Eronneen 30-40-vuotiaan sinkkumarkkinat?
Kommentit (25)
Luonnevikaiset miehet jäävät ikuiseen kiertoon. Hyväluonteiset pysyvät aviossa. Sitten on näitä hyväluonteisia kilttejä miehiä, jotka eivät erotu missään ja sulautuvat harmaina ihmisvilinään. He ovat ns. piilokansaa, jota tavallinen nainen ei löydä. He eivät kulje missään ja jos kulkevat, niin pimeällä. Ainoa missä heitä tapaa on tämä AV-palsta. He erottuvat teksteillään "en minä koskaan naista saa".
No joo, tyhmät vitsit sikseen. Olen eronnut N45 ja vientiä olisi, muttei haluja. Etsimällä en löytänyt ja nyt ei enää innosta koko haku. Löysin työn ja harrastusten parista elämälle tarkoituksen.
Vierailija kirjoitti:
No joo, tyhmät vitsit sikseen. Olen eronnut N45 ja vientiä olisi, muttei haluja. Etsimällä en löytänyt ja nyt ei enää innosta koko haku. Löysin työn ja harrastusten parista elämälle tarkoituksen.
Näin se luonto asiat järjestää. Kun omat mahdollisuudet hupenevat, katoaa myös seksuaalinen vietti kätevästi. Muuten se kävisi liian raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se luonto asiat järjestää. Kun omat mahdollisuudet hupenevat, katoaa myös seksuaalinen vietti kätevästi. Muuten se kävisi liian raskaaksi.
Näen kyllä pointin tuossa ja pitää monesti paikkansa. Itsellä kävi vain hölmösti. Silloin, kun vielä jaksoin etsiä, niin hyväluonteisia ei löytynyt. Sitten kun lakkasin haaveksimasta, niin vienti lisääntyi. Kohtalonuna meni jo ja usko hyviin miehiin kuoli. Ilmeisesti hyväluonteisia viehättää saavuttamattomuus ja siksi pysyvät sinkkuina.
t: 22 kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Nämä olen huomannut:
-Hyvät miehet on jo viety
-"Hyvät miehet" joissa on jotain vikaa, ovat eronneita
-Keskivertomiehiä on vielä vapaana, mutta heistä ei kelpaa kuka tahansa
-Hieman nuorempia on enemmän vapaana kuin samanikäisiä. Nuoremman iskeminen kuitenkin vaatii että on hoikka, mukava ja lapseton
Onneksi vapaat naiset on kaikki helmiä toisin kuin me miehet
*ukon=akan