Milloin tuntee kumppaninsa?
Tuli tuosta yhdestä keskustelusta mieleen missä väiteltiin siitä että kuinka pitkän yhdessäolon jälkeen toisen tuntee.
Mitä tällä "toisen tuntemisella" oikeastaan tarkalleen edes tarkoitetaan ja mitä siihen sisältyy? Onko teistä olemassa jotain aikarajaa minkä sisällä nämä edellisessa kohdassa luettelemanne määritykset eivät voisi ajan lyhyyden vuoksi täyttyä?
(Ihmiset ovat kaikki yksilöitä, mutta moni vaikutti olevan sitä mieltä että jonkinlainen minimiaika on "toisen tuntemiselle" olemassa.)
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Olemme mieheni kanssa olleet n 15 vuotta yhdessä. Näen mm miehen suun liikkeistä kun syö ruokaa, milloin miehen mielestä tekemäni ruoka on erityisen hyvää; pelkällä vilkaisulla mieheen näen että nyt se nauttii. Syö jotenkin erilailla sitä ruokaa, en osaa tarkemmin selittää.
Samoin tiedän aina joissakin hetkissä, mitä mies seuraavaksi sanoo ja toimii.
Tiedän tasan tarkkaan mistä tykkää, mistä kiihottuu, mikä on mielenkiinnonkohde. Tiedän myös millä tuulella on ja miten tyynnytän kun on turhautunut, miten hyväilen ja tuon mielihyvää, piristän ja ilahdutan kun kaipaa sitä, ja miten olen tuhma, kiihottava nainen kun kaipaa hieman sellaista :) ai että naisellisella naisella on kuulkas valtikka kädessään! Nainen ja äiti on kodin sydän!
Olen ollut mieheni kanssa 30 v ja hän on täysi mysteeri minulle edelleen. Sen tunnistan kun hän ikäänkuin säteilee negatiivista energiaa, mutta syytä en pysty arvaamaan mikäli ei itse kerro. En tiedä lempiväri, enkä lempiruoka. Muutaman inhokkiruuan tiedän mitä ei syö. Kaikki muu kelpaa ihan yhtäläisesti. En myöskään tiedä mistä erityisesti kiihottuisi- kaikki käy yhtäläisesti.
En mä tarkoita sillä mitään, vaan kysyn juurikin että mitä nämä tuota korostavat ihmiset tuolla tarkoittavat.
ap