Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käy sääliksi nykyajan opettajia

Säälittää
23.02.2018 |

Törmäsin tällaiseen videoon youtubessa:

Vaikka tää opettajakin toki huutaa tossa, mutta ei kai ole ihme jos kiusataan ja provosoidaan... Oon aina opettajien puolella näissä ku nykyajan teinit on niin kamalia. Opettajat ei nykyään saa tehdä yhtään mitään, mutta oppilaat saa. Provosoida ja sitten youtubeen videota kuinka se opettaja on se pahis. Menis mullakin hermot tollasiin jotka ei kuuntelis ollenkaan tai tottelis yhtään mitään. Hermoromahdus tulis.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, kyllä meänki luokalle huuettiin aikoinaan. 

Vierailija
2/8 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol, kyllä meänki luokalle huuettiin aikoinaan. 

Ikää on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on opettaja hyvällä varakkaalla alueella, niin se menettelee. Muuten ei opettajan ammattia voi kuin sääliä nykyisin.

Vierailija
4/8 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teinien kans pärjää, mutta voimia se vie. Nytkin vain nukkunut illan, ja mies hoitaa lapsia. Lomaa odotellessa. T. yläkoulun ope

Vierailija
5/8 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on opettaja hyvällä varakkaalla alueella, niin se menettelee. Muuten ei opettajan ammattia voi kuin sääliä nykyisin.

Itse asiassa varakkaalla alueella on olleet vaikeimmat luokat, mitä tiedän. Oppilaiden vanhemmat eivät arvosta opettajia ja sama asenne tarttuu oppilaisiin.  Ei tarvitse sääliä. Minua säälittää ap, joka tekee tällaisia yleishyödyllisiä aloituksia kello puoli yksitoista pe-iltana.

Ope

Vierailija
6/8 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulu tappaa niin tehokkaasti elämänilon lapsista etten sääli opettajia. Puuttuisivat siihen kiusaamiseen niin saisvat myötätuntoa. Oma lapsi kivakoulussa ja opettaja niin vakuutti puhelimessa ettei meidän koulussa kiusata.

Kysyin montako lasten kuvaamaa videota haluat nähdä? Alkoi venkoilu ja mietti ääneen onko koulun pihalla kuvaaminen laillista.

Kouluihin pitäisi palkata järkkäreitä kun ei opettajia kiinosta puuttua kiusaamisiin.

Vierailija
7/8 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos myötätunnostasi, ap. Sitä me opettajat usein nykyisin tarvitsisimme, mutta yleensä emme saa. Onneksi ainakin itselläni on hirmuisen kestävät hermot ja kova "nahka".

Tämä video ja tapaus on jo niin vanha ja puhkikaluttu, että sen voisi jo antaa olla.

Arvostan aina korkealle, jos vanhemmat ovat halukkaita tekemään yhteistyötä, sillä niin olen minäkin. Teoriassa meillä pitäisi aina olla sama päämäärä: toimia lapsen edun mukaisesti. Asioistahan ei aina voi olla samaa mieltä, mutta asiallisella keskustelulla positiivinen lopputulos yleensä löytyy, jos kukaan "neuvottelupöydässä" ei ole liian periksiantamaton.

Mitä tulee kiva koulu -systeemiin, en opettajana läheskään aina allekirjoita sen hyvyyttä. Perusempatia ja maalaisjärki ovat parhaimmat välineet kiusaamistilanteiden estämiseksi ja selvittämiseksi.

Vierailija
8/8 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa varakkaalla alueella on olleet vaikeimmat luokat, mitä tiedän. Oppilaiden vanhemmat eivät arvosta opettajia ja sama asenne tarttuu oppilaisiin.  Ei tarvitse sääliä. Minua säälittää ap, joka tekee tällaisia yleishyödyllisiä aloituksia kello puoli yksitoista pe-iltana.

Ope

Jaa? Sossuluukkualueella oppilaat ja oppilaiden vanhemmat arvostavat opettajia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi