Sain kiusanhenki miniäni kiinni itse teosta!!
Iltakahville tulivat ja tottakai keitin. Miniiä jäi olohuoneeseen norkoilemaan kun poikatuli auttamaan kattamisessa. Kävin pyytämässä tyttöä pöytään ja löysin nipistelemästä jukkapalmua! Saatara muut lensi tyttö sen siliän tien ovesta ulos. Poika joutuu taas puolustelemaan, vaan armoa en anna.tulee varmasti kova vääntö asiasta taas,.kuvan laittaisin jos pystys. Taiteltu moneen osaan lehdet.
Kommentit (19)
Tämä oli hauska aloitus! :D
Kyllä niin lentäis omastakin töllistä niskaperseotteella vävyt sekä anopit, jos sorkkisivat huonekasvejani.
Mitä tuo kasvien nipistely sitten käytännössä tarkoittaa? Koittaako se tappaa sun kasveja?
Kasvit kasvatan itse, en osta kaupasta uusia. Saa miniä laittaa pojan mukana uuden ison palmun tulemaan. Ei ole tytöllä meille asiaa.
Kun en ymmärrä miksi minua kiusaa. En oo alusta saakka tykänny koko tytöstä. Saa poissa pysyäkkin nyt.
Tuollainen näprääminen on merkki hermostuneisuudesta. Anna miniällesi vaikka servettejä taiteltavaksi seuraavalla kerralla.
En ymmärrä noin huonoa kieltä kirjoittavaa ollenkaan. Oli sitten vaikka hullu anoppi.
t. anoppi sekä miniä
Lue ap kirjoja ja opettele nyt ihan oikeasti kirjoittamaan edes siedettävää kieltä, niin voit saada oikeita mielipiteitä.
Vaikutat kovin sivistyneeltä, ihan ihanneanopilta. Mun jukkapalmu on shokissa talven jälkeen ja lehdet kärsineet, pitäisi löytää syntipukki lehtivaurioille.
Vierailija kirjoitti:
Kun en ymmärrä miksi minua kiusaa. En oo alusta saakka tykänny koko tytöstä. Saa poissa pysyäkkin nyt.
Tuli selväksi aloituksesta, ettet ole alunperin pitänyt tytöstä. Hieno ennakkoasenne. :D Poika valitsee puolisokseen äitiään muistuttavan tytön. Millainen itse olet?
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat kovin sivistyneeltä, ihan ihanneanopilta. Mun jukkapalmu on shokissa talven jälkeen ja lehdet kärsineet, pitäisi löytää syntipukki lehtivaurioille.
Naapuri on hyvä syyllinen. Pahalla silmällä kurkistellut salaa ikkunasta ja säikäyttänyt palmun. 💡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapuri on hyvä syyllinen. Pahalla silmällä kurkistellut salaa ikkunasta ja säikäyttänyt palmun. 💡
Kiitti vinkistä. Niin sen täytyy olla, naapurin vika. Sillä on varmasti kiikaritkin ja on ollut tietoinen, koska olen poissa kotoa. Saanut vippaskonsteina kotiavaimeni ja käynyt supisemassa palmulleni, että en ole hänelle tarpeeksi hyvä. Varmaan on luvannut ties mitä ravintopuikkoja lisää kalliille palmulleni. Palmuni on siis kallis!
Minut on sentäs hyvinkasvatettu. Ois saanu korville jos toisten kukkiin oliisin kajonnut. Koiraakin on miniä kiusannut, astu tassun päälle niin että lääkärin piti viedä. Ei onneksi murtumia, ihme. Kun miniä ei ole kovin kevyt.
Olisiko nipistelyn kohde sittenkin ollut Jukka Palmu? Joku Juhanin tai komisarion sukuun kuuluva mies? Siitä jo sopisikin närkästyä.
Onko vaginasi kunnossa?