Noh, minkä Saara Aallon kappaleen aiot äänestää Euroviisuihin?
Kommentit (129)
Täällä on pakko olla joku yksittäinen Saaravihaaja. Tekipä Saara mitä tahansa tai tapahtuipa hänelle mitä tahansa niin aina on joku kirjoittamassa (välillä jopa naurettavan) negatiivisen / halveksuvan kommentin / kommentteja. Oikea malliesimerkki kiusaajasta.
Saara Aallolla on kyllä kipeimmät fanit. Menevät ihan sekaisin pienestäkin kritiikistä.
Kritiikki ei ole kiusaamista. Voisi se Saarakin jo aikuistua tässä suhteessa.
Kritiikin voi sanoa asiallisesti. Ei tarvitse haukkua, pilkata, halveksua, povata epäonnistumista joka asiaan
No niin ja taas niitä faneja ryömi jostain...
Hih! Näitä ketjuja on hauska lukea. Hyvin pystyn kuvittelemaan suomalaiset hapannaamat erittämässä vihreää myrkkyä näppikselle ihan vain siitä vitutuksesta, että joku ei suostukaan olemaan vaatimaton seinäruusu, vaan on röyhkeästi mitä on. Ei taida löytyä kalaisia järviä kirjoittelijoiden kotiseuduilta. ;)
Röyhkeä kampaus Iltasanomien viikonloppulehdessä. Kattokaa mua, kattokaa, mikset sä kattonut mua? Olen lesbo, joka osoittaa sen laajentuneella sivukaljulla. Tajuutteks te, LESPO! Ja mua on kuvattava vaan oikeelta puolelta, muuten se on vähättelyä ja kiusaamista.
Eihän sitä äänestetty edes sinne.En pidä hänen äänestänsä, surkea esiintyjä.Ei kiinnosta euroviisut ylipäätänsäkään turhaa väsynyttä ja vanhanaikaista.
Kuuntelin nyt Areenasta nää biisit. Yksikään ei vaan jäänyt mieleen. Se tarvittava koukku puuttuu aina Saaran biiseistä.
Lisäksi laulaa lapsellisella kimittävällä äänellä tai on autotunetettu semmoseksi. Biisit ei tee mitään oikeutta Saaran upealle äänelle, mihin se vois kantaa. Nää viisubiisit vois esittää kuka tahansa. Ihan mitäänsanomatonta kuraa. Pop soundia ei Saaran äänessä ole, ääni liika ohut...mutta klasarityyppisissä biiseissä vois loistaa. En mä kyllä äänestä mitään.
"Totuus" -- tarkoitat varmaan se mitä sinä yrität esittää totuutena. Älä viitsi, sun toiminta on todella läpinäkyvää. Sua selvästi ärsyttää se, että Saara on menestynyt. Oletkos itse laulaja vai miten Saaran menestys on sulta pois? Ja jos hän olisi mitätön laulaja ja flopannut artisti, miksi silloinkaan sun pitäisi kaataa vihaasi hänen niskaansa?