Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SK: Panu Rajala vastaa häirintäsyytöksiin :-)

Vierailija
22.02.2018 |

"Olisinko niin? Tämmöinen ronski hevoshuumori silloin joskus lohkesi, mutta ei siinä mitään tarkoituksellista tendenssiä tai pyrkimystä mihinkään toimintaan ollut. Kaipa sitä siihen aikaan sitten irroteltiin, mutta en todellakaan muista. Siitä on parikymmentä vuotta ja harjoitukset olivat vauhdikkaat. Varmaan siinä lenteli kaiken näköistä."

https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/panu-rajala-vastaa-hairintasyy…

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan tuo on ollut limanuljaska, jo ensimmäisen vaimonsa joista lähtien...

Vierailija
2/28 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/28 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko oksettavaa vähättelyä ja kiemurtelua. 

Vierailija
5/28 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näitä vanhojen käppänöiden tekosia nyt kaivetaan esiin? Eikö nuoremmat syyllisty häirintään vai otetaanko nekin esiin vasta parinkymmenen vuoden päästä häveliäisyyssyistä?

Vierailija
6/28 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa.

Vierailija
7/28 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten näitä vanhojen käppänöiden tekosia nyt kaivetaan esiin? Eikö nuoremmat syyllisty häirintään vai otetaanko nekin esiin vasta parinkymmenen vuoden päästä häveliäisyyssyistä?

Vanhemmalla miehellä on todennäköisesti ehtinyt olla enemmän uhreja, joten hänen tekemisistään on helpompi puhua kun tietää ettei jää yksin.

Ja mitä enemmän tätä ahdistelukulttuuria tehdään näkyväksi, sitä heikommaksi käyvät kaikkien miesten, myös niiden nuorempien, mahdollisuudet ahdistella ja raiskata.

Vierailija
8/28 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia nää nykysuomipojatkin olis vanhana, jos metoo ei tee tehtäväänsä? Uusia limanuljaskoita tulossa pilvin pimein tirkistelyvempaimineen. Hyi, etten sanoisi.

Vierailija
9/28 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yritti joskus iskeä mun äitiä. :D Äiti ei innostunut niin kokeili sitten mun äidin siskoa. Oli kuulemma tosi sitkeä eikä mikään herrasmiesmäinen iskijä. Oli silloin Katri-Helenan kanssa.

Vierailija
10/28 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panu oli graduohjaajani ja käytös oli epämiellyttävää ja ahdistelun rajoilla. Kaikki siitä tiesivät ja Panu oli sellainen ihan jokaiselle nuorelle naiselle joten siitä ilmoittaminen olisi ollut turhaa. Sellaista se oli vielä parikymmentä vuotta sitten.

Vierailija
11/28 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo yritti joskus iskeä mun äitiä. :D Äiti ei innostunut niin kokeili sitten mun äidin siskoa. Oli kuulemma tosi sitkeä eikä mikään herrasmiesmäinen iskijä. Oli silloin Katri-Helenan kanssa.

Sehän yrittää iskeä vaikka tikapuita jos ne seisoo kahdella jalalla. Hämeenkyröläisillä olis varmaan paljon kerrottavaa kyseisestä herrasta.

Vierailija
12/28 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän yrittää iskeä vaikka tikapuita jos ne seisoo kahdella jalalla. Hämeenkyröläisillä olis varmaan paljon kerrottavaa kyseisestä herrasta.

Ei tunnu olevan. Se on joku hemmetin kunnan oma sankari ja superjulkkis josta ei kukaan puhu pahaa.

-paikkakunnalla asuva

Vierailija
13/28 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kelpaa mikä tahansa, missä on reikä - vaikka kottaraispönttö.

Vierailija
14/28 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu olevan. Se on joku hemmetin kunnan oma sankari ja superjulkkis josta ei kukaan puhu pahaa.

-paikkakunnalla asuva

Mistähän moinen vaikeneminen johtuu?

Vierailija
15/28 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-paikkakunnalla asuva

Paikkakunnan kulttuuri. On ne tietyt omat ihmiset jotka nostetaan jalustalle, muut on sitten ihan turhia ihmisiä. Tämä on aika lailla sisäänpäinkääntynein kunta jonka tiedän. Syntyperäiset ei sitä tietenkään huomaa mutta meillä muualta muuttaneilla on aika selkeä käsitys asiasta. Jos et ole syntynyt täällä, et koskaan ole samanarvoinen kuin paljasjalkaiset. 

Vierailija
16/28 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panu Rajalalla on huono maine naissuhteissa. En usko että on ollut kykenevä hoitamaan ahdisteluasioita asiallisesti

Vierailija
17/28 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-paikkakunnalla asuva

Paikkakunnan kulttuuri. On ne tietyt omat ihmiset jotka nostetaan jalustalle, muut on sitten ihan turhia ihmisiä. Tämä on aika lailla sisäänpäinkääntynein kunta jonka tiedän. Syntyperäiset ei sitä tietenkään huomaa mutta meillä muualta muuttaneilla on aika selkeä käsitys asiasta. Jos et ole syntynyt täällä, et koskaan ole samanarvoinen kuin paljasjalkaiset. 

Hämeenkyrö on tosiaan sisäsiittonen paikka.

Vierailija
18/28 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yllättänyt yhtään kuten ei Törhönenkään.

Vierailija
19/28 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin puolella korvalla kun radiouutisissa kerrottiin että opiskelijat syyttävät jotakuta opettajaa ahdistelusta. 

Onko Panu tämä opettaja vai eikö hän aikoinaan selvittänyt jotain ahdistelutapausta?

Vierailija
20/28 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvettiä nyt taas.