Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisitkö miehen joka puhuis usein exien nussimisesta.

Vierailija
23.02.2018 |

Muuten ihana symppis, mutta jutun aiheet olis usein hyvin seksistisiä. Tyyliin ' Olin Millan kans menossa Lahteen ja pysähdyttiin tienvarteen auton takapenkille nussimaan' ' Kaisan kans nussittiin siskon vintillä' jne...mulla tämmöinen mies. Käyttää tosi paljon tota inhottavaa sanaa puheissaan. Nyt vasta tajusin, että mitä se puhelee meidän seksielämästä

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt tapailun, koska mies puhui halventavasti eksistään. Kyseessä ei edes ollut mitään riitaisasti päättyneitä parisuhteita. Itse en koskaan haluaisi, että itsestäni puhuttaisiin niin esineellistävästi.

Vierailija
2/23 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes aloittaa suhteen tällaisen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo treffeillä existä jauhaminen missään muodossa on viho viimeinen turn off.

Vierailija
4/23 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana symppis :D :D :D Ei kukaan järkevä olisi edes aloittanut suhdetta tommosen bensalenkkarin kanssa.

Vierailija
5/23 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jotain 16 v.?

Vierailija
6/23 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en mä haluais tietää missä mies on ketäkin paneskellut. Ja ihan varmasti puhuu jollekin teidänkin "nussimisista" :x

Vierailija
7/23 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Ei ole ihanaa nähnytkään tuo mies. Mun mies ei ole koskaan, ei ikinä, sanonut mitään tuollaista. Yhdessä ollaan oltu viisi vuotta.

Kehuskeleeko tämä mies panoillaan? Ällöttävää ja lapsellista, teinipoikien juttuja korkeintaan. En pysty kuvittelemaan, että aikuinen mies puhuisi tuollaisia.

Vierailija
8/23 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisi kuin nalli kalliolle heti ensimmäisellä kerralla, kun puhuisi näin idioottimaisia!

Vierailija
9/23 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin ehdottomasti. 

Vierailija
10/23 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista edes teiniaikaisten poikaystävieni puhuneen noin ääliömäisiä juttuja. Jättäisin.

Vierailija
11/23 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin miehen, joka jatkuvasti puhuu existään (joskus on ok, jatkuvasti ei)

Jättäisin miehen, joka juttelee seksistisiä

Jättäisin miehen, joka kättää sanaa nussiminen

Ja jos ois mies jooka jatkuvasti kertoo seksistisiä tarinoita siitä, miten nussi exiään.... en usko että seurustelu olisi päässyt alkuunkaan. Onneksi on fiksujakin miehiä.

Vierailija
12/23 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska mulla on joku itsekunnioitus.

Vierailija
13/23 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. En jaksaisi kuunnella tollasta.

Vierailija
14/23 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on koominen juntti, joten jättäisin.

Hänen heikko taustansa selviää puheista.

Vierailija
15/23 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa puhumaan nussimisesta. Ja nussimaan sekä ottamaan ja antamaan palautetta kehittyäksenne js kouliaksenne rakastajan taitoja.

Takaan, että suhde kestää kun opettelette mestareiksi puheessa ja teoissa.

Exien nimiä ei tarvitse mainita. Muutenkin on hyvä puhua ympäripyöreästi, henkilöihin menemättä.

Mies kiihottuu naisen härskistä puheesta ja rohkeudesta, kunhan säilyttää illuusion yksinoikeudesta. Tekosiveys ja hihi, en tiedä missä pimppani on-höpinä lässäyttää halut.

Vierailija
16/23 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolo ukko

Vierailija
17/23 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa puhumaan nussimisesta. Ja nussimaan sekä ottamaan ja antamaan palautetta kehittyäksenne js kouliaksenne rakastajan taitoja.

Exien nimiä ei tarvitse mainita. Muutenkin on hyvä puhua ympäripyöreästi, henkilöihin menemättä.

Mies kiihottuu naisen härskistä puheesta ja rohkeudesta, kunhan säilyttää illuusion yksinoikeudesta. Tekosiveys ja hihi, en tiedä missä pimppani on-höpinä lässäyttää halut.

Just joo

Vierailija
18/23 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumppaisin heti  kun se käyttäis ekan kerran kyseistä verbiä.

Vierailija
19/23 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten ihana symppis, mutta jutun aiheet olis usein hyvin seksistisiä. Tyyliin ' Olin Millan kans menossa Lahteen ja pysähdyttiin tienvarteen auton takapenkille nussimaan' ' Kaisan kans nussittiin siskon vintillä' jne...mulla tämmöinen mies. Käyttää tosi paljon tota inhottavaa sanaa puheissaan. Nyt vasta tajusin, että mitä se puhelee meidän seksielämästä

Kuulostaa aika lapselliselta mieheltä, joka yrittää tehdä sinut mustasukkaiseksi. Kukaan ei tiedä onko hän nussinut oikeasti ja missä on nussinut. Hän kertoo luultavasti sinustakin samanlaisia tarinoita. Ansaitset parempaa eli etsi uusi ja fiksumpi poikaystävä.

Vierailija
20/23 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että voi hyvin muistella, kuinka silloinkin jussin kanssa nussittiin ja kuinka sillä oli suuri, suonikas, käyrä mela, kunhan sensuroi nimet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi