Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehillä on varaa kaydä parturissa kerran kuussa?

Vierailija
23.02.2018 |

Itse käyn vain kolmekertaa vuodessa ja rupesin pohtimaan tätä asiaa. Otinkin sittemmin selvää lähialueen partureiden hinnoista. Pelkkä koneajo maksaa yhdessä parturissa 30 euroa, toisessä 28 euroa ja kolmannessa pyydettiin jo 35 euroa! En siis yhtään ihmettele että parturiliikkeillä menee huonosti, eikä asiakkaita löydy.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maksetaan 20 e. Helsinki. Äärettömän hyvää työtä. Toki naapurissa hinta on 39 e. Ero vain parturin kansallisuudessa.

Vierailija
2/25 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks ne myy jotain kausikortteja että voi käydä vaikka kahdesti päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä olekaan. Ostettiin kaverin kanssa parturikone puoliksi ja ajellaan toistemme päät sillä. Tulee halvaksi ja työn jälki sama kuin parturiliikkeessä

Vierailija
4/25 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli käy tarpeeksi usein parturissa niin ettei tarvitse muuta kuin hiukka lyhentää hinnat on täällä päin alkaen 15 euroa. Jos tulee pesua ja pitemmästä leikataan eri malli niin ollaan jossain 25 euron tuntumassa.

Vierailija
5/25 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn kerran kuussa ja maksan siitä 28€. Jos olisin pienituloinen, kävisin irakilaisessa kympin parturissa.

Vierailija
6/25 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kone, siilitukka. Voi ajella vaikka viikottain. Se kone maksoi nelisen kymppiä. Suosittelen kaikille siilitukkaisille!

Vierailija
7/25 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä tolla 30€ saa esim. bensiiniäkään kuin ripauksen tankkiin. Käyt kaupassa ja ostat 30€ ruokaa, saat pienen säkin tavaraa. Ei se tässä konkurssissa tunnu miltään :) Life is life na naa naa na na, vai mite se meni.

Vierailija
8/25 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vuosijäsenyys, jolla voi käydä niin usein kuin haluaa.

Vierailija
9/25 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, veikkaanpa jotain salaliittoa. Mitään tekemistä asian kanssa ei ole sillä, että

- miesten hiustenleikkuu kestää 10 min, naisten väripesuraidatleikkausföönaus tunnin

- naisten valitsemat palvelut maksavat yrittäjälle enemmän, naisten valitsemat palvelut vaativat enemmän aikaa, tarkkuutta, materiaaleja, taitoa

- hiukset ja ulkonäkö on naisille tärkeämpiä; miehet eivät maksaisi samaa summaa kuin naiset, koska kyseinen palvelu ei ole heidän mielestään yhtä tärkeä

- miehillä ei mene rahaa meikkeihin, tekoripsiin tai muihin turhuuksiin

- miehet hakeutuvat paremmin palkatuille aloille, eivätkä vaadi 6kk ikäiselle vauvalleen kahden tonnin keinonahkaisia hienosteluvaunuja (okei, tämä vaan yksittäistapaus lähipiirissäni)

- pienemmillä hinnoilla saadaan houkuteltua ne vähätkin miehet?

Ei, ei. Kyseessä on pakko olla salaliitto naisia vastaan. Hemmetin misogynistit. Onneksi me vahvat naiset voimme tuhota pheitriarkin alkamalla määrällä yrittäjiä ja heidän hintojaan.

Vierailija
10/25 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä mroomista halvin vuosikortti 330€, sillä saa käydä niin usein kun haluaa ja kun 3viikon välein käyn tulee hinnaksi noin 20€. Ihan sopiva hinta ja viehättäviä naisia leikaamassa ;)

Vierailija
11/25 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ennen runsaat kolmekymppiä maksavassa parturissa joka leikkasi kyllä hyvin ja tasoitti tasaisesti. Sittemmin olen käynyt 15-20e maksavissa partureissa joissa saa karkeamman muotoilun. Sivut vedetään lyhyiksi ja pällaelle tulee sellainen kuutiomainen pystyssä sojottava muoto, ja ihan eteen jää usein sellainen pieni uloke jonka napsaisen saksilla pois kotona.

Odottellessa sellaista päähän vedettävää mekaanista laatikkoa, kotiparturirobottia.

Vierailija
12/25 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tulee järkytyksenä, mutta miehet käy töissä! Miehet ansaitsevat itse rahansa, toisin kuin naiset jotka hankkivat rahansa miehiltä. Thats why!!! Looser!!!

Vierailija
13/25 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei olisi?

Onhan ihmisillä rahaa. Käytetään sitä kummallisempiinkin asioihin kuin tukanleikkaukseen.

Vierailija
14/25 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenniin? Se, että miehillä on varaa, ei tarkoita, että naisilla ei ole. Minä kävin viime viikolla ottamassa pikakampauksen ja viereisessä tuolissa joku typykkä otti 300 euron lisäkkeet. Eikä siinä, upea tulos kieltämättä tuli. Monella täällä asuvalla ihmisellä on rahaa, eri asia vaan mihin sen valitsee laittaa.

Vierailija
15/25 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole mies, käyn kampaajalla kerran kuussa, ja varaa on siten, että käyn töissä tienaamassa rahaa.

Vierailija
16/25 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin kerran kuussa? Kahden viikon välein.

Elämä on kallis harrastus.

Vierailija
17/25 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän ap kai verrannut miesten ja naisten hintoja, vaan kauhisteli miesten hiusten leikkauksen hintaa? Hirveän kallista se on, siksi meilläkin on kone ja leikkaan miehen hiukset itse. Pienellä harjoittelulla ihan vastaava jälki kuin parturissa, kustannut nyt parille vuodelle sen yhden leikkauksen verran. Säästöä siis noin 300-400 vuodessa...

Vierailija
18/25 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpostihan tuohon on rahaa, mutta ei mielestäni ole mitään järkeä tuhlata, kun itse leikkaamalla saa parempaa jälkeä kuin moni parturi leikkaa ja etenkin voi lyhentää ihan milloin haluaa. 

Vierailija
19/25 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä aikuisella ihmisellä EI ole muutamaa kymppiä kuussa laittaa ihan mihin haluaa?

Vierailija
20/25 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pakko käydä parturissa ainakin kerran kuukaudessa tai 1.5kk välein. Muuten niin epäsiisti tukka. Niin naiset käy harvemmin mutta eikö naisten kampaajakäynnit maksa 50-100€? aika heittämälläkin, voi maksaa ton verran. Itse maksan sen 25€ miesten hiustenleikkuusta, hyvää jälkeä ja kerran kuussa suunnilleen. Jotkuhan käy 2vk väleinkin.