Missä vaiheessa kerron kiinnostuneelle (?) miehelle, että olen varattu?
Okei, olen ihan pihalla miten kuuluu toimia ettei nolaisi ketään. Käyn kuntosalilla ja nyt yksi mies on alkanut hakeutua seuraani ja pitää jatkuvaa silmäpeliä. Jossain vaiheessa hän arvatenkin tulee juttelemaan minulle. Olen tästä melko varma, vaikuttaa sen verran itsevarmalta. Käyn salilla yksin, koska meillä miehen kanssa eri työajat ja kaverit asuu kauempana salista eli käyvät muilla saleilla.
Mitä minun tällaisessa tilanteessa kuuluu sanoa? Sori vaikutan varmasti ihan naurettavalta, mutta on uusi tilanne niin olen ihan pihalla. Olen siis pitkässä suhteessa ja kyllä mulla on toki useita miespuolisia ystäviä eikä siinä mitään. Mutta he ovat alusta asti tienneet seurustelevani koska ovat työkavereita ja yhteisiä kavereita yms.
Mutta missä vaiheessa lungisti sanon kuntosalin miehelle, että olen varattu? :'D Jos sanon samantien jos tulee juttelemaan niin aika noloa jos hän on sitten, että öö mitä sitten tulin vain ihan juttelemaan sulle. Vai sanonko sit jos pyytää tyyliin numeroa tai että näkisimme joskus? Mut kyllähän nään joskus ystävämiehiäkin ja on heidän numeronsa eikä siinä mitään.
Mutta jos en sano noissa vaiheissa niin missä ihmeen vaiheessa? Sori oon ihan pihalla tällaisista kuvioista... Kuulostin varmaan ihan teiniltä tässä avauksessa, mutta en vaan tiedä miten toimia coolisti tilanteessa. Help! :D
Kommentit (55)
Ei hyvää påivää te naiset ootte uunoja. Etköhän sä siinä vaiheessa sano sille ku se tulee ulos sua pyytää? Kaikesta te stressaatte..
Sori vaan, mutta vaikutat jotenkin hyvin kevytkenkäiseltä ja huomion kipeältä naiselta. Tämä vaikutelma tulee päälimmäisenä. "Silmäpeliin" vaaditaan aina kaksi. Ettet vain olisi antanut ymmärtää olevasi kiinnostunut? Sieluni silmin näen ap:n joogahousuissa pyllistelemässä ja hakemassa huomiota tältä mieheltä.
Seuraavan kerran kun se silmäilee suuntaasi, huudat kovaan ääneen että sulla on jo mies. Kuuleepahan kaikki muutkin mahdolliset yrittäjät.
Aloittaja älä välitä näistä kommenteista.. Mammat on vaan kateellisia jos joku nuori nainen saa miehiltä huomiota.
Ihmeellisiä kommentteja mutta ehkä seurusteleville on eri säännöt. Minä en seurustele ja olen ihan itse valinnut että en sellaiseen alakaan. Kuitenkin monet miehet ovat osoittaneet kinnostusta minuun ja pyörineet ympärillä niin kauan kun saavat tarpeekseen, koska eivät koskaan uskalla kysyä suoraan treffeille vaan tökkivät kepillä jäätä. Ja hankalahan se siinä on yhtäkkiä töksäyttää että en henkilökohtaisista syistä etsi seuraa, mutta juttelukumppani ei kuitenkaan haittaa. Toisinaan toki jos jostain syystä mainitsee että ei seurustele omasta tahdosta, niin sekin saattaa viuhua korvien ohitse, mutta sen jälkeen tapahtuva roikkuminen ei sitten ole enää minun syytäni. Taitaa olla oma porukkansa tuo joka sanoo asiansa suoraan. Enkä minä halua mitään kommenteissa esitettyä teatteria lähteä esittämään erikseen jokaiselle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Ap kuulosta Todella epävarmalta ja huonoitsetuntoiselta ihmiseltä.
Entäs sitten? Ei hän muuta väittänyt olevansakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole provo tämä niin annat kyllä ap sellaisen vaikutelman että olet imarreltu huomiosta ja ehkä vähän kiinnostunutkin katsomaan oisko vieraassa pöydässä paremmat antimet. Kukaan ei voi harjoittaa silmäpeliä yksin. Siitähän se nimi silmäpeli tulee että molemmat vilkuilee.
Tulee muuten jo korvista ulos nää avaukset.
Mitä pahaa olla imarreltu?
Tiedostan ongelman. Erityisen ikävää töissä. Mies pitää vaan jotenkin luontevasti sisällyttää keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisiä kommentteja mutta ehkä seurusteleville on eri säännöt. Minä en seurustele ja olen ihan itse valinnut että en sellaiseen alakaan. Kuitenkin monet miehet ovat osoittaneet kinnostusta minuun ja pyörineet ympärillä niin kauan kun saavat tarpeekseen, koska eivät koskaan uskalla kysyä suoraan treffeille vaan tökkivät kepillä jäätä. Ja hankalahan se siinä on yhtäkkiä töksäyttää että en henkilökohtaisista syistä etsi seuraa, mutta juttelukumppani ei kuitenkaan haittaa. Toisinaan toki jos jostain syystä mainitsee että ei seurustele omasta tahdosta, niin sekin saattaa viuhua korvien ohitse, mutta sen jälkeen tapahtuva roikkuminen ei sitten ole enää minun syytäni. Taitaa olla oma porukkansa tuo joka sanoo asiansa suoraan. Enkä minä halua mitään kommenteissa esitettyä teatteria lähteä esittämään erikseen jokaiselle miehelle.
Mitä ihmettä tilität? Ethän sinä ole varattu, niin et varmaan kerrokaan olevasi varattu.
Ensimmäisen panon jälkeen voisit mainita asiasta.
Sitten kun se on pannut paksuksi.
Vierailija kirjoitti:
"pitää jatkuvaa silmäpeliä"
"Jossain vaiheessa hän arvatenkin tulee juttelemaan minulle."
"Mut kyllähän nään joskus ystävämiehiäkin ja on heidän numeronsa eikä siinä mitään."
Käsitinkö nyt oikein, että mielesi taustalla suunnittelet jo tapaamista tämän miehen kanssa? Tämän on pakko olla provo. Et voi olla niin naivi, että et ymmärtäisi eroa ystävän kanssa näkemisellä ja silmäpelikaverin tapaamisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mut kyllähän nään joskus ystävämiehiäkin ja on heidän numeronsa eikä siinä mitään."
Käsitinkö nyt oikein, että mielesi taustalla suunnittelet jo tapaamista tämän miehen kanssa? Tämän on pakko olla provo. Et voi olla niin naivi, että et ymmärtäisi eroa ystävän kanssa näkemisellä ja silmäpelikaverin tapaamisella.
Et käsittänyt oikein. Opettele lukemaan.
Hirveitä ihmisiä täynnä taas, samaa sontaa päivästä toiseen.
Kiusallinen tilanne. Itse välttelisin ko. henkilöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et käsittänyt oikein. Opettele lukemaan.
Aivan. Ihan viattomasti vaan siis pohdit, että pitäisikö siinä vaiheessa kertoa olevansa varattu, kun tämä mies ehdottaa tapaamista, mutta toisaalta ehkä ei tarvitsekaan, koska nääthän joskus myös kavereitasi. Just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tilität? Ethän sinä ole varattu, niin et varmaan kerrokaan olevasi varattu.
3 tuntia olen poissa asioilla ja tässä on ainut panos kommenttiini ja siinäkin sisältö on ymmärretty väärin. Kyllä vain nyt minun kommenttini liittyy aiheeseen vaikka ei ole täysin sama asia. Siinä pohditaan sitä että miten käsitellä ihmistä joka on selvästi kiinnostunut, mutta ei tuo sitä ilmi ja miten siihen pitäisi itse reagoida vai pitäisikö reagoida mitenkään.
Jos hän kosii sua. Muuten ei tarvitse sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 tuntia olen poissa asioilla ja tässä on ainut panos kommenttiini ja siinäkin sisältö on ymmärretty väärin. Kyllä vain nyt minun kommenttini liittyy aiheeseen vaikka ei ole täysin sama asia. Siinä pohditaan sitä että miten käsitellä ihmistä joka on selvästi kiinnostunut, mutta ei tuo sitä ilmi ja miten siihen pitäisi itse reagoida vai pitäisikö reagoida mitenkään.
Miten maltoit olla kokonaista kolme tuntia poissa palstalta?
painatat t-paidan, jossa lukee "Älä vaivaudu, olen varattu".
Itsellä oli pari viikkoa sitten vähän samanlainen tilanne, kun eräs töiden kautta tuntemani mies rupesi hivenen turhan tuttavalliseksi. Ensin tuli viikolla pyyntöjä kahville ja sitten lounaalle ja lopulta ehdotti perjantai-illalle tapaamista ravintolassa. Vastasin tähän viimeiseen, että olemme mieheni kanssa kyllä liikkeellä tuolloin ja voimme oman illallisemme jälkeen tavata hänet vaikka drinkeillä. Ja olisimme hyvin voineetkin. Hän ei kuitenkaan halunnut. Kahdenkeskeisten tapaamisten ehdottelu jäi tähän. Töiden kautta tapaamme aina joskus tämän miehen kanssa, eikä tuosta ainakaan mitään havaittavaa nolostumista jäänyt kummallekaan, asialliset asiat hoituvat ihan hienosti.
20 vielä jatkaa
Niin ap sentään suunnittelee kertovansa suoraan olevansa varattu. Se on hyvä ap.