Naapurin yksinäinen jätkä jälleen kotona perjantai-iltana
Eipä yllättänyt. Mikä saa reilu parikymmpisen jätkän nyhjäämään kotona?
Kommentit (26)
Itse olen useinkin kotona perjantai-iltaisin ja sattuneista syistä suljen myös verhot.
Mitä oletit jos kyseessä yksinäinen ihminen? Mihin semmonen menisi... ehkä se on introvertti joka haluaa olla yksin tai mielenterveystapaus
Ja missäs sinä olet? Anna mä arvaan. Sinulla on joku hyvä syy olla kotona, naapurillasi ei sellaista voi olla?
Vierailija kirjoitti:
Jos naapurini sattuisi kyttäämään minua noin tämä luulisi minulla olevan aina kuumaa menoa perjantai-iltaisin. Ja hän olisi oikeassa, olen silloin saunassa vanhempieni kanssa. Kaikille ei kumppania suoda.
Ihana <3 Haluun tämmösen miehen, enkä sellasta joka on baarissa joka ilta kun minä oon kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naapurini sattuisi kyttäämään minua noin tämä luulisi minulla olevan aina kuumaa menoa perjantai-iltaisin. Ja hän olisi oikeassa, olen silloin saunassa vanhempieni kanssa. Kaikille ei kumppania suoda.
Ihana <3 Haluun tämmösen miehen, enkä sellasta joka on baarissa joka ilta kun minä oon kotona.
Voi hitto, unohdin mainita, että muina iltoina sitten olenkin baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai silloinkin, jos sinulla olisi kumppani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai silloinkin, jos sinulla olisi kumppani?
Aa, joo, no en varmaan silloin oliskaan.
Vierailija kirjoitti:
Selvä, joku mies on kotona, kiitos kun kerroit, hyvä että nyt tiedän tämänkin tärkeän asian.
Mutta miten siihen liittyy se, että hän on yksinäinen? Tai se että nyt on perjantai? Ja ilta? Ja se että hän on parikymppinen? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Kattelee sun ikkunasta sisään ja masturboi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä, joku mies on kotona, kiitos kun kerroit, hyvä että nyt tiedän tämänkin tärkeän asian.
Mutta miten siihen liittyy se, että hän on yksinäinen? Tai se että nyt on perjantai? Ja ilta? Ja se että hän on parikymppinen? En ymmärrä.
Surullista kun ihmisen paras ikä ja sen joutuu viettämään yksin. Normaali jannu olisi kavereden kanssa baarissa 🍻
Mä oon kotona kaikki illat. Ihan kaikki. Mutta et puhu musta koska mä en oo parikymmpinen. Mä oon kolmikymppinen. Joten mun tapaus on ihan erilainen siis, sehän on selvä.
Hän voi olla älykkö, joka ei kaipaa pinnallisia keskusteluja ja juhlintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista kun ihmisen paras ikä ja sen joutuu viettämään yksin. Normaali jannu olisi kavereden kanssa baarissa 🍻
Outoa jos ihmisen ainoa tapa olla onnellinen on olla illat baarissa kavereiden kanssa.
En kyllä tiedä mikä kumma on ihmisen "paras ikä".
Surullista ei ole se että se tyyppi on yksin nyt. Surullista voi olla se että se on saattanut olla yksin ihan koko elämänsä. 20 vuotta takana, 50 vuotta edessä, paitsi että tuskin niin kauaa elää. Siis jos se todellakin on niin äärieristäytynyt surullinen tapaus. Mutta ihan yhtä todennäköistä on että sinä vain olet aivan ääripöljä tapaus joka ei ymmärrä mistään mitään.
Missä ap asut? Olenkohan minä kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Missä ap asut? Olenkohan minä kyseessä?
Lisään vielä, että itse nyhjään nyt kolmatta viikonloppua kotona, koska on töitä.
Enemmän olen huolissani siitä miten tiedät olevan ainna perjantaisin kotona?
Huvittaa nämä aloitukset, joissa naapuri kyttää muita naapureita siitä, että ovat aina kotona. Silloinhan tämä kyttääjäkin on aina kotona, koska tietää......
Hirveetä kyyläystä. Mitäköhän mun naapurit musta ajattelee.. No ihan sama, oon suht onnellinen enimmäkseen.