Kerro mielipiteesi
Millainen poikaystävä "ei ehdi" hakea apteekista särkylääkkeitä kamalissa menkkakivuissa kärvistelevälle tyttöystävälleen, vaan häippäisee töihin?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Millainen poikaystävä "ei ehdi" hakea apteekista särkylääkkeitä kamalissa menkkakivuissa kärvistelevälle tyttöystävälleen, vaan häippäisee töihin?
Millainen ihminen ei pidä särkylääkkeitä kaiken varalta lääkekaapissa, jos vielä menkkakivuista kärsit. Tuskin ensimmäistä kertaa sinulla niitä on.
Millainen tyttöystävä ei varaa itselleen kipulääkettä, vaikka tietää että menkat tulevat joka kuukausi, vaan vaatii poikaystävää myöhästymään töistään lääkkeiden hakemisen takia?
Mun naiseni ei käynyt kaupassa ostamassa olutta mulle vaikka tekee mieli. Lähti töihin mokoma.
Siis särkylääkkeitä on mutta vain pari jäljellä, en tiedä pärjäänkö koko loppupäivää niillä.
Ja ei olisi myöhästynyt töistä, apteekki on 3-4 minuutin matkan päässä.
Tottakai sinne itsekin pääsen, mutta poikaystävä tietää niten kovat menkkakivut minulla on ; onhan hän ollut vieressä todistamassa kun minulta lähti niiden vuoksi taju erään kerran.
Tässä oikeasti tulee kiusaus jättää poikkis oikein pahaan liemeen seuraavan kerran kun hän on kipeä tai muuten minusta riippuvainen. Hän on kipeänä kuin pikkuvauva.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä pärjäisit sinkkuna?
Itse olen joutunut migreenikohtauksessa kaulaliina silmillä ja oksennuspussi kädessä kömpimään kilometrin päässä olevaan apteekkiin hakemaan buranaa.
Olen tehnyt näin joo itekin, toivoin ettei tänään tarvitsisi.
Vierailija kirjoitti:
Siis särkylääkkeitä on mutta vain pari jäljellä, en tiedä pärjäänkö koko loppupäivää niillä.
Ja ei olisi myöhästynyt töistä, apteekki on 3-4 minuutin matkan päässä.
Tottakai sinne itsekin pääsen, mutta poikaystävä tietää niten kovat menkkakivut minulla on ; onhan hän ollut vieressä todistamassa kun minulta lähti niiden vuoksi taju erään kerran.
Tässä oikeasti tulee kiusaus jättää poikkis oikein pahaan liemeen seuraavan kerran kun hän on kipeä tai muuten minusta riippuvainen. Hän on kipeänä kuin pikkuvauva.
Ja sinä nyt käyttäydyt aikuismaisesti? ookoo.
Sitä paitsi, liikunta helpottaa kipuja.
Otat ne pari särkylääkettä niin ne auttavat sen verran, että pääset itse sen 3 - 4 minuutin matkan apteekkiin.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen joutunut migreenikohtauksessa kaulaliina silmillä ja oksennuspussi kädessä kömpimään kilometrin päässä olevaan apteekkiin hakemaan buranaa.
Kai tiedät että oikeaan migreeniin burana on kuin lumelääkettä? Toki jos kourallisen 800 mg buranaa kietaisee turpaansa niin saattaa se hetkeksi helpottaa.
Migreeniin on olemassa myös täsmälääkkeitä. Tavalliset päänsäryt on sit asia erikseen, niihin burana toimiikin.
Poikaystävä, jolla on kiire töihin.