Tykkääkö kukaan muu katsoa aamulla Huomenta Suomea? :D
Itse tykkään katsoa sivusilmällä kun aamulla keittelen kahvia ja hoidan aamurutiineja ennen kuin menen töihin. Ihan hyvä ohjelmahan se on vuodesta toiseen. Ajankohtainen. Entäs muut? Kuuluuko Huomenta Suomi teidän aamuun?
Kommentit (21)
En ole koskaan katsonut. Nyt tuli jotenkin sellainen olo että olisiko se mukavaa. Sitten muistin että tykkään nukkumisesta enemmän.
Ylen aamu-tv. Ei nappaa katsoa jatkuvasti mainoksia.
Katon mieluummin Astral-tv:tä viihdearvon vuoksi
Juu, se on kiva pitää aamutoimien taustalla päällä. Jotenkin ei tunnu niin yksinäiseltä ja tylsältä aamu kun se on päällä :)
Vierailija kirjoitti:
Katon mieluummin Astral-tv:tä viihdearvon vuoksi
Naisennustajat huijaa ihmisiltä rahaa minkä kerkeää :)
Paskaa, turhaa löpinää, olen yleensä töissä siihen aikaan, aivan turha
hööhää ohjelma.
Joskus katson, mutta mainoksia tulee liikaa. Ilman niitä olisi kiva. Eikä uutisia tarvitsisi olla niin usein.
Vierailija kirjoitti:
Joskus katson, mutta mainoksia tulee liikaa. Ilman niitä olisi kiva. Eikä uutisia tarvitsisi olla niin usein.
Kato ykköstä. Sama konsepti, mutta ilman mainoksia.
Ohjelma kaipailisi vähän Lauri Karhuvaaraa
Kyllähän se välillä pyörii tv:ssä jos se on aamulla auki. Ihan aamuinen olo siitä tulee.
Katson ohjelmatiedoista kummalla on kiinnostavampia aiheita. Ylellä on vähän liikaa rahaa, kun siellä pitää olla 15 toimittajaa aamulla.
Kun olin amiksessa ja joka aamu 8 kouluun niin laitoin sen päälle, että herään. Inhoan koko ohjelmaa. Aamuohjelman pitäisi olla pehmeä, ei läpitunkeva.
Tunnen Sirpan Vehmaalta ja hän tietääkseni katsoo. Ehkä teidän kahden lisäksi joku muukin vielä?
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään katsoa sivusilmällä kun aamulla keittelen kahvia ja hoidan aamurutiineja ennen kuin menen töihin. Ihan hyvä ohjelmahan se on vuodesta toiseen. Ajankohtainen. Entäs muut? Kuuluuko Huomenta Suomi teidän aamuun?
Katson edellisenä päivänä tekstitv:n sivu 353 mitä aamun lähetys sisältää.
Jos siinä on minulle kiinnostavaa laitan tallennukseen ja katson vain sen/ne osat mikä kiinnostaa.
Sama myös ylen aamutv:n osalta. Näen edellisenä iltana 399 sivulta mitä aamu lupaa.
En jää mistään paitsi ja tarvii vain kelata ja katsoa haluamani pätkät. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Ylen aamu-tv. Ei nappaa katsoa jatkuvasti mainoksia.
Ei huvita katsoa vähän väliä svedunkielisiä uutisia. Siispä Huomenta Suomi.
Ei kuulu. Liian kulunut naisjuontaja ja välillä jotain ihmeellistä tekopirteää pelleilyä.
Ottaisivat mallia ruotsalaisista aamuohjelmassa. Joissa miellyttävä tunnelma.