Missä vaiheessa kerron kiinnostuneelle (?) miehelle, että olen varattu?
Okei, olen ihan pihalla miten kuuluu toimia ettei nolaisi ketään. Käyn kuntosalilla ja nyt yksi mies on alkanut hakeutua seuraani ja pitää jatkuvaa silmäpeliä. Jossain vaiheessa hän arvatenkin tulee juttelemaan minulle. Olen tästä melko varma, vaikuttaa sen verran itsevarmalta. Käyn salilla yksin, koska meillä miehen kanssa eri työajat ja kaverit asuu kauempana salista eli käyvät muilla saleilla.
Mitä minun tällaisessa tilanteessa kuuluu sanoa? Sori vaikutan varmasti ihan naurettavalta, mutta on uusi tilanne niin olen ihan pihalla. Olen siis pitkässä suhteessa ja kyllä mulla on toki useita miespuolisia ystäviä eikä siinä mitään. Mutta he ovat alusta asti tienneet seurustelevani koska ovat työkavereita ja yhteisiä kavereita yms.
Mutta missä vaiheessa lungisti sanon kuntosalin miehelle, että olen varattu? :'D Jos sanon samantien jos tulee juttelemaan niin aika noloa jos hän on sitten, että öö mitä sitten tulin vain ihan juttelemaan sulle. Vai sanonko sit jos pyytää tyyliin numeroa tai että näkisimme joskus? Mut kyllähän nään joskus ystävämiehiäkin ja on heidän numeronsa eikä siinä mitään.
Mutta jos en sano noissa vaiheissa niin missä ihmeen vaiheessa? Sori oon ihan pihalla tällaisista kuvioista... Kuulostin varmaan ihan teiniltä tässä avauksessa, mutta en vaan tiedä miten toimia coolisti tilanteessa. Help! :D
Kommentit (55)
Jos vaan puhuisit ihan normaalisti normaaleista asioista. Ihmisten kanssa voi jutella säästä, kuntoilusta ja päivän politiikasta.
Miksi harrastat silmäpeliä ellet muka halua pientä flirttiä? Kai tajuat, että se mitä teet on riski sille pitkälle suhteellesi. Toisaalta hukkaat myös miehen aikaa, jos hän onkin luulemassa, että olet potentiaalinen tyttöystävä.
Neuvoisin olemaan antamatta kenellekään ns. turhaa toivoa. Semmoinen pelaaminen kalahtaa lopulta omaankin nilkkaan. Viimeistään puhelinnumeroa kysyttäessä on oltava rehellinen.
Minä en tosiaan harrasta silmäpeliä vaan hän! Ihan yksipuolisesti ja varmaan haluaa uskoa että olen tehnyt samaa koska kyllähän joskus nyt toki katson myös häntä salilla kuten katson kaikkia muitakin. :)
Hyvin helppo on ujuttaa keskusteluun "mies on tekemässä ruokaa joten pitää rientää kotiin" tms. Ei sun tarvitse sanoa "olen varattu", vaan sisällytat vaan kumppanin keskusteluun.
Olet vaan ihan asiallisesti, etkä harrasta silmäpeliä, ei sinun muuta tarvitse. Sitten jos hän tulee kehittämään jotain small-talkia, etkä halua olla niin tyly ettet vastaa mitään, niin voithan sanoa jossain sivulauseessa, että kun mun mies teki mulle tän ohjelman niin... tai aamulla kun poikaystävä vei mut töihin niin...
Vähän mä ihmettelen miksi tuo on sulle mikään ongelma, ainahan ympärillä on vieraita miehiä ja osa niistä vilkuilee sillä silmällä. Ei niitä tarvitse olla huomaavinasn.
Ehkä hän on sunkin mielestä kiinnostava, huomio imartelee sua, ja olet vähän vilkuillut takaisin. Kannattaa lopettaa sellainen.
Vähän oot tyhmä. Tuolla perusteella joka äijä on kiinnostunut musta. ”Tulee ehkä pian juttelemaan...” 😂😂😂. Jos harrastaisit vaan käsipainoja kotona, ei tule sitten suurempia kiusauksia ja vaikeita tilanteita.
Laita kyltti kaulaan "olen varattu"
En oikein usko että silmäpeliä voi harrastaa yksipuolisesti. 🙄Voisitko itse olla katsomatta tuota miestä? Hän ei täten pääsisi katsekontaktiin kanssasi.
Jos ei ole provo tämä niin annat kyllä ap sellaisen vaikutelman että olet imarreltu huomiosta ja ehkä vähän kiinnostunutkin katsomaan oisko vieraassa pöydässä paremmat antimet. Kukaan ei voi harjoittaa silmäpeliä yksin. Siitähän se nimi silmäpeli tulee että molemmat vilkuilee.
Tulee muuten jo korvista ulos nää avaukset.
Ainahan ne miehet kattelee, siinä vaiheessa kun tulee jutteleen (jos tulee) niin sanoisin jotain miehestä. Esim, jos tulee neuvomaan niin sanosin, että mun mies opetti jo tvs.
Flirtti ja silmäpeli on siis todellisuudessa jo alkanut. Nyt vaan järjestelemään kahdenkeskeistä tapaamista salaa mieheltäsi. Eihän sillä ensimmäisellä tapaamisellakaan tarvitse vielä kertoa olevansa varattu.
Sitten jos kaveri on parempi kuin oma miehesi, niin vaihdat miestä. Jos ei kaveri olekaan oikeasti kiinnostunut, niin palaat halimaan ja pussailemaan omaa miestäsi.
Ja seuraavana päivänä pidät taas silmät auki, jos löytyisi vaikka joku uusi hymyilevä itsevarman oloinen flirttikaveri jonka kanssa aloittaa silmäpeli. Kyllä jossain vaiheessa vielä tärppää.
Olet ap upea, etkä yhtään lapsellinen.
Ap kuulosta Todella epävarmalta ja huonoitsetuntoiselta ihmiseltä.
Levität vaan haaras, sitähän sä kuitenkin haluat. Kaikesta huomaa että nautit tästä vieraalta mieheltä saamastasi huomiosta.
Vilautat v*ttua sopivassa tilanteessa ja hieraiset vähän tisuleita ja lirputtelet samalla kieltä. Kun ukon huomio on saatu toteat, että näiden käyttöoikeus on tällä hetkellä miehelläsi minkä jälkeen tuijottelet miestä aina vihaisesti jos erehtyy suuntaasi vilkaisemaan.
Mua tuli kerran salilla ihan yllättäen iskemään joku mies (oli mahdollisesti katellut mua jo pidempään, mutten ollut kiinnittänyt huomiota kun keskityn salilla vaan treenaamaan) ja kesti hetki tajuta, että tää tyyppi tuli iskemään eikä esim. kysymään, että onko laite jonka vieressä seisoin vapaana. Siinå se kyseli kaikenlaista ja lopulta kysyi, että onko illalla (oli lauantai) menoja, johon totesin, että ihan koti-iltaa ajateltiin miehen kanssa viettää. Tyyppi otti asian ihan coolisti, tai ainakin osasi esittää niin. Kaiken kukkuraksi mieheni oli siinä ihan vieressämme treenaamassa ja kuuli kaiken, mutta en nyt kehdannut enempää nolata tuota iskijää mainitsemalla asiasta 😄
Voithan aina järjestää hienon näytelmän, jossa kesken treenin puhelimesi soi ja silmäpelimiehen vieressä isoon ääneen lirkuttelet miehellesi.
Yleisesti ei ole mitenkään noloa kertoa sopivassa tilanteessa että on varattu, jos pyydetään treffeille. Ja jos nykyinen tilanne on mielestäsi epämääräinen, et vastaa miehen katseisiin. Jos hän silti tulee juttelemaan, olet kohtelias mutta et pitkitä juttua. Ei hän jatka etenemistä, jos ei saa sinulta vastakaikua.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin helppo on ujuttaa keskusteluun "mies on tekemässä ruokaa joten pitää rientää kotiin" tms. Ei sun tarvitse sanoa "olen varattu", vaan sisällytat vaan kumppanin keskusteluun.
Näin. Tosi helppoa, jos ei ole kuitenkin vähän kiinnostunut pitämään toivoa yllä.
Vierailija kirjoitti:
Flirtti ja silmäpeli on siis todellisuudessa jo alkanut. Nyt vaan järjestelemään kahdenkeskeistä tapaamista salaa mieheltäsi. Eihän sillä ensimmäisellä tapaamisellakaan tarvitse vielä kertoa olevansa varattu.
Sitten jos kaveri on parempi kuin oma miehesi, niin vaihdat miestä. Jos ei kaveri olekaan oikeasti kiinnostunut, niin palaat halimaan ja pussailemaan omaa miestäsi.
Ja seuraavana päivänä pidät taas silmät auki, jos löytyisi vaikka joku uusi hymyilevä itsevarman oloinen flirttikaveri jonka kanssa aloittaa silmäpeli. Kyllä jossain vaiheessa vielä tärppää.
Olet ap upea, etkä yhtään lapsellinen.
Muka hauska ohjeistus, mutta minun ex-vaimo on tehnyt juuri noin. Käynyt tapaamassa tämmöistä silmäpeliukkoa, eikä vielä silloinkaan kertonut olevansa varattu. Ei kertonut minun olemassa olosta mitään. Ei se toinen mies tosin halunnutkaan mitään suhdetta, mutta tyrkyllä piti käydä. Näitä tapailuja oli kai useampien kanssa epäilen, en tiedä en enää halunnut niitä selvitellä. Ja eron jälkeen selvisi, että joku ukko oli jopa kotona meillä käynnyt silloin kun olin poissa, mutta ei se ex tästäkään koskaan mitään kertonut.
Onpa katkeraa jengiä täällä! :D Provo tai ei, mitä helv**in väliä on viattomasti vähän nauttia vastakkaisen sukupuolen huomiosta vaikka olisikin varattu - kun ei selkeästi ole mitään pettämisaikeita. Alan oikeasti uskoa, että suurin osa mammoista on susirumia ja kateellisia läskejä. Itse useasti ap:n kanssa vastaavanlaisessa tilanteessa olleena sanon, että itse en ainakaan rupea mitään puhelinsoittoteatteria ym. järjestelemään. Ei sinun velvollisuutesi ole mikään muu, kuin että siinä vaiheessa jos mies ehdottaa sinulle jotain, joka ei sinulle käy kuten treffejä tai puhelinnumerojen vaihtoa, sanot ettei se sovi koska olet varattu.
Itse sanoisin siinä vaiheessa, kun pyytää ulos tai puh.nroa tms.
Kyllä juttelemaan saa tulla, vaikka kuinka olen suhteessa.