Voi vittu! Olin pääsemässä päiväkotiin töihin mutta he soittavit tänää yllättäen ja olin juuri silloin humalaani pois ja puoliunessa olin vastaillut mitä sattua
Paikka oli jo varma mulle..
Olin viimeyönä viettämässä hieman vapaa-aikaani ulkona ja tulin kotiin vasta n. Klo 7 aikaan..
Olin hieman humalassa ja nukahdin saman tien..
Heräsin vasta klo 15 iltapäivällä ja nyt yhtäkkiä äsken mulla pamahti hatara muistikuva mieleen, kuinka puhelimeni soi kesken unia ja olen aluksi vastanut puhelimeen ja pitänyt linjaa auki hetken ja yhtäkkiä aloin kuulla vaimeaa haloo huutelua puhelmiesta ja sanoin siihen että pitäkää turpanne kiinni minä nukun nyt!
Pelkoni vahvistui äsken sillä tosiaannpäiväkodista on tullut puhelu n. Klo 12 aikaan jolloin olen ollut varmasti vielä kännissä ja puoliunessa..
Ja nyt muistan hatarasti huudelleni jtn hävyttömyyksiä puhelimeen..
Yritin soittaa sinne päiväkotiin äsken mutta se meni vain vastaajaan.
Menrtinköhän nyt paikan?? :(
Kommentit (8)
ei se mitään, sanot vaan että olit vähän kännissä, muttet yleensä ole töissä kyllä kännissä
Todella noloa kirjoittaa joku vanha juttu tänne.
Minulle on käynyt samoin, luulin soittoa herätyskelloksi ja vastasin vahingossa kiroillen puhelimeen, kunnes tuli haloo huutelua.
Olisit jättänyt vastaamatta ja antanut puhelun mennä vastaajaan. Aina voi soittaa takaisin, kun oma vointi on hieman "terävämpi".
Onko sun pakko olla aina päivisin kännissä haettuasi töitä?
https://www.vauva.fi/keskustelu/2867717/voi-ei-olin-juuri-saamassa-tyop…
Sulta kuuluisi poistaa työttömyyskorvaus kun et ole käytettävissä päivisin töihin.
Huono provo