Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehillä on varaa kaydä parturissa kerran kuussa?

Vierailija
23.02.2018 |

Itse käyn vain kolmekertaa vuodessa ja rupesin pohtimaan tätä asiaa. Otinkin sittemmin selvää lähialueen partureiden hinnoista. Pelkkä koneajo maksaa yhdessä parturissa 30 euroa, toisessä 28 euroa ja kolmannessa pyydettiin jo 35 euroa! En siis yhtään ihmettele että parturiliikkeillä menee huonosti, eikä asiakkaita löydy.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn 2 kertaa vuodessa leikkauttamassa huonot latvat. Jos haluan väriä niin värjään itse. Käyn töissä.

N

Vierailija
22/25 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän pakko käydä parturissa ainakin kerran kuukaudessa tai 1.5kk välein. Muuten niin epäsiisti tukka. Niin naiset käy harvemmin mutta eikö naisten kampaajakäynnit maksa 50-100€? aika heittämälläkin, voi maksaa ton verran. Itse maksan sen 25€ miesten hiustenleikkuusta, hyvää jälkeä ja kerran kuussa suunnilleen. Jotkuhan käy 2vk väleinkin.

Itse en ole käynyt parturissa sen jälkeen kun häin työttömäksi. Minusta työttömällä ei nimittäin ole mitään oikeutta tuhlailla muiden rahoja ylellisyyksiin. Napsin kuitenkin itse tukkaa saksilla jokatoinen vikkoo, jotta se ei nyt aivan vallattomasti rehota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M31 kirjoitti:

Itsellä mroomista halvin vuosikortti 330€, sillä saa käydä niin usein kun haluaa ja kun 3viikon välein käyn tulee hinnaksi noin 20€. Ihan sopiva hinta ja viehättäviä naisia leikaamassa ;)

Mulla oli se kallein kortti ja sillökään ei saa nykyään käydä niin paljoa kun haluaa. Törkeet hinnat nykyään ja se jonotus kultakorteillakin on jotain todella persumaista. Ei jatkoon enää.

Vierailija
24/25 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helssinkissä löytyy koneajo 15 eur. Ja mustanaamojen taxfreetä 15 eur.

Vierailija
25/25 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on halpaa kun parturi pyytää vain noin 5-10 euroa leikkuusta. Pötypuhetta että olisi kallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme