Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko synnyttänyt nainen vasta oikea nainen?

Vierailija
23.02.2018 |

Siinähän jää paljon vaan niin paljon siitä naiseudesta kokematta jos ei edes kerran elämässä ole eturessu täynnä. Oikeastaan suurin osa ja onhan se tärkeä tehtävä muutenkin.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi "paljon" liikaa. Innostuin itsekin.

Vierailija
2/62 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea nainen on ihminen joka kokee olevansa oikea nainen. Synnyttänyt nainen on oikea synnyttänyt nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi katsella äitiä. Naisen pitää olla lapseton. Mikään yh-äiti ei todellakaan kelpaisi jos olisin vapailla markkinoilla.

M44

Vierailija
4/62 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on se jolla on pimppi.

Vierailija
5/62 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

It's just not the full experience otherwise. Like one ride missing from the theme park.

Vierailija
6/62 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Jos ihminen olisi niin yksinkertainen olento, että ainoa päämäärä elämässä olisi lisääntyminen, sitten asia voisi olla näin.

Olisiko lapseton mieskin sitten jotenkin epämies?

Onhan se tuokin tietysti jollekin tapa kokea itsensä jotenkin paremmaksi jos ei oikein muita meriittejä ole, mutta on kuitenkin onnistunut lisääntymään.

Vierailija
7/62 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miehelle ihan eri kokemus. Tai ei kokemus lainkaan sillä tavalla kuin se on naiselle. Luulisi, että se kiinnostaa naisia ihan jotta saa tietää millasta se on se oikean naisen elämä. We only get one shot.

Vierailija
8/62 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

It's just not the full experience otherwise. Like one ride missing from the theme park.

Tai paremminkin sanottuna puolet.

Vierailija
9/62 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on miehelle ihan eri kokemus. Tai ei kokemus lainkaan sillä tavalla kuin se on naiselle. Luulisi, että se kiinnostaa naisia ihan jotta saa tietää millasta se on se oikean naisen elämä. We only get one shot.

Meinaat, ettei isyys ole kokemus ollenkaan?

Kerrotko vielä, mikä tarkalleen ottaen on se kokemus mistä jää paitsi lapseton nainen?

Mies ilmeisesti ei jää mistään paitsi, niin unohdetaan miehet nyt kokonaan.

Vierailija
10/62 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ole täyttänyt biologista tehtäväänsä, mutta tuotakin vielä tärkeämpi on se kokemus ja oivallus naiseudesta. Tällaista on olla koko-nainen.

Ja onhan se nyt vaan eri juttu miehillä. Tuota ei tarvitse selittää.

Vierailija
11/62 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap:n kanssa! Ehdottomasti!

Äiti 32v.

Vierailija
12/62 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttänyt nainen unohtaa olevansa nainen ja muuttuu vain äidiksi

Vierailija
13/62 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta jos joku pitää mua ei täytenä naisena, koska en ole synnyttänyt. Mun naiseus tai identiteetti ei ole kiinni muiden mielipiteistä. Mä olen nainen siinä missä se synnyttänytkin.

Sama pätee näihin "et voi kokea täyttä rakkautta, jos et tee lapsia" tai "elämä on tyhjää ilman lapsia", "jokainen nainen haluaa lapsia, odota vaan!" Hahhah. Ei ole, ei tule, lapselliset kokee tottakai jotain täyttymystä lapsistaan, kun ovat niitä halunneet. Mun mielestä lapsellisilta ihmisiltä jää paljon kokematta, vise versa. Nuoruuden rilluttelu ja sitten lapset, näin karkeasti. On toki muitakin.. En vaihtaisi omaa elämää.

Nainen, 30, onnellisessa parisuhteessa 8 vuotta toisen velan kanssa.

Vierailija
14/62 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei ole täyttänyt biologista tehtäväänsä, mutta tuotakin vielä tärkeämpi on se kokemus ja oivallus naiseudesta. Tällaista on olla koko-nainen.

Jos et tuon tarkemmin osaa asiaa perustella, ei varmastikaan tarvitse keskustella enempää.

Miksi sitten on olemassa naisia, jotka eivät kykene saamaan lapsia?

Onko heillä sitten joku eri "biologinen tehtävä"?

Jotenkin kuulostaa niin hihhulihöpinältä tuollainen "kokemus ja oivallus" naiseudesta, että vaikka itselläni on 3 lasta en osaa tähän samaistua.

Voi olla, että minulla on joku hormonimyrsky jäänyt kokematta, enkä näin ollen olekaan oikea nainen.

Vierailija
15/62 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut tulleeni enemmän naiseksi äitiyden myötä. Toki yksi elämäni tärkeimmistä kokemuksista, mutta on niitä muitakin käänteentekeviä asioita ollut. Olin toki jo 40-vuotias lapsen saadessani ja pitkä pätkä rikasta elämää jo takana. Ja identiteetti rakennettuna aivan muiden asioiden kuin äitiyden varaan.

Vierailija
16/62 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa naiset ymmärtäisivät, ettei tarvitse hankkiutua äidiksi ollakseen osa tätä elämää. Voi elää upean elämän ilman lapsia.

Vierailija
17/62 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et tuon tarkemmin osaa asiaa perustella, ei varmastikaan tarvitse keskustella enempää.

Miksi sitten on olemassa naisia, jotka eivät kykene saamaan lapsia?

Onko heillä sitten joku eri "biologinen tehtävä"?

Jotenkin kuulostaa niin hihhulihöpinältä tuollainen "kokemus ja oivallus" naiseudesta, että vaikka itselläni on 3 lasta en osaa tähän samaistua.

Voi olla, että minulla on joku hormonimyrsky jäänyt kokematta, enkä näin ollen olekaan oikea nainen.

Aina voi biologia tehdä tepposet. Onhan niitä muitakin ryhmiä joita nyt tuskin edes saa tässä yhteydessä mainita, ettei vaan tärkeä ketju poistu.

Vierailija
18/62 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on.

Kahden lapsen äiti Vantaalta.

Vierailija
19/62 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttäminen pilaa naiseuden. Sitten sitä muuttuu vain äidiksi ja naisellisuus katoaa.

Vierailija
20/62 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olin tyttönen raskauteen asti, sen jälkeen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän