Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

V*tuttaa kun naapuri on muusikko

Vierailija
23.02.2018 |

ja hoilottaa jatkuvasti samoja huonoja kappaleita.
Muutenkin p*ska fiilis omien ongelmien kanssa ja siihen päälle joutuu vielä kuuntelemaan pakotettuna p*skaa musiikkia.

Kiitos kun sain avautua.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä vituttaa ku satukirja muuttaa ihme basisti tohon naapuriin. Basso tulee niin kovin lattian läpi tänne et voisin mennä mätkäsee sitä pläsiin.

Kuka vittu soittaa bassoa kerrostalossa vahvistimien kera?

Vierailija
2/16 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Reino kenties naapurisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupee soittamaan kattiloilla rumpuja.

Vierailija
4/16 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pitäisi kieltää soittaminen ja laulaminen kerrostaloasunnoissa. Miettikää, minkälainen meteli siitä syntyisi, jos vaikka yhden ja saman rapun kaikki asukkaat olisivat muusikkoja tai muuten laulu- soitto-intoisia, millainen meteli siitä syntyisi kun kaikkien omat joikaamiset ja rummuttelut /pianon pimputukset yhdistyisivät.

Eli todellakin soitto- ja laulukielto kerrostaloihin. Prkle.

Vierailija
5/16 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yläkerrassa kahdet sähkörummut. Miehen mielestä ne on hiljasia, mä olen toista mieltä.

Vierailija
6/16 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväaikaan mitä väliä. Mieluummin elävää musaa päivällä kuin kännibileiden stereojytkettä yöllä. Itse en soita mitään mutta muut soittakoon.

Vierailija
7/16 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei todellakaan ole oikein, että naapurilla saa olla valta päättää siitä mitä musiikkia kuuntelet. Sillä jos omassa kodissaan ollaan, niin silloin pitää ihan ilman korvatulppia, kuulosuojaimia tai kuulokkeita saada olla rauhassa omissa ajatuksissaan niin halutessaan. Ei niin että joutuu kuuntelemaan musiikkia, josta ei edes itse pidä.

Vierailija
8/16 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittajat, muutakaa korpeen erilleen sivilisaatiosta. Kerrostalossa saa ennen hiljaisuutta harrastaa soittoa ja laulua, imurointia, nikkarointia, poraamista, pelikatsomoita, bileitä yms. Soitan ja laulan kotonani joka päivä, en pidä bileitä enkä öykkää. Pulinat pois.

Vierailija
9/16 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväaikaan mitä väliä. Mieluummin elävää musaa päivällä kuin kännibileiden stereojytkettä yöllä. Itse en soita mitään mutta muut soittakoon.

Vuorotyötä tekeville on väliä. Toki ei mihinkään aikaan vuorokaudesta ole kohtuullista möykätä.

Vierailija
10/16 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläkerrassa asuu saksofonia soittava mies. Soittaa hyvin ja asiallisina vuorokauden aikoina, ihan mielelläni kuuntelen.

Vierailija
11/16 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuorotyötä tekeville on väliä. Toki ei mihinkään aikaan vuorokaudesta ole kohtuullista möykätä.

Jos nukkuu epänormaaliin aikaan eli ei kaikille määrätyn hiljaisuuden aikana, niin korvatulpat on ihan hyvä ostos, jos ei voi ok-taloon muuttaa. Ei muut voi mukailla epäsäännöllistä työtä.

Vierailija
12/16 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta pitäisi kieltää soittaminen ja laulaminen kerrostaloasunnoissa. Miettikää, minkälainen meteli siitä syntyisi, jos vaikka yhden ja saman rapun kaikki asukkaat olisivat muusikkoja tai muuten laulu- soitto-intoisia, millainen meteli siitä syntyisi kun kaikkien omat joikaamiset ja rummuttelut /pianon pimputukset yhdistyisivät.

Eli todellakin soitto- ja laulukielto kerrostaloihin. Prkle.

Vihaat musiikkia :o

Vierailija
13/16 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soitan kitaraa, bassoa ja sähkörumpuja ja kiipparia, mutta teen sen päivällä ja kaikki on soitettu kuulokkeilla. Saattaa joskus kuulua naapuriin jytke ja töminä, mutta ei vahvisstimen kanssa kerrostalossa.

Vierailija
14/16 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valittajat, muutakaa korpeen erilleen sivilisaatiosta. Kerrostalossa saa ennen hiljaisuutta harrastaa soittoa ja laulua, imurointia, nikkarointia, poraamista, pelikatsomoita, bileitä yms. Soitan ja laulan kotonani joka päivä, en pidä bileitä enkä öykkää. Pulinat pois.

Kyllä jatkuva kovaääninen musisointia tai nikkarointi voidaan lukea häiritseväksi. Yleensä se myös luetaan sellaiseksi.

Vierailija
15/16 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on yläkerrassa kahdet sähkörummut. Miehen mielestä ne on hiljasia, mä olen toista mieltä.

Knapiti knapiti knokkoko knokkoko knapaknapa knapiti knapiti.....x 20

Vierailija
16/16 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenikämpät ovat soittamista varten. Jos pidät itseäsi vakavasti otettavana 'muusikkona', hankit sellaisen. Ellet sitten omista omakotitaloa.

Muuten et häiritse muita kerrostaloasukkaita

Piste.