärsyttää jo valmiiksi ilta, kun mies aikanaan herää. Valittaa minulle miksi olen taas perheasioita (miehen krapulassa olosta) kertonut anopille ja miksen ole lääkkeitä itse hakenut jos sellaisia muka tarvitaan, tai miksei sellaisia ollut kaapissa valmiina. Joo, en ymmärrä itsekään miksi vielä saman katon alla asutaan.
Kamala mies sulla. Nyt muakin ärsyttää sun miehesi. Tsemppiä. T:Ap
Aamulla heräsin päänsärkyyn ja sorruin taas aamulla syömään yli 1000 kaloria. Paino noususut viime lauantaista 2 kg. 20 kg pitäis laihtua.
Kissa ärsyttää aina aamuisin kun se ei anna juoda kahvia rauhassa. Kai se joskus rauhottuu? On vasta 8kk ja loputtoman utelias ja leikkisä.
Ihana se silti on.
Kauppakassin kerääjät Prismassa jotka jyrää päälle joka sa*tanan käytävällä 😡