Mitä tarjoisit Tauskille jos hän nyt tulisi hetken päästä kylään
Tulen parhaan tarjouksen tehneelle. Näittekö muuten kuinka sikses komea olin Suomi Lovessa?
T.
Kommentit (34)
Hah! Mulla on vodkaa! Maistuis varmaan. Kahveja en viitsi keittää enää näin illasta, ettei mene yöunet.
Kerran jo tuli yhdellä mökkireissulla ja tarjosin kättä. Ohjatakseni ulos mökistä ja häiritsemästä meidän iltaa.
Äkkilähdön.
Meillä ei suvakkivajakkeja sallita eikä hyvällä katsota.
Tuossa aiemmin jo vinkkasin miten voi saada Tauskin kylään. Kuka ehtii ensin? Eikä sitten mitään Sirpa 200 kiloa elopainoa. Painoa enintään 60 kiloa ja ikää 30. Se on mulla ehdoton maksimi. Ei saa olla liian kaukana salaisesta olinpaikastani. Saatan jopa laulaa lurittaa serenaadin. Mulla on netissä ne vireot siellä Aurajoen rannassa kaislikossa kuvattuna eli kuolatkaa sieltä . Siitä saa käsityksen mitä sullekin voi tulla kylään.
T.
Tietysti tahtoisin lukea hänen kanssaan venäläisen kirjallisuuden klassikoita ja keskustella niistä.
Prsettäkin! kirjoitti:
Vttua!
Anteeksi mitä? Nyt saattaa liipata jo lähellä.
T.
Ps. T. ei ole homo.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa aiemmin jo vinkkasin miten voi saada Tauskin kylään. Kuka ehtii ensin? Eikä sitten mitään Sirpa 200 kiloa elopainoa. Painoa enintään 60 kiloa ja ikää 30. Se on mulla ehdoton maksimi. Ei saa olla liian kaukana salaisesta olinpaikastani. Saatan jopa laulaa lurittaa serenaadin. Mulla on netissä ne vireot siellä Aurajoen rannassa kaislikossa kuvattuna eli kuolatkaa sieltä . Siitä saa käsityksen mitä sullekin voi tulla kylään.
T.
No mitäs helkkaria täällä idässä pyörit silloin meidän melkein 40 v naisten mökillä? Etkä meinannut millään uskoa kun käskettiin suksimaan kuuseen. Vai nämä pakitko sinut sai siirtymään nuorempien jahtaukseen ja Aurajoen kaislikkoon piiloon?
Korvapuustin