Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysykää Roope Ankalta

Vierailija
23.02.2018 |

Maksu per kysymys, maksu kirjekuoreen ja postissa Ankkalinnaan. Lähettäjä maksaa kaikki kulut.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et olisi voinut korjauttaa kunnolla Neiti Näpsän toimiston ikkunaa? Sanoit tavalliseen tapaasi, että raha ei kasva puussa vaikka sinun varoillasi korjauttaisi kaikki maailman ikkunat moneen kertaan.

Vierailija
2/65 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kutsut itseäsi toisinaan köyhäksi miljardööriksi? Tuossahan on ilmiselvä ristiriita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu uida kultakolikoissa? Ollaan harkittu uima-allasta pihaan...

Vierailija
4/65 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et olisi voinut korjauttaa kunnolla Neiti Näpsän toimiston ikkunaa? Sanoit tavalliseen tapaasi, että raha ei kasva puussa vaikka sinun varoillasi korjauttaisi kaikki maailman ikkunat moneen kertaan.

Etkö tiedä mitä ikkunat maksavat? Olen pitänyt rahasäiliössäni samoja ikkunaruutuja vuodeta 1903 ja uskon että ne kestävät vielä toisenkin vuosisadan.

Vierailija
5/65 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kutsut itseäsi toisinaan köyhäksi miljardööriksi? Tuossahan on ilmiselvä ristiriita.

Rahasäiliö, maaseutu karatano, yksityinen eläintarha, yksityinen lentokone ja valtava liikeimpperiumi tuottavat paljon kuluja. Saatan esimerkiksi yhden viikon aikan lentää yritysvierailulla 120 onistamassani yrityksessäni.

Vierailija
6/65 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan kolikoissa polskimista. Ensin sukellan kuin pyöriäinen, sitten kaivaudun kuin myyrä ja lopulta annan kolikoiden ropista päälleni, mutta aamuinnit tekevät minut aina tosi nälkäiseksi. Silloin käyn lounas visiitillä Akun ja Poikien luona.

Vierailija
7/65 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet?

Vierailija
8/65 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan kolikoissa polskimista. Ensin sukellan kuin pyöriäinen, sitten kaivaudun kuin myyrä ja lopulta annan kolikoiden ropista päälleni, mutta aamuinnit tekevät minut aina tosi nälkäiseksi. Silloin käyn lounas visiitillä Akun ja Poikien luona.

Wizi oli oma keximä!

Vierailija
9/65 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä on suuresta rahamäärästä, jos ei juuri hyödynnä sitä?

Vierailija
10/65 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tiedä mitä ikkunat maksavat? Olen pitänyt rahasäiliössäni samoja ikkunaruutuja vuodeta 1903 ja uskon että ne kestävät vielä toisenkin vuosisadan.

Olisiko sinusta sitten mukava työskennellä, jos ulkona on kova pakkanen ja ikkuna on rikki?

Vierailija
11/65 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha olet?

Synnyin vuonna 1867 Glassgowssa köyhään mainariperheeseen ja matkarahat Amerikkaan ansaitsin toiminalla lankkipoikana aina 13-vuotiaaksi asti.

Vierailija
12/65 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä on suuresta rahamäärästä, jos ei juuri hyödynnä sitä?

Olen numinaatikko eli rahankerääjä, jokainen itse keräämäni lantti on muiston arvoinen ja mittaamattoman arvokas. Esimerkiksi eräs omistamani vuoden 1916 erittäin harvinainen kymmen penninen on niin arvokas että vain minulla itselläni on varaa ostaa se itseltäni.

Vierailija
13/65 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sinusta sitten mukava työskennellä, jos ulkona on kova pakkanen ja ikkuna on rikki?

Veranhassa verkkanutussani on mukava setelivuori joka lämmittää juuri sopivasti ja jos tulee oikein kova pakkanen, annan työväkeni lämmittää vanhan kamiinan yhdellä puunhalolla.

Vierailija
14/65 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veranhassa verkkanutussani on mukava setelivuori joka lämmittää juuri sopivasti ja jos tulee oikein kova pakkanen, annan työväkeni lämmittää vanhan kamiinan yhdellä puunhalolla.

Jee!

Vierailija
15/65 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope söpöläinen, tiesitkö että olen taas sinkku?

T. Kultu

Vierailija
16/65 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roope söpöläinen, tiesitkö että olen taas sinkku?

T. Kultu

Kul... *king ph.... Mhmhh... Ynh. Nainen ainahan sinä olet ollut sinkku, ei sinulla kierolaisella (hunajaisella) ollut heilaa 1897 Klondiken kultaryntäyksen aikaakaan.

Vierailija
17/65 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko laarissa rahaa?

Vierailija
18/65 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko laarissa rahaa?

Kolme kuutio eekkeriä, eli noin 8.2 biljoonaa dollaria.

Vierailija
19/65 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan loparit!!

T. AKU

Vierailija
20/65 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan loparit!!

T. AKU

Katsotaan huomenna ja olet taas kerjäämässä rahaa auton korjaukseen tai Iineksen lepyttelyyn kuten tavallista. Merkitsen lainan jo valmiiksi velkalistaan, tietty 500% korolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän