Muita, joille pukeutuminen on tosi vaikeaa?
Yritän jatkuvasti löytää oman tyylini ja ostaa fiksuja, vaatekaappia täydentäviä kappaleita. Lopputulos: vaatetta on, mutta joka asussa ainakin yksi kohta mikä pilaa kokonaisuuden, koska en ole vielä löytänyt/raaskinut ostaa sopivia kenkiä esimerkiksi. Sitten kun löydän ne hyvät kengät, niin takki onkin jo jäämässä pois muodista ja vuodenaika vaihtumassa. En edes mene kaikkien pienten muotioikkujen mukaan, vaan yritän aika löyhästi pysyä kärryillä!
Vartalon malli taitaa olla sellainen seikka, mikä vaikuttaa mahdollisuuksiin aika paljon. Esim. Mulla on leveä jalkaterä, niin että tennarit tai muut ei-sirot kengät on melkeinpä ainoa mahdollisuus. Sitten vartalo on lyhyt, oikeastaan aika tiimalasi mutta ei ihan timmi, isot reidet. Tykkäisin esim. oversize-vaatteista tai isoista villapaidoista, mutta jos pidän sellaisia niin hukun niihin ja näytän läskiltä. Vaikka alaosa olisi kireä, se ei paljon pelasta kun reidet on isot. Kuitenkaan en halua olla aina ihan tiukoissakaan vaatteissa.
Pitäisikö mun vaan shoppailla ahkerammin ja uhrata oikeasti laadukkaisiin vaatteisiin? Mutta melkein aina kun olen laittanut enemmän rahaa johonkin, se on jäänyt kumminkin käyttämättä, eli en ole osannut tehdä järkeviä päätöksiä.
Ajattelin kevääksi semmoisia leveitä housuja, paksupohjaisia kenkiä, lyhyitä, melko tiukkoja yläosia ja sitten joku paksu, pitkä kangastakki. Lisäksi joku kestävä, kaunis reppu tai laukku johon sopisi "kaikkeen", niin ei tarvitse käyttää montaa laukkua.
Onko muilla samanlaisia ongelmia? Onko paikalla jotakuta samanmallista mun kanssa?
Mitä te olette ajatelleet hankkia?
Minun ongelmani on värittömyys. Olen omenavartaloinen hiirulainen. En uskalla muuttua koska pelkään ympäristön reaktioita.