Mitä mieltä painoindeksistä 17 naisella?
Kommentit (19)
Onhan se epäterveellistä olla alipainoinen. Syy pitäisi selvittää. Alipaino on muuten nopeammin hengenvaarallista kuin ylipaino.
Alipainoinen. Näyttää (ja on) varmaan aika hauraalta ja heiveröiseltä. Ei juurikaan voimaa kropassa.
Syömishäiriö, joka jo näkyy ulospäin.
Aivan liian läski mitä sä ny luulit..????
Vaatteet näyttää hyvältä sen painoisella. Mallin mitoissa.
Ihan hyvä, jos tuo on ns. luonnollinen paino, eikä johdu syömishäiriöstä
No se oli ihan luonnostaan mun painoindeksi teini-iästä parikymppiseksi. Sitten alkoi paino vähän nousemaan.
Painoin yläkoulussa 44 kg, painoindeksi oli 17.
Olin jatkuvasti äreä, väsynyt ja kalpea. En halunnut laihtua enempää, mutta ajatus lihomisesta ahdisti. Ajattelin, että olisin lihava, jos painaisin esim. 50 kg.
Nykyään painan tuon 50 ja pidän itseäni erittäin sopivankokoisena ja terveenä. Tissit kasvoivat ja pipokaan ei kiristä enää :)
Onhan se alipainoa. Keikkuu kyllä terveysriskien rajalla, jos tuo on painosi älä ainakaan laihduta.
Naisen kropassa on oltava terve määrä rasvaa jotta hormonitoiminta pysyisi käynnissä. Myös luuston päälle tuo alkaa käydä, osteopenia ja jopa osteoporoosi uhkaa.
Olen itse laiha ja tiedän mistä puhun. Mutta; laiha saa olla kunhan pitää terveessä määrässä painon! En todellakaan tajua tätä nykyajan lihavuuden ihannointia! Jenkeissä ja Englannissa ainakin se on julistettu epidemiaksi! Mitä Suomessa: kilot kaunistaa - makkarat on seksikkäitä - mässy kunniaan!
Seksikäs. Paljon parempi kuin vaikkapa painoindeksi 25. Mutta vain sillä oletuksella, että kyseessä on nuori nainen.
kirjoitit "otsikko" väärään kohtaan!
Todennäköisesti näyttää hyvältä, mutta terveyden kannalta saisi varmaan olla hieman korkeampi.
Painoindeksini on 16,5 ja koen olevani laiha. Pari kiloa painavampana näyttäisin ehkä paremmalta. Olen yrittänyt kyllä monesti lihottaa, mutta tuloksetta. Olen kuitenkin terve niin fyysisesti kuin henkisestikin. Löytyy terve lapsikin.
Paljon parempi kuin indeksi toiseen suuntaan kallellaan
Alipainoahan se on, katsoi sitä miten hyvänsä. Jollekulle harvalle luonnostaan hyvin hoikalle voi olla semmoinen helppo vakiopaino, mutta silloinkin voi olla vaikeuksia hedelmällisyyden kanssa.
Laiha.