SK: Panu Rajala vastaa häirintäsyytöksiin :-)
"Olisinko niin? Tämmöinen ronski hevoshuumori silloin joskus lohkesi, mutta ei siinä mitään tarkoituksellista tendenssiä tai pyrkimystä mihinkään toimintaan ollut. Kaipa sitä siihen aikaan sitten irroteltiin, mutta en todellakaan muista. Siitä on parikymmentä vuotta ja harjoitukset olivat vauhdikkaat. Varmaan siinä lenteli kaiken näköistä."
https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/panu-rajala-vastaa-hairintasyy…
Kommentit (28)
Niistä kirjoista heltiää kummasti rahaa.
Tämä on yksi Suomen kuvottavimpia äijiä. Niin ulosanniltaan kuin ulkoiselta olemukseltaankin. Käytöksestä puhumattakaan.
Kuvottavinta lienee kaiken tapahtuneen vähättely ja ylimielisyys. Jos äijällä olisi yhtään käytöstapoja, niin pitäisi nyt päänsä kiinni ja myöhemmin pyytäisi anteeksi temppujaan.
Rajala kyllä ottaa kantaa blogissaan toisten törttöilyihin ja näkee niistä vaivaa ja ei mene aikaakaan kun itse on häirinnästä syytettynä, karma is bitch...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo yritti joskus iskeä mun äitiä. :D Äiti ei innostunut niin kokeili sitten mun äidin siskoa. Oli kuulemma tosi sitkeä eikä mikään herrasmiesmäinen iskijä. Oli silloin Katri-Helenan kanssa.
Sehän yrittää iskeä vaikka tikapuita jos ne seisoo kahdella jalalla. Hämeenkyröläisillä olis varmaan paljon kerrottavaa kyseisestä herrasta.
Ei tunnu olevan. Se on joku hemmetin kunnan oma sankari ja superjulkkis josta ei kukaan puhu pahaa.
-paikkakunnalla asuva
Mistähän moinen vaikeneminen johtuu?
Paikkakunnan kulttuuri. On ne tietyt omat ihmiset jotka nostetaan jalustalle, muut on sitten ihan turhia ihmisiä. Tämä on aika lailla sisäänpäinkääntynein kunta jonka tiedän. Syntyperäiset ei sitä tietenkään huomaa mutta meillä muualta muuttaneilla on aika selkeä käsitys asiasta. Jos et ole syntynyt täällä, et koskaan ole samanarvoinen kuin paljasjalkaiset.
Hämeenkyrö on tosiaan sisäsiittonen paikka.
Panulla on oma (aika iäkäs) seurapiirinsä täällä Hämeenkyrössä, mutta ei hän mikään koko kunnan lemmikki ole. Yhteistyökumppanit jostain syystä harvassa enää. Aika ajanut ohitse, toivottavasti ymmärtää itse.
Panu rajala - ketä edes kiinnostaa?
Rajalalla oli ainakin nuorempana ällöttävä tapa "tarkistaa" kaikki naiset katsomalla näitä todella hitaasti päästä varpaisiin. Siis todella niin hitaasti, että kohde takuulla huomasi tuon pitkän katseen. Yök.
Tää mies on oikeesti ihan pimee. Kuka järkevä kirjoittaa kirjoja entisistä vaimoistaan?? Täys tampio. Sitä vaan ihmettelen, että miten Katri Helena sekaantui tuohon hyypiöön, no onneksi ymmärsi heittää ukon mäkeen.
On kyllä näillä vanhemmilla miehillä näköjään dementiaa jo varhain :D