Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on ristiriitainen puheissaan. Välittää minusta mutta ei tee aloitetta vakavampaan.

Vierailija
23.02.2018 |

Olemme olleet ystäviä pitkään, mitään hyväksikäyttöä ei kummankaan puolelta ole.
Käymme yhdessä harrastuksessa ja tulemme juttuun todella hyvin. Voimme puhua kaikesta hyvässä ja pahassa. Huumorikin kohtaa.

Samat kiinnostuksen kohteet myös ja syvällisemmät keskustelutkin ovat rikkaita. Ajatusmaailma on melko samanlainen.

Olen ollut hänen luonaan yötään, seksiä ollut muutaman kerran mutta yleensä emme harrasta seksiä. Eikä keskustelukaan yleensä johda aiheeseen vaan meillä on paljon muutakin sisältöä kun olemme yhdessä.

Mies ei vaan tiedä mitä haluaa. Ei ole seurustellut moniin vuosiin ja on jollain tavoin sitoutumiskammoinen.
Nauttii kuitenkin seurastani, on huolissaan ja haluaa tukea sekä auttaa. Sekä toisinpäin omalta puoleltani.
Mutta on puhunut yhteistä tulevaisuudesta, suunnitellut yhteistä tekemistä kuten, että veisi minut syömään mutta perunut yleensä.

En oikein saa selvää. Haluaako katsella rauhassa tai sitten vain jäämme ystävätasolle.
Olemme myöskin puhuneet tästä, miten etenemme ja mitä meidän pitäisi ajatella läheisistä väleistämme mutta mies ei tosiaan tiedä mihin pitäisi suunnata, lisäksi antoi minulle vaihtoehdot, että jätämme hempeilyt sikseen tai etenemme varovaisemmin.
Kyseli myös minun tunteita ja ajatuksia mutta en tkedä. En halua pilata hyvää ystävä suhdetta mutta toisaalta hänen lähellään on todella hyvä olla ja kaipaan häntä usein lähelleni.

Mitä pitäisi ajatella, onko ollut vastaavanlaista tilannetta jollain?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se varovaisesti eteneminen siis ole sinulle vaihtoehto? Vai mikä tässä oli se ongelma? Ei kai se tuollaista ehdottaisi ja kyselisi tunteistasi jos haluaisi olla vain ystäviä.

Tuon perusteella ajattelisin, että mies ajattelee samaa kuin sinä: ystävyytenne on niin ihana ja toimiva, että hän pelkää menettävänsä koko homman jos tekee siirron kohti parisuhdetta, siksi haluaa tunnustella miten tämä homma etenee. Mutta palstalta et löydä absoluuttisia vastauksia, vain tuolta mieheltä voit niitä kysyä.

Vierailija
2/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajattelee sinut ystävänä, ei kiihkon ja romanttisten tunteiden kohteena. Eli ei teistä paria voi tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mitä itse haluat ja kerro miehelle.

Ehdota sinä sitä syömään menoa jos haluat mennä, jne. ”Haluaisin testata ravintolan x lähdetkö seuraksi”. Ei siinä tarvitse mitään sitoutumuslupausta olla tekemässä jos vähän tapailee. Seksinkin osalta voit varmasti vaikuttaa tilanteiden kehittymiseen. Kyllä se siitä sitten selviää mihin kehittyy!

Vierailija
4/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse!

Vierailija
5/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se varovaisesti eteneminen siis ole sinulle vaihtoehto? Vai mikä tässä oli se ongelma? Ei kai se tuollaista ehdottaisi ja kyselisi tunteistasi jos haluaisi olla vain ystäviä.

Tuon perusteella ajattelisin, että mies ajattelee samaa kuin sinä: ystävyytenne on niin ihana ja toimiva, että hän pelkää menettävänsä koko homman jos tekee siirron kohti parisuhdetta, siksi haluaa tunnustella miten tämä homma etenee. Mutta palstalta et löydä absoluuttisia vastauksia, vain tuolta mieheltä voit niitä kysyä.

Kyllä varovaisesti eteneminen on ok minulle.

Kun keskustelimme asiasta, niin kertoi ajatelleensa samoin kuin minä. On siis miettinyt, että ei tiedä mitä tämä oikeastaan on eikä ahdistunut keskustelusta.

Hyvillä mielin olemme olleet mutta keskustelun jälkeen kun olemme nähneet on välimme olleet erilaiset, etäisemmät paitsi viimeksi kun tapasimme, mies kosketti useaan otteeseen ja välillämme oli enemmän lämpöä jälleen.

Hän myös avautui, että häntä ahdistaa oma suunnattomuus ja haluaisi muutoksen siihen.

En tiedä mitä oikeestaan tarkoitti tai halusi sillä kertoa eikä keskustelu edennyt sen enempää.

Kuitenkin tiedämme olevamme ystäviä pitkään mutta vähän hiertää, kun en tiedä oikeastaan pitäisikö minun odottaa ja selitänkö itselleni turhia toiveita.

Ap

Vierailija
6/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette olleet ystäviä? Haluaisitko vähitellen perheen? Miehillä ei välttämättä ole samanlaista kiirettä. Mies kuitenkin pystyy olla ilman fyysistä läheisyyttäsi, vaikka olisi tilaisuus. Onko hänelle seksi ylipäätään tärkeätä?

Vierailija
7/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma on tuhoontuomittu. Seuraava pelii jos vakavampaa haet. M37

Vierailija
8/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olette olleet ystäviä? Haluaisitko vähitellen perheen? Miehillä ei välttämättä ole samanlaista kiirettä. Mies kuitenkin pystyy olla ilman fyysistä läheisyyttäsi, vaikka olisi tilaisuus. Onko hänelle seksi ylipäätään tärkeätä?

Ei minulla ole kiirettä perheeseen tai muuhunkaan. Mutta en halua kuitenkaan kellua jossain sellaisessa todellisuudessa mikä loppuen lopuksi ei ole totta.

En halua mitään turhaa ja epärehellistä.

Vaan ystäviä tai enemmän. Jokin selvä kombo.

Olemme olleet ystäviä vajaan vuoden.

Ei mies ole seksin perään, haluaa kyllä koskea minua ja pitää kai viehättävänä mutta voimme nukkua lähekkäin ilman, että harrastaisimme ensin seksiä. Miehen puolelta siis tämä seksittömyys, ei ole hänelle niin tärkeää vaikkakin muuten voimme puhua seksistä, millaisesta pidämme ilman että se johtaa hommiin.

Kyselee kyllä olenko puhunut vanhemmilleni hänestä ja ollut utelias mitä mieltä hänestä olen.

Mutta ristiriitaisuus tulee puskee läpi tässä ja voimme olla seuraavalla tapaamisella kuin kavereita vain eikä puhettakaan yhteiselosta tms.

Sitten taas välimme lämpenee ja joskus ehdottaa, että viettäisin yöni hänen luonaan eikä ole siis seksiä yleensä.

Ap

Vierailija
9/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi myös yleisellä tasolla kun keskustelimme tilanteessamme joskus, että häntä häiritsee ettei uskalla heittäytyä tilanteisiin (suhteet) vaikka haluaisikin.

Ap

Vierailija
10/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoi myös yleisellä tasolla kun keskustelimme tilanteessamme joskus, että häntä häiritsee ettei uskalla heittäytyä tilanteisiin (suhteet) vaikka haluaisikin.

Ap

Eli unoha mies.

Vierailija
11/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
12/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei. Odottaa löytävänsä jonkun, jonka kanssa on "varma", että haluaa olla. Tuskin teidän suhde tuosta syvenee, sori vaan. Jos haluat vakavan suhteen, kannattaa unohtaa tälläinen säätö.

Vierailija
14/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän epävarma seksuaalisuudestaan?

Vierailija
15/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies välittää, mutta ei tarpeeksi. Juttu ei tule etenemään. Tuhlaat vain aikaasi.

t: kokemusta on

Vierailija
16/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin kanssa niin kuin edellinen, eli, hän välittää, muttei tarpeeksi.

Vierailija
17/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on aloitteellinen tapaamisen ym. suhteen, vai ovatko molemmat?

Vierailija
18/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi välittää vaikka kuinka paljon, mutta jollei se halua sua kiihkoissaan sen lisäksi kokoajan panna, niin olette vaan ystäviä. Usko nyt ap..

Vierailija
19/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies välittää sinusta, mutta ei ihan kauhean paljon kumminkaan. Olette friends with benefits. Eli olet kiva tyyppi, ja onhan kätevää kun sinulla on seksiin niin rento asenne että voit harrastaa sitä kaverinkin kanssa.

Ei tule syvenemään. Hän ei laita tietenkään poikkikaan, kun on mukava järjestely.

Teidän järjestely loppuu siihen, että joku kaunis päivä hän ei vastaa viesteihin viikkoon. Sen jälkeen löytyy muuttunut ja rakastunut mies, joka on löytänyt sen oikean. Kertoo sinulle ohimennen, että sinä ja hän voitte tietysti pysyä kavereina, ja soitellaan joku päivä. Mutta sitä päivää ei hänen puolelta enää tule, koska avovaimo ei katso hyvällä tyttöystäviä, ja miehen on kiire perheellistyäkin.

Vierailija
20/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko jo ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi