Kurittamaton lapsipuoli
Miehelläni on jo 7 vuotias tyttölapsi, joka panikoi aina iltaisin (yleensä vain kun tulee/on pimeetä) kun mennään parvekkeelle. Lapsen äiti on muutenki todella lellivä tapaus, hänen oma poikansa haistattelee vittua ja ihme ettei lyö kun ei mutsi tee mitä käsketään. Se mun tyttöpuoli ei uskalla nukkuu yksin ja parkuu IHAN JOKASESTA asiasta jota hänen täytyisi itsenäisesti suorittaa ja mm. joka kerta kun mennään kauppaan ja hän ei saa lelua. Rakastan tyttöä ihan älyttömän paljon, mutta se, että joka kerta tyttö huutaa kun ei saa mitä haluaa (nukkua meidän kans joka yö, leluja/karkkia kaupasta, hänen päätös että saako mennä parvekkeelle jne.) menee hermoille. Lapsi on meillä useammin kuin 2vklp kuukaudesta, mutta kasvatushan ei pure näin lyhyessä ajassa. Tietysti käytöstavat hänellä on selkeesti erit kuin kotona(olen huomannu kun olin kahvilla lapsen äidin luona), mutta miten tässä asiassa pitäisi toimia?? Olen itse tosi nuori, ei omia lapsia (vielä:) ) ja suht kokematon vaikka ollaan oltu mieheni kanssa jo yli kaksi vuotta asuttu yhdessä.