Miksi naiset käyttävät topattuja tissiliivejä?
Onko teillä niin huono itsetunto? Eihän miehetkään käytä topattuja kalsareita.
Kommentit (81)
Vaatteet istuu paremmin jos on normaalin kokoiset rinnat. A-kuppi ei näytä hyvältä ilman pientä apua.
Miksi nainen siis valehtelee itselleen ja muille?
Kysymys on täsmälleen samasta asiasta kuin nuorillakin miehillä, jotka kampauksellaan peittelevät orastavia ohimo tai puolikaljujaan.
Voi turhamaisuutta.
Ja sitä huonoa itsetuntoa.
Koska nännien näkymistä ei pidetä sopivana.
Terv A kuppi terävillä nänneillä.
Pidän kyllä enemmän toppaamattomista liiveistä ulkonäöllisesti, mutta nännit törröttää näkyvästi jos on toppaamattomat. Koitin alkuun käyttää semmoisia kankaisia "kukkasia" nännien suojina, mutta ne ei pysyneet hyvin paikallaan. Vaihdoin topattuihin. Nyt voi olla huoletta.
Mastopatiaa mullakin ja saman havainnut, että topattu on tukeva ja kivuton. Plussana tulee kaunis rinnan muoto.
Käytän niitä, koska mä voin! Ei kuulu jollekin naista saamattomalle luuserille pätkääkään.
Itseäni ei haittaisi nännin nöpötys paidan läpi, mutta seurassa olevia miehiä tuntui asia kiinnostavan liikaakin ja sain siitä niin paljon epäasiallisia kommentteja, että myös koitin ensin niitä nännisuojia ja sitten vaihdoin myöhemmin topattuihin kun vanhat liivit tuli hävitettyä.
Kommentit oli tyyliin: "kiihottaako läsnäoloni noin paljon kun nännit on kovina" tai sitten vaa häpeämättä tuijotettiin. Ei mennyt jakeluun, että vaikka kylmä kutistaa peniksen niin se kovettaa nännit. Halusin poistaa moiset "hupaisat" tsutkaukset elämästäni ja topatuilla liiveillä se onnistui, kuin haarniska seksuaalista häirintää vastaan. En vaihda enää pois, makkarissa oma rakkaan kanssa voi olla nänninnöpötysliiveissä, mutta näköjään muualla ei, koska miehet on sikoja.
No siksi etten pikkutisseilleni löytänyt alan erikoisliikkeestä muita malleja kuin extratopattuja. >:(
Olisi oudompaa jos miehet käyttäysivät niitä.
Ja siksi käytän että voin "jymäyttää" jotain idioottia, joka luulee että pääsee hipelöimään isoja tissejä.
Sileät ja yksinkertaiset liivit on kauneimmat. Käytän sitä, mistä tykkään ja itse haluan käyttää. Miksi se sua haittaa niin kovasti?
Vierailija kirjoitti:
Olisi oudompaa jos miehet käyttäysivät niitä.
Kyllä transvestiittimiehetkin niitä suosivat. Tosin se lienee ymmärrettävämpää.
Nyt ku aptietää, että naiset toppaa, niin ehkä olisi syytä pienee itsetutkiskeluun. Aiheena vaikkapa semmoinen, että sitäisi sitä ennemmin itsestäänselvyytenä, kuin että loukkaantuisi siitä
Jokainen käyttäköön mitä käyttää. Itse käytän vain urheiluliivejä, ovat mukavat ja pitävät ryhdin hyvänä. Tissit eivät myöskään ole tyrkyllä, mistä pidän, sillä en kaipaa sellaista huomiota miehiltä. Teininä pidin topattuja liivejä sillä luulin, että tehtäväni on miellyttää miehiä ja itsetunto pysyi yllä tästä.
Koska se heijastaa tavallaan naisen petturimaista syvintä luonnetta.
Katso miten "sisaret" kohtelevat toisiaan?
Nainen on naisellekin susi.
Itse tarvitsen kevyen toppauksen liiveihin samasta syystä kuin monet yllä, muuten nännit paistavat läpi.
Juuri tilasin netistå uudet urheilurintsikat jotka näyttivät että olisi ollut ihan normaali kiinteä kuppi mutta sen sijaan "kupit" olivat vai ohutta kangasta. Näyttivät vaatteiden alla kun ei olisi ollut rintaliivejä ollenkaan ja tukikin oli olematon. En jaksa palauttaa joten täytyy niihin pienet toppaukset ommella. :)
Mulle ei topattujen liivien kupin muoto käy, ovat kaikki liian matalia ja laakeita. Käytän toppaamattomia liivejä, joiden tuki on paljon parempi. Nännien satunnainen näkyminen ei haittaa.
Voi ap raasua kun on nyt ongelmat vakavat. Jaksuja!
Juurikin tuon nännien näkymisen takia ja ovat miellyttävät päällä. Minulla on 75DD rinnat, ja koska olen pienikokoinen, niin eipä noita nyt tarvitse erikseen koon takia topata.
Vierailija kirjoitti:
Koska se heijastaa tavallaan naisen petturimaista syvintä luonnetta.
Katso miten "sisaret" kohtelevat toisiaan?
Nainen on naisellekin susi.
Voi että nyt jollain mennyt tunteisiin (luultavasti ap:lla). :D
En tiedä, miksi muut naiset niitä käyttävät, mutta minä käytän siksi ns. T-paitaliivejä (ohut, tasainen toppaus kauttaaltaan) ettei nännit näy kohoumina vaatteide läpi ja koska mulla on mastopaattiset rinnat. Eli rintani ovat tosi tiiviit ja täynnä rakeita. Rinnat on tosi arat ja kuukautisten aikana kipeät, joten erittäin tukevat liivit on tarpeen. Topatuissa hölskyy vähemmän.
Ehkä vastasin liiankin asiallisesti ilmeisen pahantahtoiseen provoosi, mutta olen kylläkin törmännyt miehiin, jotka käyttävät topattuja uimahousuja. Ja kerran löytyi sukkapallo kalsareista. Että niitäkin on. Mutta mitä ihmeen väliä sillä on, mitä kukakin toppaa? Onha niitä olkatoppauksiakin puvuissa.