Noh, minkä Saara Aallon kappaleen aiot äänestää Euroviisuihin?
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti en mitään. Mutta jos pakko olisi niin Monsters. Siinä on ainesta viisuvoittoon.
Muuten sama, mutta voittoon en usko. Toinen sija however... :)
Sehän olisi ihannesijoitus koska Suomella ei ole varaa järjestää viisuja.
Ihan realistisesti ajatellen olisi hienoa jos Saara Aalto pystyisi katkaisemaan Suomen negatiivisen viisukierteen ja hilaamaan Suomen vihdoinkin viisufinaaliin.
Muuten veikkaan Viroa viisujen voittajaksi.
Veikkaa vaan Viroa voittajaksi mutta ainakin se oopperabiisi on epävalmiin oopperalaulajan raa'asti mylvimä tekotaiteellinen floppaava fanisuosikki, niin että jos sen takia veikkaat hukkaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Dominon koska se on huonoin ja toivon että Saara ei pääse finaaliin.
Miksi et toivo Suomen menestystä? Näissä kisoissa MAAT kisaavat eikä kilpailijat. Ihan sama tykkäätkö Saarasta vai et, miksi et toivo SUOMEN menestystä?
Stepsistä on turha kohkata. Sen hitit olivat 20 vuoden takaa, osa covereita, bändin hajottua soolourat ynnä muut yritykset menivät kiville. Suurimpaan osaan konsertteja oli jo lämppäri olemassa. Aalto todennäköisesti kiekuu ja kyykkii pari coveribiisiä tai noita euroviisujaan joissakin konserteissa ja siinä se.
Mikä siinä Saarassa nyt niin ärsyttää ihmisiä? Ihan mukava nainen se on! Ottakaa rennommin. Hän edustaa siellä nyt meidän ihanaa Suomea. Minä ainakin toivon Suomen menestystä, hiton outoa jos joku ei toivo oman maansa menestymistä!
Monsters tai Queens viisuihin! :)
Koska nuo piisit ovat kaikki sellaisia 90-luvun hoilotuksia, joita ei sikakaan kuuntele vinkumatta, niin niillä voi tosiaan olla menestymisen mahdollisuuksia viisukisoissa. Kaikki yhtä huonoja, joten ihan sama mikä tulee valituksi.
Kuulin äsken Queensin toisen kerran ja tykästyin kyllä nyt sittenkin siihen.
Olen miettinyt Monsters ja Queens välillä.. äsken kuuntelin taas ne molemmat, ja kyllä tuo Monsters on parempi. Tuo Queens jotenkin "jää paikoilleen" eikä etene samalla tavalla kuin Monsters.
Vierailija kirjoitti:
Paha. Kaikki yhtä huonoja. Saisipa äänestää uuden artistin ja biisin.
Pertti Kurikka ois kova sana !!
Häh musta se Domino taas on kaikista parhain?! Ihan oikeasti 😂
fi.m.wikipedia.org/wiki/Step ei tuo Steps nyt niin kamalan huono ole ollut. Kyllähän pitkän linjan artistit tekee come backejä :)
Minä äänestän Aallon pois Suomesta tulehduttamasta ilmapiiriä.
Onneksi nyt kesälle sai jonkun pestin sen eläkeläisbändin siivelle. Pysyy edes vähän pois Suomesta.
Onko se Step joku homobändi vai mistä Aalto nyt sen keksi. Tai paremminkin mistä ne Aallon.
Emme halua Saara Aaltoa ,kuka olisi parempi euroviisuihin?Haluan mielipiteitä!
Minä äänestän ihan mitä vaan mitä ei laula Suura Uulto
Minä en halua euroviisujakaan.
Älytöntä koikkelehtimista ja lateksista köhinää.
Jos Saara olisi ollut hiljaa mielipiteistään Suomesta ja muutenkin antanut fiksumpia haastatteluja, voisin jopa kannustaa häntä näissä kisoissa. Mutta koska hän on ärsyttävä enkä oikeasti tykkää äänestään, en äänestä yhtäkään kappaletta enkä muutenkaan koe hänen olevan Suomen edustaja. Itseään edustaa ja on törkeää, miten YLE yhtäkkiä päätyi häneen.
Mutta kuuntelinpa kuitenkin nämä kappaleet ja pidin eniten Queensistä. Sen videolla Saarakin näytti parhaat puolensa ja kappale kertakuuntelulla oli ok.
Mutta joo, äänestäkää nyt ihmeessä vartissa väännetty ruotsalaisylijäämä kisoihin. Kun voittoa sillä ei tule, voi Saaruska taas syyllistää meitä seuraavat vuodet.
En äänestä mitään noista.
En pidä tavasta, jolla Aalto vedettiin hatusta kesken aikaisemmin sovitun hakumenettelyn euroviisuedustajaksi. Lisäksi nuo kappaleet ovat yhdentekeviä ja varsinkin sanoitukset one trick ponyä alusta loppuun.