Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muut kummastelee uutta suhdettani

Vierailija
24.02.2018 |

En ymmärrä mikä ihmisiä vaivaa. Aloitin parisuhteen erään miehen kanssa ja se ihmetyttää monia, enkä tiedä miksi. Monen monta kertaa olen saanut kuulla "miten tuollainen nainen on tollaisen miehen kanssa?" tai "Mitä näet tuossa miehessä, miksi et ole jonkun tasoisesi miehen kanssa?"
Pidän tästä miehestä tosissani ja hänen ulkonäöstä myös. Miksi muut ihmiset (miehet) kokee että mieheni on huonompi minulle?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse koulutuksesta tai ammatista?

Törkeää jos ihmiset kommentoi noin. Varmaan naisia? En ole koskaan omassa kaveripiirissä törmännyt tuollaiseen että arvosteltaisiin toisten kumppaneita.

The Man

Vierailija
2/10 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelijöillä on suuret luulot itsestään... ns. miespissiksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies työskentelee korkeammassa asemassa, kuin minä ja on minua fiksumpi, jos näin voi sanoa. Ulkonäöllisesti olemme epäsopiva pari ja saisin ihmettelijöiden mukaan paljon paremman näköisen miehen, vaan en halua. Tämä mies on rakas ja ihana.

Ap

Vierailija
4/10 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on epäsiistin rentun näköinen?

Eräs työtuttavani oli avoliitossa epäsiistin alkoholistin kanssa, jonka vielä toi mukanaan illanistujaisiin riehumaan, haastoi riitaa muiden kanssa juotuaan.

Nainen oli siisti, kaunis, älykäs ja hyvässä ammatissa. Mies oli lähinnä painajainen, en käsitä vieläkään mitä ongelmiaan nainen paikkaili moisella kuvatuksella.

Vierailija
5/10 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen törmännyt samanlaiseen ihmettelyyn minun ja mieheni kohdalla. Ihmettelijät olivat itse kiinnostuneita minusta ja hämmästyivät kun näkivät mieheni, kai he ajattelivat että olisivat itse parempia minulle kun oma mieheni. (ulkonäöllisesti ) itse olin silloin tavallinen mutta hyvin liikunnallinen nätti nuori nainen ja mieheni ihan tavallinen 175 pitkä pätkä täyttä kultaa.

Vierailija
6/10 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei näytä epäsiistiltä, eikä juopottele tai öykkäröi. On oikein kiltti ja ystävällinen kaikille. Hän on ehkä hieman pullea, kun minä taas normaalipainoinen ja hieman treenattu.

Ap

Vierailija
7/10 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau! Olet itse ihmeellisen mahtava ja maailman kaunein. Sitähän sä halusit kuulla? Oikeesti oot ihan perseestä.

Vierailija
8/10 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin nainen joka ymmärtää hyvän päälle.

Eikä juokse Hollywood krumeluurin perässä!

Vierailija
9/10 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei näytä epäsiistiltä, eikä juopottele tai öykkäröi. On oikein kiltti ja ystävällinen kaikille. Hän on ehkä hieman pullea, kun minä taas normaalipainoinen ja hieman treenattu.

Ap

Liikut ilmeisesti todella ulkonäkökeskeisissä piireissä? Pääkoppaan ei mahdu kovin paljon muuta kuin strategiset mitat...

Vierailija
10/10 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin nainen joka ymmärtää hyvän päälle.

Eikä juokse Hollywood krumeluurin perässä!

Kerrankin..? Useimmat naiset valitsee miehen luonteen vuoksi. Naiset kommentoivatkin miehiä tekemisiä kautta. Miehet taas hokevat naisen ulkonäköä, ainakin tällä palstalla.

Aloitukseen. Ihmettelen, jos ihmiset kommentoivat ääneen. Mielessään voi joskus miettiä jotain epäsuhtaa. Vaikea sanoa näkemättä, mikä ja kuinka näkyvä se epäsuhta on. Suhteessa taas on hienoa jos ei yritä muuttaa toista. Kuinka moni nainen esim. pukee miehensä? Siis määrää tai huvittaa miehensä johonkin tyyliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi