Arvostavatko suomalaiset miehet romanttista naista?
Ilmaisevatko avoimesti tunteensa? Olen tottunut suurieleisiin ja voimiin romanttisiin miehiin ulkomailla, joten en kaipaa tuppisuuta. Petynkö jos palaan takaisin Suomeen?
Kommentit (25)
Arvostaisi jos ne olisivat rehellisiä.
Olen kohdannut vain tarkoitushakuista mukaromanttisuutta, ulkoaopeteltuja ja lähes noloja maneereja, joiden vastaanottajana en selvästikään tuntenut olevani ainutlaatuinen. Sellainen ei kiinnosta - päonvastoin: loukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kalat on horoskooppimerkeistä romanttisimpia. Joten etsi maaliskuussa syntyneitä miehiä
Mieheni oli romanttinen rapu mutta tunnen romanttisia kalojakin, jotka ovat parisuhteessa ystävieni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän moni suomalainen mies tykkää romanttisista ja naisellisista naisista mutta se arvostus puuttuu kyllä täysin. Feminiinisiä piirteitä muutenkin halveksitaan suomalaisessa kulttuurissa. Moni ihailee avoimesti esim. perinteisiä, supernaisellisia, laittautuneita venäläisiä naisia mutta aika harva suomalainen mies on valmis kohtelemaan heitä heidän arvonsa mukaan eli ostelemaan lahjoja, kukkia, hemmottelemaan ja muutenkin huomioimaan arjessa.
Halutaan prinsessa mutta hänen pitäisi tyytyä kyökkipiian kohteluun.Ei kyllä ainakaan minua vastaan tulleet suomalaiset naiset osaa ottaa vastaan tuollaista prinsessa kohtelua. Tuon kukkia ja lahjoja naiselle ilman mitään syytä. Kehun ja arvostan sanoin ja teoin. Muutakin kuin ulkonäköä. Yleensä hämmentyvät ja menevät hyvin epävarmoiksi. Ja kaiken tuon olen tehnyt täydestä sydämestä odottamatta mitään vastapalvelusta.
M41
No eikös ratkaisu ole aika itsestäänselvä? Hanki ulkomainen vaimo. Voin luvata, paaaaaljon parempi!
valitettavasti suomi miehet ovat todella juroja, mutta aina löytyy poikkeuksiakin :<)
Ei kyllä ainakaan minua vastaan tulleet suomalaiset naiset osaa ottaa vastaan tuollaista prinsessa kohtelua. Tuon kukkia ja lahjoja naiselle ilman mitään syytä. Kehun ja arvostan sanoin ja teoin. Muutakin kuin ulkonäköä. Yleensä hämmentyvät ja menevät hyvin epävarmoiksi. Ja kaiken tuon olen tehnyt täydestä sydämestä odottamatta mitään vastapalvelusta.
M41