Missä vaiheessa kerron kiinnostuneelle (?) miehelle, että olen varattu?
Okei, olen ihan pihalla miten kuuluu toimia ettei nolaisi ketään. Käyn kuntosalilla ja nyt yksi mies on alkanut hakeutua seuraani ja pitää jatkuvaa silmäpeliä. Jossain vaiheessa hän arvatenkin tulee juttelemaan minulle. Olen tästä melko varma, vaikuttaa sen verran itsevarmalta. Käyn salilla yksin, koska meillä miehen kanssa eri työajat ja kaverit asuu kauempana salista eli käyvät muilla saleilla.
Mitä minun tällaisessa tilanteessa kuuluu sanoa? Sori vaikutan varmasti ihan naurettavalta, mutta on uusi tilanne niin olen ihan pihalla. Olen siis pitkässä suhteessa ja kyllä mulla on toki useita miespuolisia ystäviä eikä siinä mitään. Mutta he ovat alusta asti tienneet seurustelevani koska ovat työkavereita ja yhteisiä kavereita yms.
Mutta missä vaiheessa lungisti sanon kuntosalin miehelle, että olen varattu? :'D Jos sanon samantien jos tulee juttelemaan niin aika noloa jos hän on sitten, että öö mitä sitten tulin vain ihan juttelemaan sulle. Vai sanonko sit jos pyytää tyyliin numeroa tai että näkisimme joskus? Mut kyllähän nään joskus ystävämiehiäkin ja on heidän numeronsa eikä siinä mitään.
Mutta jos en sano noissa vaiheissa niin missä ihmeen vaiheessa? Sori oon ihan pihalla tällaisista kuvioista... Kuulostin varmaan ihan teiniltä tässä avauksessa, mutta en vaan tiedä miten toimia coolisti tilanteessa. Help! :D
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Itsellä oli pari viikkoa sitten vähän samanlainen tilanne, kun eräs töiden kautta tuntemani mies rupesi hivenen turhan tuttavalliseksi. Ensin tuli viikolla pyyntöjä kahville ja sitten lounaalle ja lopulta ehdotti perjantai-illalle tapaamista ravintolassa. Vastasin tähän viimeiseen, että olemme mieheni kanssa kyllä liikkeellä tuolloin ja voimme oman illallisemme jälkeen tavata hänet vaikka drinkeillä. Ja olisimme hyvin voineetkin. Hän ei kuitenkaan halunnut. Kahdenkeskeisten tapaamisten ehdottelu jäi tähän. Töiden kautta tapaamme aina joskus tämän miehen kanssa, eikä tuosta ainakaan mitään havaittavaa nolostumista jäänyt kummallekaan, asialliset asiat hoituvat ihan hienosti.
Hyvin toimittu. Oma "hepsankeikka" aikoinaan ilmoitti näissä tilanteissa lähtevänsä kaverin kanssa ulos/kahville/kaljalle ja sitten kun sain muita kautta tietää, niin olinkin kauhean ahdistava ja sairaalloisen mustasukkainen. Koska kyllähän kavereita saa nähdä. Minua näihin kavereihin ei kyllä koskaan voitu tutustuttaa, vaan aina piti tavata kahdenkesken ja mieluiten salaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä oli pari viikkoa sitten vähän samanlainen tilanne, kun eräs töiden kautta tuntemani mies rupesi hivenen turhan tuttavalliseksi. Ensin tuli viikolla pyyntöjä kahville ja sitten lounaalle ja lopulta ehdotti perjantai-illalle tapaamista ravintolassa. Vastasin tähän viimeiseen, että olemme mieheni kanssa kyllä liikkeellä tuolloin ja voimme oman illallisemme jälkeen tavata hänet vaikka drinkeillä. Ja olisimme hyvin voineetkin. Hän ei kuitenkaan halunnut. Kahdenkeskeisten tapaamisten ehdottelu jäi tähän. Töiden kautta tapaamme aina joskus tämän miehen kanssa, eikä tuosta ainakaan mitään havaittavaa nolostumista jäänyt kummallekaan, asialliset asiat hoituvat ihan hienosti.
Hyvin toimittu. Oma "hepsankeikka" aikoinaan ilmoitti näissä tilanteissa lähtevänsä kaverin kanssa ulos/kahville/kaljalle ja sitten kun sain muita kautta tietää, niin olinkin kauhean ahdistava ja sairaalloisen mustasukkainen. Koska kyllähän kavereita saa nähdä. Minua näihin kavereihin ei kyllä koskaan voitu tutustuttaa, vaan aina piti tavata kahdenkesken ja mieluiten salaa.
Sairaalloisen mustasukkaiseksi syyttelystä pitää aina vähän valpastua, jos tiedät, että et sitä oikeasti ole. Se on pettäjän peruskeino yrittää vaientaa keskustelu. Silloin on yleensä jo tapahtunut aika paljon enemmän kuin mistä on jääty kiinni.
Ap ei tässä tosin mitään pettämistä suunnittele vaan nimenomaan yrittää löytää hyvää tapaa viestiä olevansa varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat ihan lajinsa nämä "hepsankeikat" joiden täytyy aina ja joka päivä olla "silmät auki" uuden miehen toivossa ja treffailla ja tapailla ja viestitellä aina vaan vieraille miehille vaikka olisivat minkälaisessa parisuhteessa. Nämä naiset eivät muutu.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostin varmaan ihan teiniltä tässä avauksessa, mutta en vaan tiedä miten toimia coolisti tilanteessa. Help! :D
Ap, minkä ikäinen olet?
Ite täytin edellis päivänä eli perjantaina 13wee, ja mää vetäisin kassilla 3 kertaa kunnolla naamaan ja sanoisin valkosen valheen tyyliin oon paksuna toiselle. Vaikka se ei olisi totta!🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣.
Vierailija kirjoitti:
Hirveitä ihmisiä täynnä taas, samaa sontaa päivästä toiseen.
Kiusallinen tilanne. Itse välttelisin ko. henkilöä.
Mies huomaa kyllä, että et ole kiinnostunut, jos et lähde silmäpeliin mukaan. Ja huomaa senkin jos lähdet. Ei mielestäni siis varsinaisesti tarvitse edes vältellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveitä ihmisiä täynnä taas, samaa sontaa päivästä toiseen.
Kiusallinen tilanne. Itse välttelisin ko. henkilöä.
Mies huomaa kyllä, että et ole kiinnostunut, jos et lähde silmäpeliin mukaan. Ja huomaa senkin jos lähdet. Ei mielestäni siis varsinaisesti tarvitse edes vältellä.
No ei todellakaan tarvitse vältellä! Saahan sitä ihmisille jutella salilla. Siinä vaiheessa, kun rupee ehdottelemaan tapaamista salin ulkopuolella, niin kerrot olevasi varattu. Ei se ole noloa kummallekaan, täysin normaali kohta tuoda se esille.
Niin ap, kyllä oudompaa on ehdottomasti kaikille, jos ET siinä vaiheessa kerro olevasi varattu kun mies pyytää tapaamaan jossain muualla. Se, että hän pyytäisi ihan vaan kaverina ja sitten olisit jotenkin nolo, kun ilmoittaisit seurustelevasi, ei ole mikään riski. Ei siinä ole mitään noloa. Ja ajattele nyt vaikka omaa miestäsi, ei varmaan tunnu hänestä kovin hyvältä jos pidät yllä sinkkuoletusta vaikka toinen mies jo pyytää kahdenkeskistä tapaamista.
Ihan mielenkiinnosta kysyn: Kerrotko tälläisesta silmäpelimiehestä kotona?
Jos sitä silmäpeliyritystä on koko ajan, niin vähän alkaisin välttelemään miehen katsetta ja kontaktia, keskittyisin omiin hommiini. Ja jos jutulle tulee, niin sitten tuo arkinen "mies on tekemässä ruokaa" tms. jota jo ehdotettiinkin. Sen lipsauttamiseen ei tarvitse odotella, että pyydetään puhelinnumeroa tai ulos. Ei sun tarvitse antaa ymmärtää, että olet ajatellut hänen lähestyvän siinä mielessä.
Selkeästi olet imarreltu huomiosta, mutta nyt olet sen huomiosi saanut. Voit kohteliaasti huolehtia, ettei peli etene.
Tuliko juttelemaan? Pyysikö ulos? Kerroitko olevasi varattu?
Vierailija kirjoitti:
Niin ap, kyllä oudompaa on ehdottomasti kaikille, jos ET siinä vaiheessa kerro olevasi varattu kun mies pyytää tapaamaan jossain muualla. Se, että hän pyytäisi ihan vaan kaverina ja sitten olisit jotenkin nolo, kun ilmoittaisit seurustelevasi, ei ole mikään riski. Ei siinä ole mitään noloa. Ja ajattele nyt vaikka omaa miestäsi, ei varmaan tunnu hänestä kovin hyvältä jos pidät yllä sinkkuoletusta vaikka toinen mies jo pyytää kahdenkeskistä tapaamista.
No kyllä niin on, että jos et siinä vaiheessa vielä sano mitään parisuhteestasi, niin olet pettämässä ja tarkoituksella.Eli totta kai sanot! Mieti nyt!!!
Itse olen havainnut että varatut naiset poikkeuksetta mainitsevat jotain omasta miehestään, jos epäilevät että minulla on jotain (ei-toivottuja) pyrkimyksiä heitä kohtaan. Tyyliin vaikkapa: "Mistä ostit tuon paidan, voisin hankkia mun miehelleni samanlaisen".
Vaikka minulla ei edes olisi ollut mitään aikeita yrittää mitään, en ole tällaisesta loukkaantunut koska sehän on oikeastaan vain kohtelias tapa varmistaa ettei tule väärinkäsityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen havainnut että varatut naiset poikkeuksetta mainitsevat jotain omasta miehestään, jos epäilevät että minulla on jotain (ei-toivottuja) pyrkimyksiä heitä kohtaan. Tyyliin vaikkapa: "Mistä ostit tuon paidan, voisin hankkia mun miehelleni samanlaisen".
Vaikka minulla ei edes olisi ollut mitään aikeita yrittää mitään, en ole tällaisesta loukkaantunut koska sehän on oikeastaan vain kohtelias tapa varmistaa ettei tule väärinkäsityksiä.
Sama juttu täällä. En kyllä ymmärrä miksi vieraan miehen loukkaantumista tai noloa tilannetta hänen kanssaan pitää muka pelätä niin viimeiseen asti, että ei voida muka tehdä selväksi, että ollaan varattuja.
Minulla on kanssa monta kokemusta, joissa nainen on halunnut selvästi tuoda tarkoituksella esiin kumppaninsa ja tässä ei todellakaan ole mitään noloa. Itse asiassa, sen jälkeen on ollut helpompi viettää aikaa yhdessä esim.työkuvioissa, koska ei ole tarvinnut miettiä mitä toinen oikein haluaa.
Sanoisin jopa niin päin, että kyllä enemmän ihmetyttäisi, jos joku ei toisi mitenkään puolisoaan esille keskusteluissa. Itse tulkitsisin tämän niin, että siinä olisi jotain tarkoitushakuista peliä. Ja siinä tavallaan pettäisi kahta miestä samalla kertaa, sitä jota vähän johdettaisiin pitämään toista sinkkuna ha tietysti sitä omaa kumppania.
Odotan kyllä, että jos vaikka pyytäisin naista, josta olen kiinnostunut vaikka lasilliselle, niin tämä ei johdattelisi turhaan asioita väärään suuntaan. Pettäjät ja varatut kun eivät lähtökohtaisesti ole kiikarissani.
Niin, tai välitä vaan kommenteista, kun kommentit oli juuri se mitä pyysit.