Minkälaisessa puhelinpaketissa on niin vähän tekstiviestejä ettei voi käyttää niitä kuin tarkasti harkiten?
Tuttavani sanoi, ettei hänellä ole varaa lähettää tekstiviestejä koska puhelinpaketissa on todella pieni määrä teketiviestejä.
Itse en saa ikinä käytettyä Telian pakettini maksimimäärää täyteen kuukauden aikana. En tiedä mitään muiden operaattoreiden paketeista.
Kommentit (12)
Meillä on teineillä paketit, joissa ei ole lainkaan tekstiviestejä eikä puheluja. Ei ne nyt paljoa maksa, oliko joku 7 snt kpl (?). Ei ne noita tarvitse kun käyttävät Whatsappia. Mielummin parempi datapaketti.
Tottakai saa soittaa jos tarvii normaalisti soittaa. Yleensä soittavatkin whatsappilla
Vierailija kirjoitti:
Meillä on teineillä paketit, joissa ei ole lainkaan tekstiviestejä eikä puheluja. Ei ne nyt paljoa maksa, oliko joku 7 snt kpl (?). Ei ne noita tarvitse kun käyttävät Whatsappia. Mielummin parempi datapaketti.
Tottakai saa soittaa jos tarvii normaalisti soittaa. Yleensä soittavatkin whatsappilla
Ja nää on siis Telian liittymiä kaikki. Minulla vanhuksella on peruspaketti puheluineen ja tekstareineen ja minäkään en saa niitä lähellekään täyteen, varsinkin kun 99 % tulee käytettyä whatsappia.
Vierailija kirjoitti:
Miksei hän asenna Whatsappia?
En tiedä.
Joku 250 tekstarin paketti olisi sellainen, että joutuisin tosissaan katsomaan ettei menisi yli. Noinkin pieniä paketteja on olemassa, itsellä 5000 txt ja 5000 minuuttia, joten ei lopu kesken :)
Vieläkö tollasia paketteja edes myydään :O Kuitenkin rajattomasti puheaikaa, tekstareita ja datakäyttöä saa parillakympillä.
Mulla on myös tekstareissa kpl-hinta, ja säästelen niitä ihan sen takia.
Parikymppiä ja vajaa kymppi on eri asia. Eli kannattaa kyllä. Tosin sina saa tekstailla silti, menee maksu 7 snt
Minulla ei ole yhtään viestiä tai puhelua ilman lisähintaa,nettiä on 100 mbit ilman datakattoa.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tollasia paketteja edes myydään :O Kuitenkin rajattomasti puheaikaa, tekstareita ja datakäyttöä saa parillakympillä.
No, meillä on noi teinien liittymät n. 13 €/kk ja niissä on siis rajaton kotimaan nettipaketti nopeudella 100 Mbit/s (sis. EU-alue 10 Gt), mutta ei puheluita eikä tekstiviestejä. Ne maksaa 7 snt kpl. Edellisessä laskussa näitä oli esim. yhdellä teinillä 3 kpl, lisäkustannus 0,21 snt. En tiedä mihin on joutunut tavallisen tekstarin laittamaan. Mummitkin käyttää whatsappia. En oikeen tajua miksi maksaa puheluista ja tekstareista jos niitä ei käytä.
Vierailija kirjoitti:
Tuttavani sanoi, ettei hänellä ole varaa lähettää tekstiviestejä koska puhelinpaketissa on todella pieni määrä teketiviestejä.
Itse en saa ikinä käytettyä Telian pakettini maksimimäärää täyteen kuukauden aikana. En tiedä mitään muiden operaattoreiden paketeista.
On olemassa sellaisiakin karvalakkipaketteja joihin ei kuulu lainkaan puheminuutteja tai tekstareita joten maksat niistä tyypillisesti 7 senttiä kappale käytön mukaan.
Tähän hinnoitteluun siirrytään myös silloin kun liittymään kuuluva puhe tai tekstaripaketti on käytetty loppuun eli tämå tuttavasi väittää ettei voi lähettää sinulle tekstaria koska se maksaisi 7 senttiä.
Onhan tuo kohteliaampaa kuin sanoa suoraan ettei halua olla tekemisissä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Joku 250 tekstarin paketti olisi sellainen, että joutuisin tosissaan katsomaan ettei menisi yli. Noinkin pieniä paketteja on olemassa, itsellä 5000 txt ja 5000 minuuttia, joten ei lopu kesken :)
250 tekstaria riittäisi mulle pariksikymmenksi vuodeksi. En juuri lähettele.
Miksei hän asenna Whatsappia?